Charles Bukowski

Foorumin päävalikkoonPainettua sanaa › Charles Bukowski

Tanssitaidoton

12.05.08 klo 19:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itse olen lukenut vasta runoteoksen Jatkuvaa sotaa ja päiväkirjan Lounaalla, jonka ehdottomasti ostaisin ellei se olisi loppuunmyynty kaikkialla. Lisäksi olen ostanut Naisia ja Vanhan likaisen miehen juttuja. Niitä en ole vielä ehtinyt lukemaan. Nykyisin on tullut lähinnä fiilis lukea Bukowskin runoja alkuperäiskielellä.

Mutta hieno mies se oli! :D

Cuomi

12.05.08 klo 21:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

^^Ehdottomasti. Sydän itkee litratolkulla verta jos yrittää laittaa Bukon romaaneja paremmuusjärjestykseen mutta Siinä Sivussa lienee kuitenkin se suosikkini, ja ensimmäinen Buko johon ihastuin.

Naisia on kanssa loistava, vaikkakin voi vaikuttaa ajan kanssa hieman itseään toistavalta, on sisältö ja teoksen filosofia kuitenkin sitä parasta Bukoa.

23.05.08 klo 11:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sain tuon "Naisia" luettua loppuun ja kyllähän tuo ensimmäiseksi Bukowski-kokemukseksi oli hieno. Postitoimisto tekisi mieli vielä lukea, kun sitä on niin kehuttu.

Rocky

31.05.08 klo 16:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

yksi teos on tullut luettua ja se on siinä sivussa.todella mukaansa tempaava teos.sai nauraa ja kaikkea.ykkönen.

Hyppymiina

05.06.08 klo 01:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

Postitoimiston luin, kun veli niin hehkutti. Ei nyt mitään maailmoja kaatavaa settiä ollut. Nuo runot vaikuttavat paremmilta.

kurkkuharja

05.06.08 klo 22:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Naisia oli kyllä mahtava kirja, paitsi että kyseinen nide alkoi vain ajoittain janottamaan turhankin paljon. Yritä siinä sitten ajatella työpäivän olevan vasta alussa, kun samaan aikaan jätkä selittää vetävänsä votka-seveniä ja kuuden pakkauksen olutta, eikä ole kiire mihinkään...

Cuomi

08.06.08 klo 19:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

^Puhumattakaan siitä että nukutaan joka päivä puoleenpäivään ja vietetään se joko raviradalla tai baarissa notkuen tai sitten kotona istumassa kuuntelemassa klassista ja juomassa halpaa viiniä. Buko se kyllä osasi ottaa elämästä kaiken irti.