Kuumimmat kollit!

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Kuumimmat kollit!

minna
Käyttäjä
913 viestiä

17.01.06 klo 22:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

Scarface kirjoitti:
minna kirjoitti:

Söpö, oletko harkinnut alkavasi kirjoittaa käsikirjoituksia tv-sarjoihin? :)

Ehkä korkeintaan absurdeihin parodioihin ja satiireihin?

No, niissä Söpö loistaisi. Olen siitä varma. :)

Foorumin kuumimman kollin täytyy muuten tietysti nimestä päätellen olla John Rambo. :mrgreen: Olenpa ovela (eng. sly). 8)

Pingutyyppi
Ylläpitäjä
1003 viestiä

18.01.06 klo 00:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ooh, ekan perintöprinssin titteli :o Sehän tarkottaa sitä, että meikäläisestä tulee Mr. Tykki ku--jos Arsille sattuu vahinko! :roll:

Note-to-self: Osta alasin

Mitä kuumiin kolleihin tulee, Rocky Horror Picture Show'n Frank N. Furter (tai miksei Tim Currykin) tallaa kaikki. Sweeeet \o/

Raato-A
Tykittäjä
5294 viestiä

18.01.06 klo 11:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kiitos Söpön, tässä topicissa on ed. päivinä esiintynyt hillittömintä läppää foorumin historiassa. Tai ainakin vähään aikaan. :D

Söpö
Ylläpitäjä
2869 viestiä

19.01.06 klo 12:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Juu, kiitosta vaan. Ja kiitos myös Raadolle siitä viimeisestä. Pitää ottaa joskus uusiksi, jollakin toisella backstagella...
:roll:

Scarface kirjoitti:
minna kirjoitti:

Söpö, oletko harkinnut alkavasi kirjoittaa käsikirjoituksia tv-sarjoihin? :)

Ehkä korkeintaan absurdeihin parodioihin ja satiireihin?

...Tällä hetkellä on yksi sen suuntainen proggis menossa...

mokoma
Käyttäjä
850 viestiä

19.01.06 klo 16:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pingutyyppi kirjoitti:

Mitä kuumiin kolleihin tulee, Rocky Horror Picture Show'n Frank N. Furter (tai miksei Tim Currykin) tallaa kaikki. Sweeeet \o/

Olet oikeassa Pingutyyppi. Tim on roolissaan todella hot "äijä" :D .

minna
Käyttäjä
913 viestiä

25.01.06 klo 16:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hiukset-topicissa [forum.leffatykki.com] on puhuttu Mike Patton-nimisestä miehestä ja siitä, kuinka hän näyttää italialaiselta ja on niin niin ihana. En tiedä yhtään, kenestä on kyse. IMDb tarjoaa kahta Mike Pattonia eikä kummastakaan kuvaa. Olisiko joku ystävällinen ja linkittäisi the Mike Pattonin kuvan tähän topicciin? Pääsisin sanomaan, ettei tämä ole italialaista miestä nähnytkään. Mä kun tunnistan italialaisen ja kuubalaisen vaikka silmät sidottuina...

Jope Pitkäviha
Käyttäjä
1755 viestiä

25.01.06 klo 16:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

minna kirjoitti:

Hiukset-topicissa [forum.leffatykki.com] on puhuttu Mike Patton-nimisestä miehestä ja siitä, kuinka hän näyttää italialaiselta ja on niin niin ihana. En tiedä yhtään, kenestä on kyse. IMDb tarjoaa kahta Mike Pattonia eikä kummastakaan kuvaa. Olisiko joku ystävällinen ja linkittäisi the Mike Pattonin kuvan tähän topicciin? Pääsisin sanomaan, ettei tämä ole italialaista miestä nähnytkään. Mä kun tunnistan italialaisen ja kuubalaisen vaikka silmät sidottuina...

Hepulla taitaapi olla samanlainen fleda, kuin mulla...

Siinä on ihana "italiaanosi". :wink:

crazi
Käyttäjä
793 viestiä

25.01.06 klo 16:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

minna kirjoitti:

Kyseessä on jonkin sortin muusikko. Googlen kuvahausta löytyipä jotain kuvia.

Lisätietoja häiskästä. [en.wikipedia.org]

minna
Käyttäjä
913 viestiä

25.01.06 klo 17:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ai, hän on muusikko. Eihän tuo ole ihana ollenkaan. Italiaanolta hän ei näytä vähääkään! Latinoa hän muistuttaa. Mistä hän sitten loppujen lopuksi on? Eipä kannata, Jope, mennä sanomaan, että on samanlainen fleda kuin tuolla. Tuossa kuvassa mies on ainakin niin tylsän näköinen, että hohhoijaa, sanon mä.

EDIT: No, on hänellä kieltämättä vaan aika mukavat tummat silmät. :) Hän on siis kaiketi aito amerikkalainen.

