Hempeilyosio

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Hempeilyosio

Jope Pitkäviha
Käyttäjä
1755 viestiä

21.06.05 klo 23:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jakke 29 kirjoitti:

Sinkku olen. Ei ole vähään aikaan ollut mitään peliä meneillään. En kuitenkaan pistäisi yhtään pahaksi, jos joku kaunis ja mukava neitokainen löytyisi.

Samoin. Viikko sitten...Mitä mä tätä tänne kirjotan :twisted: !!!!????

Scatter
Käyttäjä
408 viestiä

21.06.05 klo 23:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

---

Grr
Käyttäjä
188 viestiä

22.06.05 klo 11:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Erakko minäkin luulin joskus olevani. Tarkemmin laskeskeltuani yli 10v on sama mies ollut ruoka-aikana paikalla.

Tolppanen
Käyttäjä
1460 viestiä

13.08.05 klo 00:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vapaa nuorimies olen. Käykää päälle, kun vielä voitte... :lol: :lol: Olisi tuokin totta! Ei oo pahemmin ollu säpinää meikäläisen elämän aikana. Mutta en mä nyt mikään mahdoton ole, kohtuu feissi, normaali vartalo ja... en mielestäni ole mikään tyhmä.

IdigN1
Tähtääjä
4372 viestiä

14.08.05 klo 13:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

EDIT

Dim
Käyttäjä
155 viestiä

14.08.05 klo 22:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sinkku olen minäkin joskaan en vapaasta tahdostani. Olisihan se mukava saada joku, mutta kun ei niin ei. En taida olla tarpeeksi kyvykäs kilpailemaan noiden muiden naisten kanssa :) Koko ajan odottelen jos vielä löytysi mullekkin joku, pitää varmaan lisätä yritystä :D

IdigN1
Tähtääjä
4372 viestiä

14.08.05 klo 23:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Dim kirjoitti:

Sinkku olen minäkin joskaan en vapaasta tahdostani. Olisihan se mukava saada joku, mutta kun ei niin ei. En taida olla tarpeeksi kyvykäs kilpailemaan noiden muiden naisten kanssa :) Koko ajan odottelen jos vielä löytysi mullekkin joku, pitää varmaan lisätä yritystä :D

Koska oon nähny kuvas, voin sanoa että oot erittäin kilpailukykyinen tyttö muiden joukossa. Et oo vaa löytäny miestä joka ansaitsis sut. Kyllä se sieltä joku kerta räsähtää niin että huomaa räsähtäneen. :wink:

conio
Käyttäjä
545 viestiä

15.08.05 klo 00:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

Joskus tuossa loka-marraskuussa tulee vuosi täyteen. Eli ihan vakituinen suhde meneillään ja onnellinen olen.

Söpö
Ylläpitäjä
2880 viestiä

15.08.05 klo 11:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

IdigN1 kirjoitti:
Dim kirjoitti:

Koska oon nähny kuvas, voin sanoa että oot erittäin kilpailukykyinen tyttö muiden joukossa. Et oo vaa löytäny miestä joka ansaitsis sut. Kyllä se sieltä joku kerta räsähtää niin että huomaa räsähtäneen. :wink:

Kilpailukykyinen? Ärh, näitä ulkonäköasioita. Käsittääkseni naisella saa kasvaa vaikka sarvi otsasta ja jos hän on vain sinut sen asian kanssa, hänellä myös käy flaksi.

Dim, kirjoitustesi perusteella olet kiva persoona ja jos vähän keräät rohkeutta, tulet saamaan haluamasi.

Dim
Käyttäjä
155 viestiä

15.08.05 klo 18:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

Söpö kirjoitti:
IdigN1 kirjoitti:
Dim kirjoitti:

Kilpailukykyinen? Ärh, näitä ulkonäköasioita. Käsittääkseni naisella saa kasvaa vaikka sarvi otsasta ja jos hän on vain sinut sen asian kanssa, hänellä myös käy flaksi.

Dim, kirjoitustesi perusteella olet kiva persoona ja jos vähän keräät rohkeutta, tulet saamaan haluamasi.

Voi kiitos vaan teille, ihan punastuttaa :D Vähän enemmällä itsevarmuudellapääsisi varmaan pitkälle, mutta eihän sille epävarmuudelle voi mitään... Mutta katsellaan ja odotellaan :D

IdigN1
Tähtääjä
4372 viestiä

15.08.05 klo 18:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

Söpö kirjoitti:
IdigN1 kirjoitti:
Dim kirjoitti:

Mainitsin tuon ulkonäköasian, koska tiedän kirjoitusten perusteella että Dimin luonnepuoli on täysin kunnossa, joten mitään hätää neidillä ei ole.

Clementiney
Käyttäjä
62 viestiä

18.08.05 klo 10:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Juu. On sitä oltu nyt jo 2/3 vuodesta hyvin onnellisella tiellä. Koko ajan vain paranee :D .

IdigN1
Tähtääjä
4372 viestiä

20.01.06 klo 00:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vailla minkäännäköisiä kahleita ja vailla turhanpäiväisiä riitoja. Eli...

Laulunlapsi
Käyttäjä
586 viestiä

20.01.06 klo 00:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kihloissa 31.10.2005 lähtien. Yhteistä aikaa takana n. vuosi ja pari kuukautta.

mokoma
Käyttäjä
850 viestiä

20.01.06 klo 07:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

Joo viime äänestyksen on asiat muuttuneet hieman. Kyllä sitä tällä hetkellä on pientä viritystä.

OutlawPuppet
Käyttäjä
1354 viestiä

20.01.06 klo 09:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Oli pakko vastata tuo "vastikään rakastunut tulisesti" vaikka ollaan oltu paremman puoliskon kanssa yhdessä jo yli 3 ja puoli vuotta ja uuden vuoden aattona tuli 2 vuotta kihlauksesta. Edelleen tuntuu silti, että vasta olis rakastunu ja joka päivä tunne vaan kasvaa. On se vaan niin ihanaa...

minna
Käyttäjä
913 viestiä

21.01.06 klo 12:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tuosta puuttuu kokonaan vaihtoehto "odottelen omaa prinssiäni/ prinsessaani". That's what I'm doing! Siis odottelen omaa prinssiäni. :)

ji
Käyttäjä
3800 viestiä

21.01.06 klo 13:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Perskule kohta alkaa juu olemaan 1.5 vuotta kaunottareni kanssa.... aika rientää.

Puhelinpervo
Käyttäjä
125 viestiä

21.01.06 klo 17:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

Parisen kuukautta oltu yhessä, ihanaa aikaa!!!

The Wolf
Tähtääjä
2949 viestiä

28.07.06 klo 00:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ei löydy, ei niin mitään. Vakavasti ei ole ikinä löytynytkään. Kyllähän se pikkuhiljaa alkaa vituttamaan. No, ajatellaan positiivisesti - jää enemmän aikaa elokuville :P . Unelmanainen olisi yhtälailla elokuvista kiinnostunut, mielellään itseäni hieman vanhempi ja ulkomuodoiltaan hyvä, muttei missään nimessä mitään missiluokka. Sellainen normaali persoonallisesti kaunis sekä sisältä että ulkoa. Ja ehdottomasti täytyy rakastaa elokuvia ja vihata remakeja :wink:. Toivotaan, etten loppuelämääni elä yksin. En silti ole edes yrittänyt löytää mistään 'sitä oikeaa'.

Keskustelut