Uusi elokuvalehti: Episodi

Foorumin päävalikkoonPainettua sanaa › Uusi elokuvalehti: Episodi

08.12.03 klo 19:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tollanen on näyttänyt ilmestyneen. Nappasin kaupasta mukaan joten täytynee tutustua tarkemmin... Ensikatsomalta näytti ulkoasultaan tosi hyvältä julkaisulta. Myöhemmin aiheesta lisää. Mielipiteitä kehiin kun vaan ehditte tutustumaan!

arska

08.12.03 klo 20:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pyörittelin tuota Episodia R-kioskilla toissapäivänä ja se oli musta melko hyvännäköistä kamaa. Ei kehdannut alkaa enempiä lukemaan ja taskunpohjalla ei roposet riittäneet ostoon.

Filmer

08.12.03 klo 20:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ainiin, sehän on ilmestynyt jo. En todellakaan muistanut sitä, no, huomenna kipin kapin kauppaan ostamaan.

Juhani Sementti

08.12.03 klo 21:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kertokaas sitten voittaako tää Hohdon niin minäkin ehkä voisin käydä S-marketilla.

OneNiceUser
2016 viestiä

09.12.03 klo 06:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tuli tv:stä nähtyä ton lehden mainos. Täytyis ostaa ainakin yks lehti, jos se on hyvä, niin sitten ehkä tulen jatkossakin ostamaan.

Filmer

09.12.03 klo 12:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tuli ostettua, enkä pettynyt.

hieno ulkoasu
paljon pikkutietoa
kiinnostavia juttuja

SUURIN miinus tulee, ettei lehdessä ole mitään tietoa aasialaisista leffoista.

Hyvä lehti, 4 tähteä.

10.12.03 klo 15:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nojaa... siinähän tuo mennöö. Mutta olisi siitä tietenkin paremaankin saanut. Se meni kyllä hiukan yli että joku väitti Schindlerin listan kulkevan visuaalisessa väkivallassa siveelli8syyden rajoilla. Perkele, kattois kirjoittaja pari aasiarainaa :P ...

21.07.04 klo 22:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

Onpas lehti parantanut menoaan numero numerolta kuin sika juoksuaan. Täytyy jälleen kehaista lehden erittäin onnistunutta ulkoasua. Myös PT Juhani Nurmen ote ja suhtautuminen (kaupallisiin) elokuviin yleensä on ihan mukavaa.

Viljami

29.07.04 klo 11:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tulee luettua kannesta kanteen. Onneksi J.Nurmella usko riitti vielä uuden lehden tekemiseen. Leffan tekemisen taustat kiinnostaa ja Episodissa on mukavasti tarinaa siltä alueelta. Uusista leffoista tai DVD-julkaisuista saa tietoa muualtakin.

Low Rider

29.07.04 klo 13:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

Yksi irtonumero löytyy (nro 3/04). Toista kappaletta en aio ostaa. Tuo keskittyy liian paljon noihin uutuusleffoihin, ja on kaikenlisäksi turhan mainstreamia.

Ville

29.07.04 klo 13:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pitääpä muistaa ostaa heti, kun vastaan tulee.

J-P

12.09.04 klo 22:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

On tullut osteltua irtonumeroita sieltä täältä ja täytyy sanoa että kyseessä on varsin laadukas lehti jonka parissa viettää aina sen pari tuntia lukuvauhdista riippuen.

08.12.04 klo 23:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

J-P kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Esim. taannoinen Al Pacino-juttu oli rautaa. Lisäksi lehden ulkoasu on tyylikäs.

MaSkI MiEs

18.05.05 klo 23:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kyllähän lehti on ihan mukavaa luettavaa. Ärsyttää vain löysät arvostelut.

Mr. MovieMan

21.07.06 klo 22:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itse tilaan tällä hetkellä Episodia ja hyvä leffalehti se on. Kärsii arvosteluiden ja artikkeleiden lyhyydestä. Hauskaa, että sieltä löytyy leffatykki.com-mainoksiakin.

Tolppanen

21.07.06 klo 22:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mr. MovieMan kirjoitti:

Sama täällä. Nyt on reilut puoli vuotta tilattu ja hyviä lehtiä on tullut. En vaan ymmärrä sitä paskapuhetta, että joka toiselle leffalle tulee 5 tähteä arvostleuissa. Miksi näin väitetään, koska näinhän ei edes ole? Katsokaa vaikka toimitksen suosikit sivua. Tulkaa sitten uudestaan valittamaan. :roll:

mokoma

22.07.06 klo 12:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

En tilaa lehteä tällä hetkellä. Muutaman kuukauden ajan tuo tuli mutta ei se ollut kovin kiitettävä lehti. Olihan siellä paljon mielenkiintoisia aiheitakin joskus saatu sekaan mutta kokonaisuutena en menisi lehteä kehumaan kovinkaan hyväksi.

Muppetti

26.07.06 klo 16:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

jaahas... oma lehtikin tällä foorumilla. Onkos kallis lehti, jos ei, nii vois ehkä tilata.

Mr. MovieMan

26.07.06 klo 19:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

Muppetti kirjoitti:

Itse asiassa Episodi ei todellakaan ole leffatykin oma elokuvalehti. Episodin yksittäinen numero on useimmiten 5.90e. Kannattaa käydä Episodin virallisilla sivuilla tutustumassa lisää.

www.episodi.fi

22.09.06 klo 09:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mr. MovieMan kirjoitti:
Muppetti kirjoitti:

www.episodi.fi

...ja tilaus kannattaa kuitenkin suorittaa tän linkin kautta: