Lemmy

Foorumin päävalikkoonPainettua sanaa › Lemmy

arska

20.04.04 klo 22:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

Onko kukaan lukenut kyseistä kirjaa tuosta Motörhead-miehestä? Pitäisi kohta aloitella, sais ensin tuon yhden toisen kirjan alta pois. On meinaan tuo Lemmy -kirja melkosta rokkitouhua. Bändin musasta en niin hirveästi ole ikinä pitänyt.

Ale

21.04.04 klo 14:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pakkohan se oli lukasta Motörhead-fanina. Parhaita kirjoja mitä olen lukenut, ottaen huomioon sen, että en kauheasti välitä lukemisesta enkä siis ole kovin paljoa kirjoja lukenut. Lemmy kertoo paljon hauskoja juttuja elämänsä varrelta ja monta kertaa saa nauraa ääneen.

22.04.04 klo 17:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

Voisihan sen lukea, Motörheadista kun diggailen. Ale, mainittiinko siellä se, että Lemmy meinasi kiinnittää Motörheadiin Hurriganesin kitaristin Albert Järvisen kitaristiksi, mutta tyytyikin sitten vain tekemään biisin Albertin kanssa? 8)

Screwball

22.04.04 klo 17:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

Oon hiukka sitä kattellu ja iha mielenkiintoselta vaikuttaa. Motörhead on kyl iha jees bändi sinänsä

Ale

22.04.04 klo 20:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Raato-A kirjoitti:

Tuskin, koska tuollaisen jutun muistaisin varmasti. Aika kova homma. Minkäs biisin ne teki?

22.04.04 klo 21:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ale kirjoitti:
Raato-A kirjoitti:

Countdown nimisen kipaleen. Ei kulje Motörheadin vaan Järvisen nimissä, koska alunperin Lemmyn oli tarkotus vaan tuottaa se, mutta kun kokonaisuus muodostui liian raskaaksi Albertin bändin laulajalle, niin Lemmyhän siinä sitten mikkiin tarttui. On muuten rautanen kipale. 8)

Rakr

22.04.04 klo 21:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Motörhead on semmosta pallienruoskintaheviä, eli tuskin tuo päämiehen kirja hirveämmin kiinnostaa.

09.08.04 klo 19:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

No, kuten allekirjoituksesta näkyy, tuli nyt lomaillessa luettua tuo varsin hauska kirja. Ainoa mikä harmittaa, on tosiaan se, ettei Lemmy maininnut tuota Albertin kanssa tapahtunutta levytyssessiota.

arska

09.08.04 klo 19:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Joo mullakin tuli luettua tuossa joku aika sitten loppuun Lemmy-kirja. Tuosta samaisesta asiasta oli kaverin kanssa puhetta. Harmi ettei Alberttia mainittu.

Nutipää pohjolasta

29.02.08 klo 16:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Niinkuin jo avataristanikin voi päätellä, on kirja täällä päin luettu useita kertoja, ja niin se vain on, ettei siitä tahdo saada tarpeekseen sitten millään. Voisinkin lukaista sen taas tässä lähiaikoina. Ehdottomasti yksi parhaista kirjoista, mitä olen ikinä lukenut. Lemmy on maailman kovin äijä ja Motörhead on ollut itselleni pitkään yksi kovimmista bändeistä koskaan.

Raato-A kirjoitti:

Muuten hyvä, mutta Lemmy on kieltänyt useita kertoja kaikki väitteet siitä, että olisi edes harkinnut Järvisen pestaamista Motörheadin riveihin. Biisin kyllä tekivät yhdessä ja se onkin varsin hyvää kuunneltavaa.