Mitä kouluainetta vihaatte/vihasitte.

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Mitä kouluainetta vihaatte/vihasitte.

Scuzzball

20.09.04 klo 19:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kaikkia lukuaineita ihan tasapuolisesti. En osaa päättää kauheinta.

Jakke 29

4. Ruotsi
5. Historia

Kapa

20.09.04 klo 21:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ruotsi tulee heti kirkkaassa kärjessä,en koskaan tule hyväksymään sitä että tuota ainetta on pakko opetella peruskoulussa.Hyvänä kakkosena tulee uskonto mitä helvettiä tuollakaan aineella mitään tekee??Kolmantena tulee Yrittäjä ja perheenkasvatus(tai jotain sinnepäin) jota piti ysillä opetella aivan käsittämättömän turha aine ja opettajakin oli aivan perseestä(ja aivan oikeesti oli)

Ale

21.09.04 klo 08:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

Matikka: En pysty sietämään sitä. Inhoan numeroita ja niillä laskutoimien suorittamista.
Ruotsi: Voi jeesus sentään, onko turhempaa ainetta olemassakaan? Suomessa ja Ruotsissa opiskellaan englantia, joten mitä helvettiä me teemme ruotsin kielellä jos englantiakin voi läpistä ruotsalaisten ja suomenruotsalaisten kanssa?!
kemia ja fysiikka: Aivan järjettömän tylsää ja epämielenkiintoista! (Vaikka kyseessä onkin kaksi eri ainetta pistän ne samaan otsakkeeseen...)

OneNiceUser
2016 viestiä

21.09.04 klo 12:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ale kirjoitti:

Matikka:
Ruotsi:

Siinähän ne hankalimmat on.

21.09.04 klo 13:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

"Aerobic-baletti". Meikätytön käsillä ja jaloilla on ihat omat erinäiset rytmitajunsa. Sitä paitsi olin neljänteen luokkaan asti luokan pisin, joten jouduin aina tekemään kaikki hyppelyt ensimmäisenä. Siit saa raumoi.

Kustaa

21.09.04 klo 14:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kokonaisuudessaan esim. lukiosta en pitänyt kovinkaan paljoa... inhottaa jo muistellakin...

Eniten vihasin:
1 Kemia
2. Matematiikka
3. Ruotsi
4. Uskonto
5. Kaikki loput tasapuolisesti... :wink:

Moviemaster

21.09.04 klo 18:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Matikka on ehdottomasti se jota vihaan eniten. Muut on muuten vaan tylsiä. Aika ihme homma, että noin moni vihaa ruotsin kieltä. Kieltämättä eihän se mitään herkkua ole istua siellä tunnilla vääntämässä kieltä josta ei tajua hevonp********n. Henkilökohtaisesti minulla ei ole mitään ruotsin kieltä vastaan vaikka en itse ruottalaisista pidäkään. Ja sitten vähän offtopiccia:oma ruotsin numero 9

terwapiru

21.09.04 klo 18:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

Eihän ruottilla varmaan jatkossa mitään tee, mutta silti se on yksi lemppareistani äidinkielen ohella. Kaikki muut sitten ovatkin tasaisesti yhtä syvältä. Lukion päättymistä odotellen...

21.09.04 klo 21:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Moviemaster kirjoitti:

oma ruotsin numero 9

Avatarista ei heti uskoisi... :lol:

Faith

21.09.04 klo 21:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ruotsia ja maantieto ovat inhottavimmat aineet.Ruotsia ei onneksi ole tänä vuonna kuin 2 kursia.

