Kuumimmat kollit!

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Kuumimmat kollit!

04.01.06 klo 20:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

tahmaenkeli kirjoitti:

Hahaa :lol:
Tähän on olemassa vain ja ainoastaan yksi vastaus: Johnny Depp!

Njam. njam. <3
Niin no joo ja Russell Crowe saa sen kakkossijan.

Johnny Depp on 42-vuotias eikä jätkässä näy mitään vanhenemisen merkejä. Onhan se jo sinänsä aika ihailtavaa. Itse en vain tykkää niin poikamaisen näköisistä miehistä. Depp on kyllä aina erinäköinen, joten joissain elokuvissa hän täyttää kriteerini ongelmitta. :) Sulla on hassu maku, kun kaksi aivan erityyppistä jätkää ovat melkein samalla tasolla listallasi. :D

Acedia

04.01.06 klo 20:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Taitaa muuten Depp olla nykypäivän Dorian Gray, mies tuosta Oscar Wilden kuuluisimmasta romaanista, joka maalautti näkökuvansa ja myi sielunsa saadakseen iäksi taulussa olevan nuoruutensa. Taulun kuva sen sijaan sitten vanhenikin ja loppu oli karmea...

Depp ei tosiaan ole vanhentunut pahemmin vuosien saatossa ja hän on säilyttänyt siloisuutensa ja nuorekkuutensa melko kauan. Mutta juuri tuon asian takia hän ei olekaan koskaan ollut eikä tule olemaan suosikkejani; herran ulkomuoto on tosiaan aivan kliinisen puhdas vailla sitä "rosoisuutta"/särmää, jollaista todellisilla näyttelijäsuuruuksilla on ollut aikojen saatossa. Ymmärrän silti miksi hänestä pidetään, mutta minulle hän on kuin teflonia, johon ei tartu mikään. Brandohan taisi muuten mainita Deppin sukupolvensa parhaaksi näyttelijäksi, mutta kai se mestarikin joskus erehtyy. Kyseinen viitta kun kuuluu Kevin Spaceylle. Hänen ulkonäkönsä on ainakin hellyyttävän arkinen.

04.01.06 klo 21:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Acedia kirjoitti:

Kyllä, Kevin Spacey on kivan näköinen. Jakke 29:n avatar hyppää aina silmille. :D

Söpö kirjoitti:

Mielenkiintoinen juttu, että elokuvien naiskatsojat samaistuvat sekä mies- että naishahmoihin, mutta mieskatsojat tutkimusten mukaan lähinnä vain mieshahmoihin. Väitän, että miehet katsovat lähinnä toimintaa (nyt en tarkoita actionia genren muodossa), eivätkä juuri mieti mitä sankarilla on yllä, kunhan paketti on vain yleisesti ottaen coolin näköinen. Mutta naiskatsojille leffoista jää käteen myös "idea" kivasta Cuccin laukusta, upeista sandaaleista jne., joka/jotka voisi/vat sopia myös itselle ja edesauttaa näin vastakkaisen sukupuolen hurmaamista.

Mitä kummaa? En mä ainakaan mitään laukkuja tuijottele. Naiset vaan ovat empaattisempia kuin miehet, mikä on myös tutkittu juttu. Miehillä on aina ollut vaikeuksia ymmärtää naisia täydellisesti, mutta naiset ymmärtävät muita sukupuolesta riippumatta. Näin se on. :mrgreen:

tahmaenkeli

05.01.06 klo 20:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

tahmaenkeli kirjoitti:

Hahaa :lol:
Tähän on olemassa vain ja ainoastaan yksi vastaus: Johnny Depp!

Njam. njam. <3
Niin no joo ja Russell Crowe saa sen kakkossijan.