Jope Pitkäviha
Käyttäjä
1755 viestiä

25.01.06 klo 17:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

minna kirjoitti:

Eipä kannata, Jope, mennä sanomaan, että on samanlainen fleda kuin tuolla.

No kun ne vaan on. :D

Kuumin kolli on Alice Cooper [www.visitlasvegas.com].

minna
Käyttäjä
913 viestiä

25.01.06 klo 17:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jope Pitkäviha kirjoitti:

Kuumin kolli on Alice Cooper.

Alice Cooperissa on jotain Pacinoa. :) Itse asiassa heillä on hyvinkin samanlaiset kasvot. Melkoinen havainto. :shock:

ji
Käyttäjä
3800 viestiä

25.01.06 klo 19:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

Cooper on kyllä paljon rumempi ukko... tuntuu että hän on ollut aina saman näköinen.

Jope Pitkäviha
Käyttäjä
1755 viestiä

25.01.06 klo 19:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

ji kirjoitti:

Cooper on kyllä paljon rumempi ukko... tuntuu että hän on ollut aina saman näköinen.

Nuorena [www.wayouteast.co.uk], wanhana [www.nuts4chic.com]...

ji
Käyttäjä
3800 viestiä

25.01.06 klo 19:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nuoruuskuva kertookin paljon, ettei heissä ole paskaakaan samaa näköä Pacinon kanssa. En sano että Pacino olisi joku mister america, mutta äijempi se on kuin tuo poisoni...

Scarface
Tykittäjä
2431 viestiä

25.01.06 klo 19:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

Alice on kyllä hirmu ruma mies, mutta mahtava laulaja.

Ei kyllä tosiaankaan ole samaa näköä. Jollekin syöpynyt Pacinon kuva verkkokalvoihin?

minna
Käyttäjä
913 viestiä

25.01.06 klo 20:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

Scarface kirjoitti:

Jollekin syöpynyt Pacinon kuva verkkokalvoihin?

Voihan sekin olla, :D mutta verratkaa nyt vaikka neniä. Sitä paitsi kasvojenmuoto on miehillä melkeinpä samanlainen lukuun ottamatta leukaa, joka on Pacinolla niin ihanan ainutlaatuinen! :)

Ystävällisenä huomautuksena vielä todettakoon, että se on jollekulle eikä jollekin.

Jope Pitkäviha
Käyttäjä
1755 viestiä

26.01.06 klo 13:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

ji kirjoitti:

Nuoruuskuva kertookin paljon, ettei heissä ole paskaakaan samaa näköä Pacinon kanssa. En sano että Pacino olisi joku mister america, mutta äijempi se on kuin tuo poisoni...

Hei, minä en ole vertaillut miehiä yhtään. Pacino on kyllä 100 kertaa komeampi, kuin Cooper, Alicen ulkonäössä minua viehättävät (ei sillä tavalla) ainoastaan uskomattoman tyylikkäät meikit. Pacinohan on komeapoika, jota ei Cooperiin vertailla. :wink: Laulajana Alice on tosiaankin mahtava.

minna
Käyttäjä
913 viestiä

26.01.06 klo 17:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Siis jos miehillä sattuu olemaan samanlainen kasvojen muoto ja lähes identtiset nenät, eivätkö he muistuta vääjäämättä toisiaan edes vähän? Todettakoon nyt vielä, että Pacinoon olen lääpälläni, mutta Cooperiin en ole ihastunut.

Minnan Kuumimmat kollit-lista:

Ihania italiaanoja:
Al Pacino
Sylvester Stallone
Robert De Niro
Joe Mantegna
Michael Imperioli
Ralph Macchio

Kuumia kuubalaisia:
Andy Garcia aka Andrés Arturo García Menendez
Enrique Murciano

Lumoavia latinomiehiä:
Juan Diego Botto
Carlos Marin
Chayanne aka Elmer Figueroa de Arce

Muita mukavannäköisiä:
Jean-Claude Van Damme
Clint Eastwood
Henry Fonda
Hugh Jackman
Johnny Depp

Huomaatte, että Depp pääsi myös listalle. Jotkut ovat niin vastustamattomia, että vaikka ei vastaisikaan miesmakua täysin, vetää silti puoleensa. Deppillä on outoa vetovoimaa. :)

Scarface
Tykittäjä
2431 viestiä

26.01.06 klo 18:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Olen tuosta Henry Fondasta (Yksi mun suosikeistani näyttelijänä) hieman yllättynyt. Mikä vetää Henryssä vetää puoleensa?

minna
Käyttäjä
913 viestiä

27.01.06 klo 20:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Scarface kirjoitti:

Olen tuosta Henry Fondasta (Yksi mun suosikeistani näyttelijänä) hieman yllättynyt. Mikä vetää Henryssä vetää puoleensa?

Fondalla on syväkatseiset silmät. Ne hurmaavat. Ne lumoavat! :)

Keskustelut