esimies

21.09.04 klo 22:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

En ole koskaan kuluttanut energiaa minkään oppiaineen varsinaiseen vihaamiseen, mutta totta kai tietyt aineet kolahtivat esim. lukiossa paremmin kuin toiset.
Ehkä se ruotsi on minullakin sellainen kestoinhokki aina ollut, vaikka aina olen siitä vähintään tyydyttäviä numeroita vetänyt. Yritin kunnialla hoitaa englannin ja saksan, joten kolmannelle vieraalle kielelle ei yksinkertaisesti enää riittänyt motivaatiota. Ruotsi oli oikeastaan ainoa sellainen aine, joka ajoittain onnistui saamaan meikäläisen hieman raivon partaalle. Kaikkiin muihin aineisiin suhtauduin enemmän tai vähemmän neutraalisti. Sitä vain raahautui oppitunnille sellainen apaattinen ilme kasvoilla, niin se oli sitten aika sama, että mitä aihetta se tunti käsitteli. Haukotteli vaan takarivissä ja piirteli vihkoon kaikkea jännää. :D

Siperia Jones

22.09.04 klo 14:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

Peruskoulussa lähestulkoon kaikki aineet olivat jossain mielessä perseestä. Erityisesti matematiikka on ollu se most vihatuin aine, aina ala-asteelta lähtien. Biologia ja maantieto olivat myös paskamaisia, mutta lähinnä opettajan takia.

ZV

27.09.04 klo 17:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

1. Enkku, koska en osaa sitä yhtään...
2. Ruotsi, koska se on tylsää...
3. Mantsa, koska sekin on tylsää...

Ville

27.09.04 klo 17:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

ZV kirjoitti:

1. Enkku, koska en osaa sitä yhtään...

Enkun vihaaminen ei tulevaisuuden kannalta ole järkevää. Sitä tarvitaan nykyään monessa paikassa. Ruotsin kanssa olen kyllä samaa mieltä. Ruotsi on monelle tarpeeton aine, mutta englanti ei ole.

SpaceCadet1

27.09.04 klo 22:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ville kirjoitti:
ZV kirjoitti:

1. Enkku, koska en osaa sitä yhtään...

Joo, englannin kielen ymmärtäminen on tänä päivänä äärimmäisen hyödyllistä ja kannattavaa, mutta minkäs mahtaa jos toinen ei todella osaa? Rajaahan englannin taitamattomuus mahdollisuuksia ulkomailla ja niin edelleen, mutta ei se nyt maailmaa varmaan vielä kaada. Lomamatkailu sen sijaan voi tehdä jo aika tiukkaa :) Toisaalta, englanti on kuitenkin sen verran helppotajuinen kieli, että eiköhän sitä pakostikin lopulta opi. Itse olen ajatellut jonkun sortin opiskelua esimerkiksi Englannissa, jossa voisin kehittää omaa enkun tasoani ihan alkuperäispuhujien tasolle. Ehkäpä sitten tulevaisuudessa brittiläiseen yliopistoon, jos lukion meriitit veisivät niinkin pitkälle *sigh* :roll:

JarkkoK

28.09.04 klo 07:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

SpaceCadet1 kirjoitti:

minkäs mahtaa jos toinen ei todella osaa?

Niin, sillehän ei todellakaan voi mitään jos ei osaa, mutta ei voi kukaan tosissaan väittää etteikö esimerkiksi englantia oppisi jos paneutuisi opiskeluun. Töitähän se varmasti vaatii toisilta enemmän kuin toisilta, mutta kaikki sen oppii jotka tosissaan haluaa. Sama koskee lähes kaikkia muitakin kouluaineita.

J-P

29.09.04 klo 15:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ruotsi, härregud!!!! mikä kieli.

29.09.04 klo 15:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ykkösenä matematiikka :twisted: ja lähellä takana tulevat kemia, fysiikka, ruotsi, historia, liikunta ja äidinkieli 8)

sami-san

29.09.04 klo 15:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kemia, fysiikka ja ruotsi, siinä on ne kolme joista ei tule yhtään mitään. Ihme kyllä matematiikka ei kuulu tuohon listaan vaikka niin voisi luulla. Matematiikka on ihan miellyttävä aine toisinaan, joskus taas ei nappaa yhtään. Ja tottakai, mies ei ole mies jos ei armeijaa ole käynyt tai pitkää matematiikkaa ole suorittanut (kaukainen haave kyllä minulla tuo jälkimmäinen) :P