Heh :D No Russell ansaitsee kakkossijan juuri ja juuri. :wink: En tiedä oikein mikä siinä viehättää, mutta esim. Kaunis mieli elokuvassa mies on upeaa katseltavaa! :lol: Ja olet kyllä oikeassa siinä ettei Deppissä näy pienintäkään vanhenemisen merkkiä vaikka on jo melkein miun äidin ikänen. *nauraa*

14.01.06 klo 22:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

No niin, tietysti tässä kävi niin, etten löydä netistä enää niitä kuvia, joita katselin aiemmin. Onneksi tallensin ne välittömästi omaan kivaan pikku kansiooni. :wink: En kuitenkaan saa kuvia nyt linkitettyä.

Tässä on silti yksi ihana kuva Syltistä. Muhun iskee tuollainen viileän varma jätkä, joka osaa pukeutua. :)

Andy Garcia on aivan syötävä tässä kuvassa.

En olekaan maininnut Carlos Marinia vielä. En kai hoksannut Il Divon tyyppiä, kun mietin vain näyttelijöitä. Carlos on kuitenkin aivan unelma. Hän täyttää monet kriteerini. Hän on reilusti itseäni vanhempi ja horoskoopiltaan Vaaka. Miehen ulkonäkö on - etten paremmin sanoisi - täydellinen. Hän on tumma, miehekäs ja kaikkea, mitä voi toivoa. Eräs 11-vuotias väitti kyllä vastaan ja sanoi häntä rumaksi ja vanhaksi. Kummallista.

Kysyin tästä kuvien laittamisesta eikä kukaan ainakaan älähtänyt. En aio kyllä vastaisuudessa laittaa kuvaa joka ikisestä mainitsemastani uroksesta.

14.01.06 klo 23:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

Miksi tässä topicissa ei ole vielä mainittu Lennonjohtoa, Arsi T.Elokolikkoa taikka minua.Pistää miettimään 8)

Tolppanen

15.01.06 klo 00:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

IdigN1 kirjoitti:

Niin, tai meitä viriileitä nuoriso-osastoa niin kuin minua. Mikäs meissä on vikana? 8)

15.01.06 klo 00:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tolppanen kirjoitti:

Te olette vielä pentuja. Topikin nimi on kuumimmat "kollit" :lol:

On-topic. Johnny Depp on kyllä komea mies. Samoin Hugh Jackman.

Tolppanen

15.01.06 klo 00:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tolppanen kirjoitti:

Te olette vielä pentuja. Topikin nimi on kuumimmat "kollit" :lol:

Saattaa olla, että sinun ikäluokkasi näkökulmasta, mutta jos forumilta löytyy esim. n. 15 ikäisiä naisedustajia niin ajattelin vaan ohimennen mainita... 8)

Niin tota en ole tainnut itse topiciin vastata: Johnny Deppin ulkonäkö nyt kiistatta on aika komea, vaikka moni sen tässä on jo maininnutkin. Mutta löytyyhän noita "hyvännäköisiä" näyttelijöitä muitakin, en ole vaan niin kauheasti kiinnittänyt miesnäyttelijöiden ulkonäköihin huomiota, että osaisin pätevästi vastata.

15.01.06 klo 01:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mutta eikös Minna sanonut pitävänsä vanhemmista miehistä? Ja koska hän on liki ainoa naishenkilö joka tähänkin topikkiin postailee :wink: Mutta tähän loppuu tämä aloittamani naurettava (!) off-topic!

Adrien Brody on myös persoonallisen näköinen. 8)

15.01.06 klo 11:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Miten voisin arvioida teidän ulkonäköänne, kun en ole nähnyt teitä? Tuntuuko musta vaan vai kaipaako IdigN1 erityishuomiota? :P

Tuli mieleeni näitä sivuja selatessa, että älkää hyvät miehet selostako, että "naisia varmaan miellyttää tämä ja tämä tyyppi". Naisilla on uskomattoman erilainen miesmaku. Söpön aloitusviestistä käy ilmi, että häneen iskevät "kuulapäät". :) Mua eivät tällaiset herrat niinkään kiinnosta. Vaadin saada silitellä miehen ihania kutreja. :D

Tässä tulee listaa mielestäni hyvännäköisistä miesnäyttelijöistä, joita en ole vielä maininnut. Jätän ne perustelut tällä kertaa käymättä läpi.

