Opettajat

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Opettajat

iskela

12.03.04 klo 19:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

Joskus, öööh, vähän reilu 20 vuotta sitten tai sinnepäin, mun "ensirakkauteni" oli nuorehko sijaisopettajamme.
Ai että minä jumaloin sitä naista...

Mitä vanhemmaks tulee sitä paremmin tulee toimeen opettajien kanssa ja ymmärtää niitä.
Ehkä se on molemminpuolista kasvamista ja toisen kunnioittamista.

esimies

12.03.04 klo 19:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Opettajienkin joukkoon mahtuu kyllä jos jonkinmoista psykoa. Ala-asteen puutöiden ja uskonnon opettajani sai aikoinaan kenkää ahdisteltuaan naispuolisia oppilaita. Eli otti tyttöjä polvelle istumaan, kuiskutteli korvaan ja ties mitä. Sairaimpia yksityiskohtia en tunne enkä haluakaan tuntea. Pervot pois kouluista!

Viisas

12.03.04 klo 20:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

esimies kirjoitti:

Kumma juttu, samoin kävi minunkin ala-asteellani :shock:

lintu^

12.03.04 klo 21:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

80% opettajista ovat todella mukavia ja ymmärtäväisiä.
Paras on kummiskin lukion historian opettaja joka heittelee aina kumin palasilla laiskoja opioskelijoita ja esimerkiksi alkoq ruoskimaan yhen oppilaan jalkaa semmosella pikku ruoskalla. :P

Cuomi

12.03.04 klo 21:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kato, kato niin kävi myös meiän koulussa. Kerrankin luokkaretkellä se opettaja vei meidän luokan tytöt salaperäiselle veneretkelle saaren ympäri :shock:

mp40

13.04.04 klo 13:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

eipä hirveesti tee mieli haukkua opettajia,sillä isä on luokanopettaja ala-asteelle ja äiti fysiikan/matikan/kemian lehtori yläasteella, mutta pakkohan se on jotain keksiä:

Hiiva: kotitalouden opettajanamme toimiva, kenties vaihdevuosista kärsivä,mäkättävä eukko,jonka ääni nousee lähes joka toinen minuutti falsettiin. Ei ymmärrä asioista paskaakaan.