Riippuvuuksia

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Riippuvuuksia

ninnuu

31.03.21 klo 12:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ennen olin riippuvainen tupakasta, nyt se riippuvuus on vaihtunut nikotiininuuskaan. Kaipa se vähemmän haitallinen tapa hankkia päivittäinen nikotiini on.

Kukaan muu kokeillut nikotiininuuskaa?

11.04.21 klo 22:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kaapissa oleva alkoholisti. Kun minulta kysytään alkoholin käytöstä, yleensä en anna rehellistä vastausta. Oikeasti on todella vaikeaa olla ilman juomista viikonloput. Jos on aivan pakko, niin saan psyykattua itseni olemaan selvä. Muuten todella vaikeaa.

Pelimies

16.01.22 klo 23:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Alla meikäläisen riippuvuudet:

1. Limun jokapäiväinen juonti

2. Tietyn takin pitäminen päällä päivittäin joka päivä, joka paikassa ja myös kesälläkin.

3 Havajiipaitojen ostaminen joka kevät ja kesä ja niiden käyttäminen joka päivä Huhtikuun 1.päivästä Elokuun 31.päivään.

4. Elokuva ja Tv-sitaattien hokeminen ja niiden heittäminen arkisten keskusteluiden sekaan.

5. Labradorinnoutajien bongaaminen ulkona.

6. Naisten tiirailu ulkona(erityisesti kesällä)

Limun suurkulutukseni johtuu varmaan, sitä, että en ole onnistunut löytämään naisystävää 11 vuoteen ja näin ollen juon suruun, kuten moni muukin ja onhan limun juomisessa se hyvä puoli, että pulloista saa rahaa ja on paljon terveelisempää kuin alkoholi tai tupakointi.

Asiaan saattaa myös olla taustalla, se että 18-vuotissynttärien kunniaksi päätin tarjota Suomenlinnassa silloisille luokkatovereille limut juhlan kunniaksi, mutta sillä välin kun kävin kaupassa, jengi oli ottanut hatkat, joten jouduin juomaan suuriman osan limuista itse.

Tämä taas varmaan juontaa juurensa Kesään 2014, jolloin olin taas Suomenlinnassa ja kaatosade yllätti ja eipä ollut takkia silloin mukana, joten piti mennä keskustasta asti kotiin paitahousuna kaatosateessa, joten kesästä 2017 lähtien on tullut vedettyä M65 takki päällä, joka ei ole paras mahdollinen kesätakki, mutta 4 taskun+farkkujen taskujen myötä tavarat kulkevat kätevästi mukana ja koronan myötä kuljetettavien tavaroiden määrä on kasvanut, mutta varmaan tulee pandemian jälkeenkin kuljettua M65 päällä kesät talvet, niin ei pääse sade ylättämään.

Toinen vaatekappale, johon minulla samanlainen suhde on New York Kincksin pelipaita, joka minulla on ollut päällä joka päivä Marraskuun 12.päivästä lähtien.

Havajiipaitoihin hurahdin taas 7 vuotta sitten ja siitä lähtien on tullut ostettua joka vuosi ainakin 5-10 havajiipaita ja tällä hetkellä kaapistani niitä löytyy ainakin 20 ja tulevana kevään ä ja kesänä lisää on luvassa ulkona liikkuessa keväällä ja kesällä olen laittanut merkille ja harvalla sentään on pokkaa pukeutua havajiipaitoihin, joten olen ilmeisesti pioneeri tällä alalla.

Elokuvia taas on tullut aktiivisesti katsottua vuodesta 2010 ja tietyt elokuvat olen nähnyt jopa yli 10 kertaa, joten muistan ulkona monia sitaatteja, joten niitä tule heitettyä arkisten keskusteluiden sekaan, jolloin toinen osapuoli menee yleensä sekaisin, jos ei ole nähnyt kyseistä leffaa tai sarjaa, mitä siteeraan.

Suomen suosituimman koirarodun fani olen ollut 6 vuotta kun aloin seuraamaan Family Guyta, sillä Brian on labradorinnoutaja ja 5 vuotta sitten Brian-fanitus meni niin överiksi, että erosin kirkosta, aloin juomaan entistä enemmän, aloin siteeraamaan Briania, töissä piirsin 2 vuoden ajan jopa 50 kuvaa Brianista, jolloin pomo sai tarpeekseen ja käski minut muihin taidehommiin ja kuvittelin olevani Brian ja haukuin ja murisin töissä ja kotona ja sain 24-vuotissynttärilahjaksi puruköyden ja äitini sai myöskin tarpeekseen Brian-vaiheestani, koska ei halunnut ylläpitää 2 koiraa.

Vaikka nyt fanitan Mike Wegmania ( Simpsoneiden 31.kauden 2.jaksosta) voi olla, että Brian-fanitus tekee paluun, kun ensi Torstaina Fox alkaa näyttämään Family Guyn uusia jaksoja.

Naisten tiiraillu taas juontaa juurensa vuosiin 2011,13 15 ja 19, jolloin olen yrittänyt löytää naisystävää, mutta syystä tai toisesta juttu ei etene mihinkään ja tämän takia tiirailen naisia kesäisin ulkona ja muina vuodenaikoina taas netissä Googlen kuvahaulla tai sitten Facen Sinkut yhteen-ryhmässä, jossa olen ollut vajaat 2 vuotta, mutta hiljaista on ollut, sillä Hesasta ei löydy sinkkuja ja pari sinkkujen kokoontumisajoja on ollut koronasta huolimatta viime vuonna, mutta enpä ole niihin päässyt huonojen locaatioiden ja aikataulujen takia, joten kyllä kurja ystävänpäivä taas tiedossa, eikä Tinderiinkän voi liittyä, koska en ole hyypiö tai älyluurin omistaja.