Hempeilyosio

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Hempeilyosio

terwapiru

09.10.04 klo 21:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

Elikkäs, mitä kuuluukaan foorumilaisten nais- ja miesrintamille? Onko elämänkumppani jo löytynyt vai vieläkö metsästys jatkuu? Vai onko kaikki toivo menetetty ja kirves heitetty jo kaivoon?

Itse elelen tyytyväisesti sinkkuna, ei tuo miehen ja naisen yhteiselo ole oikein minun juttuni, vaikka sitäkin on koitettu. Elämä on paljon helpompaa, kun ei ole tilivelvollinen kenellekään menoistaan ja tuloistaan. Toisaalta onhan silti joskus aikoja, jolloin kaipaa naisen lämpöä ja läheisyyttä.

DELETED

09.10.04 klo 21:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

DELETED

Steambull

09.10.04 klo 22:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Olen 16-vuotias, ja ympärilläni olevat naikkoset ovat kaikki enemmän tai vähemmän typeriä. Mieluummin ampuisin ne kuin alkaisin tekstailemaan, käymään ulkona juomassa ja tekemään kaikkea muuta sellaista teinisuhteisiin kuuluvaa. Jonossahan noita kyllä olis :D 8)

Juhani Sementti

09.10.04 klo 22:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sanotaanko vaikka näin, että kun edellinen kännykkälasku oli 90 euroa niin oli pakko vaihtaa Saunalahden "1000 ilmaista-liittymään"

Jakke 29
1934 viestiä

09.10.04 klo 22:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sinkku olen. Ei ole vähään aikaan ollut mitään peliä meneillään. En kuitenkaan pistäisi yhtään pahaksi, jos joku kaunis ja mukava neitokainen löytyisi.

Ascaris

09.10.04 klo 23:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

Olen kyllästynyt elämään ja sen ikuiseen pieksemiseen, etten ole aikoihin edes jaksanut ajatella asiaa. Katsotaan sitten jos/kun muutosta tapahtuu.

Kaiser

09.10.04 klo 23:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

terwapiru kirjoitti:

Aika lailla samoilla linjoilla terwapirun kanssa. Kerran on ollut vipinää erään tytön kanssa, mutta ei siitäkään mitään loppujen lopulta tullut.

Ja mitäs mä naisella teen, onhan mulla terveet kädet. :D :roll:

Eli "erakkoluonne" olen joo, ainakin tällä hetkellä.. luultavasti aina.

Hush-hush

10.10.04 klo 00:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ei ole, ei ole ollut eikä ihan heti tulekaan mitään hempukkaa, ellei sitten jokin mieletön säkä kävisi. Mieluummin heilutaan vielä huolettomasti yksikseen, mutta en nyt sanoisi kukasta kukkaan -systeemiäkään harrastavani ja erakkoluonnekin kuulostaa aika karulta. No joo... Nyyh.

Kapa

10.10.04 klo 00:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sinkkuna elellään ainakin toistaiseksi,en kyllä pahitteeksikkaan pistäisi jos jonkun neitosen löytäisikin.Toisaalta sinkkuna on helpompaa kun ei tarvitse tilittää viikonlopun rientoja kellekkään.

Gerba

10.10.04 klo 03:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kaikki vaihtoehdot on käyty läpi ja tällä hetkellä sinkkuna. En oikein äänestykseen osaa vastata. Kunhan sattuu kohdalle sellainen ihminen, jonka arvomaailma on suurinpiirtein samanlainen, niin sitten voisi puhua jostain "virityksestä". Kaksi avoliittoa takana ja nyt hyvin avoimin mielin tarkastellaan tilannetta. "Erakko luonne" tulee jollain tavalla vastaan, kun oppii kyyniseksi parisuhteista. "Viritystä" on päällä jatkuvasti, vaikka terminä se ei ole kovinkaan hyvä. "Kukasta kukkaan" vaihe on sinällään huonoa aikaa, että siitä ei jää kenelläkkään hirveästi käteen.

SpaceCadet1

10.10.04 klo 07:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

Aih voih, tapasin eilen juuri yksissä bileissä aivan käsittämttömän söpön unkarilaistytön. Koska juomaosioissa piti pysyä puhtaana, aistit olivat kirkkaat ja omalla juttupuolella skulasi samaan aikaan kun muut kaverukset örvelsivät kännissä tai pilvessä. Suurin osa illasta kului siinä kun opettelin tytölle kaikenlaisia suomalaisfraaseja joita hän todellaa sitkeästi halusi opetella :) Sainpa kännykkänumeronkin, ja toivon että tästä kehkeytyisikin jotain pitkäkestoisempaa :roll: Yritellään tässä lopultakin luopua erakkoluonteen taakasta joka on vuosikausia meikäpoikaa vainonnut.

OneNiceUser
2016 viestiä

10.10.04 klo 09:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tällä hetkellä ei ketää, mut oishan mukava joskus aloittaa elämä jonkun naisen kanssa. Sitten viimeistään kun muutan yksin. Ehkä vähän aikaa asun yksin ja sitten toivottavasti tulee joku nainen, - siis ihan tosissaan - kuvioihin.

Viisas

10.10.04 klo 09:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

Erakkoluonne toistaiseksi. On pari kyselijää ollut, mutta meikäläinen on niitten kanssa niin eri planeetoilta, että no thanks. Haku päällä tietysti, on vaan harvassa yhdistelmä nätti ja fiksu. Ja ei mulla pokkaa ole ketään kysyäkään mihinkään, vaikka haluaisin :P

esimies

10.10.04 klo 09:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

Meikäläinen ei ole seurustelevaa tyyppiä. Todennäköisesti katselen leffoja ja pelailen videopelejä yksin vielä kolmenkymmenenkin vuoden kuluttua, ja pelottavinta siinä on se, että juuri niin haluan asioiden olevankin. Kaikkein rasittavinta ihmissuhteissa on se, että niiden eteen pitäisi jatkuvasti nähdä vaivaa, eikä vaivannäkö ole tunnetusti allekirjoittaneen vahvimpia puolia. Tykkään pitää asiat yksinkertaisina, ja kuten kaikki tietävät, naisten on aina pakko vääntää kaikki niin hemmetin monimutkaiseksi. :D
Vannoutunut poikamies siis olen ainakin tällä hetkellä. En ole koskaan ollut sellainen laumasielu, jolla olisi jokin pakottava tarve saada kumppani rinnalleen. Pidän itsenäisyydestäni ja vapaudestani, enkä ainakaan toistaiseksi kaipaa elämääni mitään rajoittavia tekijöitä.
Wow! Tämähän alkaa jo kuulostamaan joltain MeNaiset-lehden yleisöpalstalta. :D

10.10.04 klo 10:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ei löydy tällä hetkellä, eikä ole löytynyt aiemminkaan. En kyllä pistäisi pahaksikaan jos sellainen löytyisi.

Mask

10.10.04 klo 10:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

Erakkoluonne täälläkin.

Filmer

10.10.04 klo 11:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

Aina pitää olla jotain viritystä meneillään 8)

Ale

10.10.04 klo 12:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

Thoke kirjoitti:

Sama vastaus. Olen helvetin ujo persoona tälläisissa asioissa enkä viehätä muijia.

TheShining

10.10.04 klo 12:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Erakkoluonne mullakin on. Ei ole ollut tarvetta aloittaa suhdetta.

Scuzzball

10.10.04 klo 13:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ihan hyvin on omin käsin tultu toimeen tähän asti. Mutta en kyllä minäkään pistäis pahakseni jos... tai no ihan miten vaan.