Hempeilyosio

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Hempeilyosio

Schwarzenegger

31.07.06 klo 19:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

tuskin kukaan on kauheasti on musta kiinostunut, pysyttelen vaan kotona kattomassa elokuvia ja näpyttelemässä tietsikalla, ei oikee toi ulko elämä iske.

Scarface
Tykittäjä
2431 viestiä

31.07.06 klo 20:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Musta tuntuu, että ongelmana on se, että olen liian erilainen. (En tarkota olevani mikään friikki, vaan, että mun leffa- ja musamaku ovat aika erilaisia ja olen politiikasta kiinnostunut jota kukaan muu oikeen taida olla)

mokoma
Käyttäjä
850 viestiä

31.07.06 klo 20:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Scarface kirjoitti:

Musta tuntuu, että ongelmana on se, että olen liian erilainen. (En tarkota olevani mikään friikki, vaan, että mun leffa- ja musamaku ovat aika erilaisia ja olen politiikasta kiinnostunut jota kukaan muu oikeen taida olla)

Olen itsekin tuollainen mutta minulla on tyttöystävä. Huomautettava vielä että huumorintajuni on todella erilainen ja ehkä oudohko. No tällähetkellä lempeni kukkii.

Mr. Pink
Käyttäjä
1245 viestiä

31.07.06 klo 21:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

Erakkoluonne olen, haluaisin kyllä tyttöystävän, noh jääpä enemmän aikaa elokuville ja koneelle :roll:

kerpele
Käyttäjä
3486 viestiä

28.01.07 klo 18:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

Reilu puolitoista vuotta ollaan nyt seurusteltu, yhtä kauan asuttu yhdessä. Katson n. 30 kertaa enemmän elokuvia kuin parempi puolisko, mutta eipä tuo juurikaan mun elokuvien parissa vietetystä ajasta valita. Välillä saattaa muistuttaa hienovaraisesti olemassaolostaan. Hyvin menee ja toivottavasti menee vielä jatkossakin.

Scatter
Käyttäjä
408 viestiä

28.01.07 klo 19:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sinkku vastoin tahtoaan. Mahd. syitä ovat kai ulkonäköni ja epäsosiaalisuuteni (haluasin omin käsin kuristaa ne jotka sanovat, että ujous on söpöä. Se on luonnevamma, sisäinen helvetti, hyödytön ja haitallinen ominaisuus ihmisessä!)

mbay
Käyttäjä
1496 viestiä

28.01.07 klo 20:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

En seurustele juuri tällä hetkellä, syitä on varmasti monia. Luonteeni varmaan ensimmäisenä syynä. Eipä tuo ole paljon haitannut, aikaa kuluu enemmän kotona oloon ja elokuvien katsomiseen.

villeri
Käyttäjä
125 viestiä

29.01.07 klo 17:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tässä kohta puoliin taitaa alkaa jo 10kk tulla täyteen, sitä ennen oli tietysti aina "jotain virityksii" ja muutama lyhyempi suhde.

Dareios
Käyttäjä
117 viestiä

29.01.07 klo 17:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ei ole eikä ole tulossakaan ja erakkoluonteen puolelle menee. silti äänestin ei ole tulossakaan vaihtoehtoa. Pitänee iskeä nuorempi serkkuni jahka kunhan hän ensin täyttää 16 vuotta.

Scarface
Tykittäjä
2431 viestiä

29.01.07 klo 18:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

Dareios kirjoitti:

Ei ole eikä ole tulossakaan ja erakkoluonteen puolelle menee. silti äänestin ei ole tulossakaan vaihtoehtoa. Pitänee iskeä nuorempi serkkuni jahka kunhan hän ensin täyttää 16 vuotta.

Hyi saatana.

Raato-A
Tykittäjä
5294 viestiä

29.01.07 klo 18:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Dareios kirjoitti:

Asennetta. :D

Söpö
Ylläpitäjä
2880 viestiä

30.01.07 klo 03:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

^Huono vitsi, toivoo nti Ahisteltu.

esimies
Käyttäjä
2574 viestiä

30.01.07 klo 07:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Söpö kirjoitti:

Hei jos naista ahdistellaan niin syy on naisen, koska hän on käyttäytynyt ja/tai pukeutunut provosoivasti.

No niin ja ennen kuin kukaan ottaa näitä meikäläisen juttuja vakavasti, niin lisättäköön heti samaan hengenvetoon, että kaikenlainen ahdistelu ja toisen koskemattomuuden ja yksityisyyden loukkaaminen on ihan helvetin vastenmielistä ja epäkunnioittavaa.

Niin ja mitä itse topiciin tulee, niin esimiehen siviilisääty ei ole ehtinyt tässä parissa vuodessa muuttumaan. Eli erakkosinkkuna edelleen elelen. Mut maalaispoika oon, laitan suihketta kainaloon, se on hyvin joviaali ilmiö...

Söpö
Ylläpitäjä
2880 viestiä

31.01.07 klo 14:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

esimies kirjoitti:
Söpö kirjoitti:

Hei jos naista ahdistellaan niin syy on naisen, koska hän on käyttäytynyt ja/tai pukeutunut provosoivasti.

Ahaa, pitäisi siis olla alasti ja kuin muissa maailmoissa. Sehän varmaan auttaa. Kiitos. :lol:

ji
Käyttäjä
3800 viestiä

02.02.07 klo 08:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

n. 2.5 vuotta taitaapi olla jo vierähtänyt tämän tyttöni kanssa. Hyvä, hyvä.

Söpö
Ylläpitäjä
2880 viestiä

04.02.07 klo 04:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hiii! Jo kolmatta päivää yhdessä - Nokia E70 ja minä. Se värisee, kasvaa ja tarvittaessa myös puhuu, mutta sen voi kaiken kukkuraksi mykistääkin! 8) Luulenpa, että tämä on pitkän ja kestävän suhteen alku...

ji
Käyttäjä
3800 viestiä

04.02.07 klo 16:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

Söpö kirjoitti:

Hiii! Se värisee, kasvaa.

Hmmmh. :? :lol:

Scatter
Käyttäjä
408 viestiä

04.02.07 klo 19:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

Söpö kirjoitti:

Hiii! Jo kolmatta päivää yhdessä - Nokia E70 ja minä. Se värisee, kasvaa ja tarvittaessa myös puhuu, mutta sen voi kaiken kukkuraksi mykistääkin! 8)

It's alive! It's ALIVE!

minna
Käyttäjä
913 viestiä

25.02.07 klo 22:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

Alen kanssa ollaan seurusteltu ilmeisesti melkein kahdeksan kuukautta. Etsin sen tarkan päivämäärän lähiaikoina.

withnail
Käyttäjä
236 viestiä

26.02.07 klo 11:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lähti viime marraskuussa niin kiva hevari keikalta mukaan, että yhdessä on viihdytty nyt lähemmäs kolme kuukautta. Maku on yhteinen leffoissakin, yhdessä on tullut katsottua kaikkea Conan barbaarista Altered Statesiin :D .

Keskustelut