Mitä kouluainetta vihaatte/vihasitte.

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Mitä kouluainetta vihaatte/vihasitte.

DELETED

16.10.04 klo 15:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

DELETED

Schwarzenegger

13.08.06 klo 14:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

Biologia, maantieto, äikkä, ruotsi :evil: kemia, fysiikka.

mbay

13.08.06 klo 14:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

historia,kemia,fysiikka,musiikki,terveystieto,biologia

13.08.06 klo 14:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Oikeastaan kaikki paitsi kuvis, enkku, musikki ja liikunta ovat niitä, jotka aiheuttivat tuskaa jo kauan ennen tuntia, tunnin aikana ja tunnin jälkeen. Matikkaa 45 minuuttia tuntui vähintään kymmen kertaiselta. Saas nähdä miten mielipiteet muuttuvat kun tiistaina alkaa lukio.

Mr. MovieMan

13.08.06 klo 14:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

En varsinaisesti vihaa mitään ainetta, mutta matematiikka vain ei ota onnistuakseen. Ei muutenkaan kiinnosta yhtään.

13.08.06 klo 15:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Matematiikkaa. Ruotsia minulla ei ole edes vielä ollut :shock: (menen kasille) :o

13.08.06 klo 16:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mr. Pink kirjoitti:

Ruotsia minulla ei ole edes vielä ollut :shock: (menen kasille) :o

Mitä, eikö teillä muka ollut seiskalla ruotsia?!?! S#*:evil: :x#% p#¤#*&! Kolme vuotta kärsimytä tuolta suunnalta ja nyt kuulen, että jossain päin Suomea (?) ei opiskella seiskalla lainkaan tuota järisyttävän paskamaan rumaa kieltä. No, sulla on kahdessa vuodessa sama päärä ruotsia kuin mulla kolmessa vuodessa! :twisted: Hajoa! :P

13.08.06 klo 16:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Selvennän nyt vähän viestiäni... Meidän koulussa kaikilla oppilailla on erilainen lukujärjestys, joten joillakin oli Ruotsia ja joillakin ei ja tämä koskee muitakin aineita. Mutta h*lvetti saa**na vitjat pentule. Ruotsia kahdessa vuodessa enemmän kuin muilla kolmessa :evil: ei, ei ja ei. :cry:

13.08.06 klo 16:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kummallinen systeemi teillä. En tosin tiedä missä päin Suomea käyt koulua, joten paha sanoa miten siellä on tapana.

13.08.06 klo 17:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Helsingissähän minä, vuosi jakautuu viiteen eri jaksoon. On kyllä aika kummallinen systeemi :roll:

13.08.06 klo 17:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kyllähän täälläkin viiden jakson menetelmällä mentiin, mutta kyllä meillä vaan oli joka vuotena kaksi tai kolme kertaa viikossa ruotsia. :x

13.08.06 klo 17:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

OFFTOPIC: Kysymys sudelle. Mikäs Ruotsin numerosi oli? Ihan vain uteliaisuudesta kysyn...

Scarface

13.08.06 klo 17:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Matikka, Kemia ja fysiikka. Ruotsi ei ole niin paha koska opettaja on rento ja kieli sujuu jotenkin.

Dekabristi

13.08.06 klo 20:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

micco kirjoitti:

Mun lista: 1.Yhteiskuntaoppi. Tylsää ja suht. turhaa. 2. Matikka. Vaikeaa. 3.Uskonto. Täysin hyödytöntä.
Nyt on sitten teidän vuoro.

Yhteiskuntaoppiko turhaa? Tai uskonto? Voi voi, tuolla perusteella kasvaa vain yhteiskunnasta mitään tajuamattomia, median riepoteltavissa olevia ennakkoluuloisia uusavuttomia hyypiöitä...

Itse vihasin kotitaloutta, koska opettajamme oli herätysliikkeeseen kuuluva, umpimielinen hupakko, joka antoi minulle periaatteesta 7:n todistukseen. Sai siinä yrittää tehdä kaikki hyvin kun aina oltiin arvostelemassa tai sitten ei huomattu ollenkaan.

13.08.06 klo 20:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mr. Pink kirjoitti:

Päästötodistuksessa 7. Ei se silti tarkoita, että vihaisin kieltä yhtään sen vähempää kuin huonommalla numerolla. :D

Tolppanen

14.08.06 klo 00:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

Viimoinen vuosi alkamassa juuri ja tähän mennessä todistusten ainekeskiarvojen perusteella ei todellakaan voi päätellä, mitä aineita vihaisin, koska mikään ei itseasiassa ole erityisen huono. Mikään aine ei loppujen lopuksi olekaan ollut mulle hirveän vaikeaa, mutta jos todellakin haetaan niitä jotka kiinnostavat vähiten:

1. Ruotsi. Ei ole ruotsin "voittanutta". :D Mielestäni ruotsi on kaikista turhin mahdollinen aine, mitä voidaan kouluissa opettaa. Laittaisivat Ruotsiin pakolliseksi oppiaineeksi suomen, niin voisin edes hieman ymmärtää. En koe selityksenä sitä, että Suomi on kaksikielinen maa. Mitä sitten? Puhukoot suomenruotsalaiset ruotsia ja suomalaiset suomea. En minä ainakaan tarvitse ruotsia yhtään mihinkään.

2. Kemia. Pärjään tässäkin ihan kohtalaisesti, mutta todellisuudessa ei kiinnosta paljon paskankaan vertaa. Inhoan kaavoja ja niiden muodostamista sun muuta, mikä pistää aina pään sekaisin ja olen välillä täysin pihalla.

3. Äidinkieli. Vittuun sijamuodot, modukset, tempukset, sanaluokat ja mitä muita niitä hitto vie sitten olikaan. Etenkin sijamuodot potuttavat. En vieläkään osaa ulkoa kuin ehkä kolme sijamuotoa ja ainoa hyvä menestyminen äidinkielessä minun kohdallani onkin kirjallisuus ja kirjoittaminen, josta taas olen kiinnostunut. Omien aineiden kirjoittaminen on aina tuntunut mukavalta ja saan niistä yleensä järjestäen kiitettäviä arvosanoja, jopa erinomaisia. Erittäin kaksijakoinen aine siis toisaalta.

micco

14.08.06 klo 12:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nykyään en enää pidä yhteiskuntaoppia turhana, tylsää se kylläkin on. Uskontoa ei enää onneksi ammattikoulussa olekkaan, mielestäni edelleen hyödytön aine. Oikeastaan en enää inhoa oikeen mitään oppiainetta, paitsi niitä saatanan verkkokursseja. Ja tänävuonna alkaa näimmä ruotsi, voi paska...

16.08.06 klo 15:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jooh, nyt se Ruotsi maanantaina alkaa :cry:

Kheldar

16.08.06 klo 16:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

Eiköhän se mulla edelleenkin ole tuo Ruotsi, jota todella vihaan.
Perhana, ku sitäkin paskaa kieltä pitää opetella.

Mara

16.08.06 klo 16:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Matikka, fysiikka ja kemia... Ja ruotsi tosiaan! Meillä yläasteella jaettiin vuosi 5 jaksoon ja JOKA jaksossa oli ruotsia :x Nyt kun lukion aloitin niin toivon, ettei sitä olisi jokaisessa jaksossa :D