Hempeilyosio

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Hempeilyosio

Jakke 29
Käyttäjä
1934 viestiä

10.10.04 klo 14:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

Viisas kirjoitti:

Ja ei mulla pokkaa ole ketään kysyäkään mihinkään, vaikka haluaisin :P

Sama. Ei yksinkertaisesti riitä rohkeus.

IdigN1
Tähtääjä
4372 viestiä

10.10.04 klo 14:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

Viikon päästä tulee vuosi täyteen.Yhteinen kämppä, 2 koiraa ja vesikilppari(Amelie), siinä se 8)

Cuomi
Tähtääjä
2684 viestiä

10.10.04 klo 18:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Erakkoluonteinen löytyy täältäkin.

Kapa
Käyttäjä
793 viestiä

10.10.04 klo 18:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jakke 29 kirjoitti:
Viisas kirjoitti:

Ja ei mulla pokkaa ole ketään kysyäkään mihinkään, vaikka haluaisin :P

Sama. Ei yksinkertaisesti riitä rohkeus.

Vähän sama homma mullakin.Kyllä aloitteen on melkein tultava naiselta ja muutenkin on niin huono itseluottamus näissä asioissa.

Acedia
Käyttäjä
1210 viestiä

10.10.04 klo 19:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Juhani Sementti kirjoitti:

Sanotaanko vaikka näin, että kun edellinen kännykkälasku oli 90 euroa niin oli pakko vaihtaa Saunalahden "1000 ilmaista-liittymään"

Prkl Juhani, eikö me sovittu, ettei niihin 0700-alkuisiin numeroihin sit soitella? :D

IdigN1
Tähtääjä
4372 viestiä

10.10.04 klo 20:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kun olin pari vuotta sitten armeijassa, lähetin naisille 10 päivän aikana 1000 viestiä eli 100/päivä. Tahti oli melkoinen, ja niin oli kännykkälaskukin. Nyt kun on oma emäntä ni laskut sellasta 12€:n luokkaa. Että hommatkaa muija vaikka väkisin, siinä säästää ainakin rahallisesti 8)

SpaceCadet1
Käyttäjä
3045 viestiä

10.10.04 klo 21:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Population1 kirjoitti:

Kun olin pari vuotta sitten armeijassa, lähetin naisille 10 päivän aikana 1000 viestiä eli 100/päivä.

Ei olisi joku puhelinsoitto kattanut koko homman kätevämmin? :)

gggolem
Käyttäjä
1346 viestiä

10.10.04 klo 21:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

Olen uskomaton erakko. Olen niin ujo, että en uskalla puhua kenellekään jota en jo ennestään tunne. Tietenkin olis enemmän kuin mahtavaa tavata joku, mielellään Pattonin kaksoisolento tai jotain... you know what I mean? :wink:

ji
Käyttäjä
3800 viestiä

11.10.04 klo 00:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

Aika henkilökohtainen topic...

Kuitenkin. Tällä hetkellä minulla on (tuore), pikku kaunottareni ja aion pitää hänestä kiinni, en mene sekoilemaan mitään urpoa kuten ehkä joskus aiemmin...

Söpö
Ylläpitäjä
2880 viestiä

11.10.04 klo 00:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tjaa, näin miehiä viimeksi vuonna 1925 tai sinnepäin... En oikein jaksanut innostua niistä, ne kun juoksivat liian lujaa, eikä niihin saanut osumaa sitten millään. Täällä minä nyt vaan piippuani rassailen metsämökissäni... Kjäh, kjäh. :twisted:

IdigN1
Tähtääjä
4372 viestiä

11.10.04 klo 01:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

gggolem kirjoitti:

Olen uskomaton erakko. Olen niin ujo, että en uskalla puhua kenellekään jota en jo ennestään tunne. Tietenkin olis enemmän kuin mahtavaa tavata joku, mielellään Pattonin kaksoisolento tai jotain... you know what I mean? :wink:

Kyllä se siitä. Musta ujot tytöt on just söpöjä 8)

PS.Sitten kun olen super rokkitähti, ni lupaan esitellä sut herra Mike Pattonille :D

Acedia
Käyttäjä
1210 viestiä

11.10.04 klo 11:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

Söpö kirjoitti:

Tjaa, näin miehiä viimeksi vuonna 1925 tai sinnepäin... En oikein jaksanut innostua niistä, ne kun juoksivat liian lujaa, eikä niihin saanut osumaa sitten millään. Täällä minä nyt vaan piippuani rassailen metsämökissäni... Kjäh, kjäh. :twisted:

Söpö on outo, mutta jollain tavalla viehättävä. Kai se on se vaaran viehätys ja kukapa mies ei kerran elämässään haluaisi tietää miltä haulikon haulet tuntuu takamuksessa... (toivottavasti ne on vain hauleja). :roll:

Juhani Sementti

11.10.04 klo 12:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

Acedia kirjoitti:

Sanotaanko vaikka näin, että kun edellinen kännykkälasku oli 90 euroa niin oli pakko vaihtaa Saunalahden "1000 ilmaista-liittymään"

Prkl Juhani, eikö me sovittu, ettei niihin 0700-alkuisiin numeroihin sit soitella? :D

Aika paha :roll: Mutta (toivon mukaan) kyse ei ole veloittavasta kaunokaisesta.

Gerba
Käyttäjä
654 viestiä

11.10.04 klo 12:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tulet vielä huomaamaan, että kun puhutaan näistä "kaunokaisista", niin ne käytännössä tarkoittaa, lähes aina veloittavaa sellaista. :wink:

Juhani Sementti

11.10.04 klo 16:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

Gerba kirjoitti:

Tulet vielä huomaamaan, että kun puhutaan näistä "kaunokaisista", niin ne käytännössä tarkoittaa, lähes aina veloittavaa sellaista. :wink:

:shock:

John Lennonjohto
Käyttäjä
5265 viestiä

11.10.04 klo 16:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

ji kirjoitti:

Juui tuosta syystä jätän vastaamatta.

terwapiru
Käyttäjä
859 viestiä

11.10.04 klo 21:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

John Lennonjohto kirjoitti:
ji kirjoitti:

Jep, ei täällä ketään pakoteta mihinkään.

SpaceCadet1
Käyttäjä
3045 viestiä

11.10.04 klo 21:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

terwapiru kirjoitti:
ji kirjoitti:

Tällaiset hieman henkilökohtaisemmat topikit ovat kyllä mielestäni omiaan vahvistamaan foorumiporukan henkeä, mutta eihän kenenkään yksityisyyttä tietenkään kukaan halua loukata :wink:

3972 viestiä

11.10.04 klo 21:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ei ole mitään vakituista tyttöystävää. Olen aika huono näissä ihmissuhdeasioissa.

ji
Käyttäjä
3800 viestiä

11.10.04 klo 23:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

SpaceCadet1 kirjoitti:
terwapiru kirjoitti:
ji kirjoitti:

Tällaiset hieman henkilökohtaisemmat topikit ovat kyllä mielestäni omiaan vahvistamaan foorumiporukan henkeä, mutta eihän kenenkään yksityisyyttä tietenkään kukaan halua loukata :wink:

Niinpä, ei täällä kenenkään ole pakko mitään kertoa. Tämä tietenkin tekee ilmapiiristä rennomman. Ja voihan täällä ilmoittaa sentään äänen, ei siis tarvitse kirjoitella mitään sen kummempia.

Keskustelut