Suomen paras kaupunki?

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Suomen paras kaupunki?

15.07.04 klo 00:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nelisilmä kirjoitti:

Suomi on aika ankea paikka asua, mutta Tampere on ihan ok.

LOL

Ei mutta, kyllä nyt täytyy sanoa, etten tiedä yhtään tod. huonoa Suomen kaupunkia. Oma kotikaupunkini on tietysti oma suosikkini (kooltaan kompakti, hyvä ilmasto, ok palvelut, hyvä vesi, mukavasti luontoa ja herttaisen ilkeitä ihmisiä). Kouvola on myös jees.

TheShining

15.07.04 klo 20:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nelisilmä kirjoitti:

Suomi on aika ankea paikka asua, mutta Tampere on ihan ok.

Kyllä minä asuisin ennemin rauhallisessa Suomessa kuin jossain jenkeissä tai muussa jättivaltiossa.

Low Rider

15.07.04 klo 20:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Suomi on ihan tarpeeksi. Ei tarvita Tampereita.

Filmer

16.07.04 klo 00:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Eihän Suomessa ole yhtään kaupunkia jota voisi sanoa parhaimmaksi. Itse en pidä yhtäkään kaupunkia parhaimpana, vaikkakin Tampere ja Savonlinna onkin kaikista eniten käyty (lukuun ottamatta tätä kotikaupunkia Turkua).

Low Rider

16.07.04 klo 11:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Low Rider kirjoitti:

En voisi nyt alkaa sanomaan että mikä on Suomen paras kaupunki tai nostaa mitään kaupunkia toisten yläpuolelle. Puhutaanko nyt asumisen rauhasta vai ostos/virkistys mahdollisuuksista? Ei sellaista oikein voi edes määritellä. Jokaisella kaupungilla on omat hyvät ja huonot puolensa ja jokaisella on myös omat mieltymyksensä.

Filmer kirjoitti:

Filmer, puhut 100% täyttä asiaa. :D

DELETED

27.01.05 klo 20:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

DELETED

Grass

27.01.05 klo 20:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Heinola, todella hieno kesäkaupunki, siellä on tullut vietettyä kesäisin paljon aikaa.

Tampere, kotikaupunkia tarvii vähän kehua :) tykkään paikasta ja kesällä tämäkin on oikein mainio paikka.

Hanko (kai se on kaupunki) :) on todella hieno kesäkaupunki myös! tulee useasti käytyä kesäisin.

Porinkin voisin mainita.

Paljon on kaupunkeja joissa ei edes ole käynyt, eiköhän kaikissa paikoissa ole hyvät ja huonot puolet. Kyllä suomessa on hyvä asua :)

arska

27.01.05 klo 21:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nelisilmä kirjoitti:

Helsinki. Löytyy kaikkea ja on vähiten junttimainen kaupunki. Ansaitsee pääkaupungin tittelin.

Kyllähän helsinkingistäkin juntteja löytyy. Jos käy vähän aikaa pyörimässä jossain kaupungin lähiöistä niin jo kuva alkaa muuttua. :) Samanlaista meininkiä kuin missä tahansa muussakin kaupungissa. Ydinkeskusta on oma lukunsa, mutta sen perusteella ei kannata koko kaupungista muodostaa käsitystä.

Ei Helsingissä mitään vikaa ole, mutta kyllä sieltä junttejakin löytyy. Ei ehkä ihan maalaisjuntteja, mutta juntteja kumminkin.

Steambull

27.01.05 klo 21:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

Voisin sanoa että Naantali. Ennen matkustelin paljonkin ympäri Suomea, nykyään en lähde talostani kuin kouluun ja joskus Kuopioon lättyostoksille.

eljas

27.01.05 klo 21:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kotikaupunkini Savonlinna kyllä viepi voittoa kotiin kesällä, mutta talvella onkin sitten aika ankee paikka. Jyväskylästä on jääny ihan bueno maku suuhun aina kun siellä on sattunu käymään.

Arska kirjoitti:
Nelisilmä kirjoitti:

Ja Helsinkiläinenhän sattuu oleman juuri se maailman juntein tyyppi kun semmonen joskus tänne päin sattuu. Kerran sattu tosin yks ihan mukava Espoolainen tännekkin.

28.01.05 klo 18:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

Arska kirjoitti:
Nelisilmä kirjoitti:

Juu, vaikka Helsinki onkin Suomen paras kaupunki ( :wink: ), niin kun tuossa Rautatientorilla vietät muutaman minuutin, niin rupeat paremmin ymmärtämään Taksikuskin nimihenkilöä...

DonJulzu

29.01.05 klo 10:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kemin kaupunki on tarpeeksi mulle. Mieluiten asuisin maalla, mutta tälläinen pieni kaupunki kelpaa mainiosti. Ja onhan täällä lumilinna joka vuosi. :wink:

Kustaa

30.01.05 klo 22:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nelisilmä kirjoitti:

Ei pidä muuten paikkaansa. Helsingistä ei todellakaan löydy kaikkea.
On tietenkin ymmärrettävää että toisille kaikki mitä tarvitsee löytyy esim. kilometrin säteeltä kolmen sepän patsaalta.

5 eri kokoisessa kaupungissa asuneena olen empiirisesti tullut siihen tulokseen että junttien määrä on aika vakio. Eli enemmän ihmisiä=enemmän juntteja. Mukavia ihmisiä löytyy joka kaupungista.

Steambull

30.01.05 klo 23:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tässä olisi kiva kuulla juntin määritelmä tämän kaupunkiaiheen osalta.

Kustaa

01.02.05 klo 14:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Steambull kirjoitti:

Tässä olisi kiva kuulla juntin määritelmä tämän kaupunkiaiheen osalta.

Olisi kiva kuulla kuka määrittelee itsensä juntiksi. Pidättäydyn aiemmassa määritelmässäni...

Dager

01.02.05 klo 16:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kemi... :lol:

Scarface

03.02.05 klo 21:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Helsingin Vuosaari pieksee kaiken ja kaikki, ikuisesti maailman paras paikka.

Jope Pitkäviha

26.06.05 klo 16:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Helsinki, koska mä asun siellä!!! :twisted:

26.06.05 klo 18:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Turku ja Tampere on hienoja kaupunkeja kesäisin. Helsinki perseestä.

Tolppanen

20.08.05 klo 01:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kaikki rauhalliset ja hyvät paikat. Järvenpää on aika hyvä.