Robert De Niro
Enrique Murciano
Hugh Jackman

Miksi mun pääni on nyt näin tyhjä? Kaikki miehet ovat ihania... :)

ji

15.01.06 klo 14:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tuntuuko musta vaan vai kaipaako IdigN1 erityishuomiota? :P

Ainahan se tuntuu kaipaavan...

16.01.06 klo 15:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

IdigN1 kirjoitti:

Hmmm. Etäännytän itseni katselemaan tuntemaani tykittäjäkavalkadia esineinä. Whoa! Mikä kokemus...

MisterTykki (uh-oh, miten pornahtava nimike) 2006-kisa alkakoon!
Finalistit saapuvat catwalkille rennoissa tukkijätkän tamineissa. Ensimmäinen kierros huokuu maskuliinisuutta ja animaalista vetovoimaa. Lennonjohto ei selvästi ole kotonaan. Hän protestoi. Naisvaltainen yleisö buuaa. Tytöt eivät tykkää ajattelevista miehistä. Nämä ovat misterkisat, eivätkä mitkään propakana... poroganda... propagandhi... mitä lie-kilpaset. Mutta, mutta! Nyt kaikkien huomio kiinnittyy Filmeriin: mieshän on pukeutunut trendivaatteisiin muista poiketen. Filmer diskataan! ...Jätkä ei kuitenkaan tunnu olevan moksiskaan, sillä häntä odottaa parvi aasialaisia neitosia takavasemmalla.

Toisella kierroksella esiinnytään uikkareissa. Arska ei saavu lavalle muiden joukossa, sillä hän on lähtenyt tien päälle. Moottoritie oli kuulemma kuumempi paikka, näin kertovat muut hänen selittäneen poissaoloaan. Kustaa ja Viljami lähtevät kaljalle. Arsinkin tekisi mieli, mutta juontaja tenttaa häneltä parhaillaan, mitä on pii jaettuna kymmenen pienen neekeripojan (anteeksi) kolmannella potenssilla. Niin, eihän siitä voi kesken häipyä!

Sitten alkaa kolmas rundi. Tämä onkin viimeinen näistä. Misterehdokkaat ilmaantuvat estradille juhlapuvuissa. Juhani Sementti on hukannut solmionsa, joten hän on joutunut turvautumaan artolahtimaiseen mirriin. Juhani on selvästi harmissaan, mutta yrittää parhaansa - kunnes Pingutyypin tyylikkäästi hulmuaviin hiuksiin ihastunut tyttöjoukko katsomon takaosasta saa tuomariston vakuuttuneeksi siitä, että Sementin kengännumero on direktiivien vastainen. Sementtikin diskataan! Huu, nyt tämä käykin hurjaksi... Kolmanteen kierrokseen kuuluu kykyjen esittely, joten Pingu lisää vettä tyttöjen myllyyn tarttumalla kitaraan ja soittamalla vähän taidetta impro-impro. Kisa senkun tiukkenee. Lennonjohto julistautuu saareksi ja saa aplodit omaperäisyydestä. Arsi päättää päteä luettemalla muutamia suosikkialkulukujaan päällään seisten. Oh-hoh! Ja sitten esiintyy itse Raato-A, jonka bravuuri on näyttää tyylikkäältä tummissa laseissa. Yleisö on häikäistynyt. Tuomaristo on typertynyt finalistien seksikkyydestä. Rumpu pärisee ja lopulta, hirvittävien tukkanuottasten jälkeen, kisateltta kaatuu kilpailijoiden niskaan. Mutta kuka on voittaja? Kuka on perintöprinssi? Ja ennen kaikkea: kuka saa kotiteatterin ja puolikkaan sohvaa? Katsotaanpa...

Tuomaristo jakoi pisteet näin...
Nti Imelda Hiltunen (45 v. vanhapiika Ranualta): Lennonjohto 8, Arsi 6, Pingutyyppi 7.
Rva Kaarin Kalpa (22 v. 3-lapsisen perheen äiti Vihdistä): Lennonjohto 5, Arsi 9, Pingutyyppi 8.
Einari Eväskoski-Mykkylä (55 v. rantavahti Tampereelta): Lennonjohto 9, Arsi 8, Pingutyyppi 8.
Nti Taina Russakka (33 v. työtön kirjastonhoitaja Kemistä): Lennonjohto 5, Arsi 10, Pingutyyppi 9.

Joo... Minä en aio näitä laskea, kun sormiakin on vain kymmenen... :roll:

16.01.06 klo 16:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

^Johan oli luettavaa. Söpö on tosi hyvä improvisoimaan ja kirjoittamaan, mutta jälkimmäinenhän on tullut jo selväksi tykityksiä lukiessa. Mun matikallani Arsi olisi loistavan raatimme mukaan MisterTykki. :) Yleisön suosikin titteli on kuitenkin auki. :wink: Miksei Raato-A ole enää mukana lopussa? Mies oli niin tyylikäs tummine laseineen, että mä olisin ehdottomasti äänestänyt häntä. 8)

Acedia

16.01.06 klo 17:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

No jopas jotakin! Kun aiemmin luin tuon viestin, niin pidin sitä Arsin itsensä kirjoittama, kun en vaivautunut tarkemmin katsomaan. Meni kyllä mulle ihan Arsin tekstinä... :oops:

16.01.06 klo 22:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pari tyyppiä lisää:

Jean-Claude Van Damme - Hän on miehekäs. Tarvitseeko miehen olla muuta? :)

Joe Mantegna - Tämä mies kantaa lempinimeä munakas, 'cause he's got balls! :D

Arsi T. Elokolikko

16.01.06 klo 22:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Acedia kirjoitti:

Meni kyllä mulle ihan Arsin tekstinä... :oops:

Otan tuon(kin) kohteliaisuutena, sillä toimiva & virheetön teksti muka minun nimiini?
Hitto, mä oisin voittanut ton ( :shock: ) pisteellä (ellei kyseessä kuitenkin ole todellisuudessa miinusmerkkinen pisteytys!), tosin kirjastonhoitajathan ovat tunnetusti sokeita pölyn vuoksi (anteeksi kaikki kirjastonhoitajat), siis myös Taina "kybä" Russakka!

Lempialkulukuni on muuten 29 ja uskon, että pii per C (luetaan: Piiperse), jossa C = kymmenen pienen neekeripojan 3. potenssi) lähenee kyljellään nyyhöttävää kasia eli äärettömän positiivista laitaa. Näin luulen.

Off-topicina tuonne kauan kauan sitten mainittuun viitaten: itsekin voisin antaa Kevin Spaceylle aikamme parhaan näyttelijän viitan loistokkaiden erilaisten roolien vuoksi.

17.01.06 klo 13:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

minna kirjoitti:

(Kiitän.) Arvasinkin, että Raato-A:n katoaminen jää kaihertamaan. Nyt on myönnettävä, että syy on minussa. Sieppasin poikaparan backstagelle hetkeä ennen pistelaskun alkua. Tarkoitukseni oli ihan vain hiukan silittää... :oops:

17.01.06 klo 19:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

Eihän tästä nyt tule syytettä?

Jaa, katsotaanpas ensin, mikä oli teon motiivi. Ihan niin kuin se ei olisi jo selvää! :lol: Söpö, oletko harkinnut alkavasi kirjoittaa käsikirjoituksia tv-sarjoihin? :)

Scarface

17.01.06 klo 21:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

Eihän tästä nyt tule syytettä?

Ehkä korkeintaan absurdeihin parodioihin ja satiireihin?