Suomen paras kaupunki?

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Suomen paras kaupunki?

OneNiceUser
2016 viestiä

12.07.04 klo 08:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

Screwball kirjoitti:
John Lennonjohto kirjoitti:

Åbo rulezzzz 4-evahhh. Ei siitä keksi mitään pahaa sanottavaa. :wink: Aurajoen ranta...

U're talking so true :wink:
Joo, Aurajoki kuuluis olla joku nähtävyys, että ihmiset tulis kattoo sitä :lol:
Jos ei muuten niin veden värin :)

Mikä siinä Turussa viehättäää? Kamala paikka, kamala paikka, ja kaiken päälle hanavesi on juomakelvotonta!

No, mä tykkään asuu tääl !! Minkä takia Turku muka niin kamala on?! Kyllä ihan hyvin voi juoda hanavettä! Mäkin voin. En ole sairastunut ym. :wink: Ootko muka ollu tääl pidempään, kun kerran niin paljon haukut!?

Rakr kirjoitti:

Sanotaan nyt vaikka Pietari.

Todellisuudessa luultavasti Turku

Suomen paras: Pietari?? Onko Suomessakin Pietari-niminen kaupunki, ei mun tietääkseni :roll: Joo, ja puhut täysin totta tossa viitoskoon tekstissä :lol:

Screwball

12.07.04 klo 12:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

OneNiceUser kirjoitti:

Olen ollut viikon putkeen ja käynyt useita kertoja. Se nyt vaan on huono 'suurkaupunki'

SpaceCadet1

12.07.04 klo 13:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Eipä ole ikinä pulpahtanut mieleen mitään varsinaista lempikaupunkia, ehkäpä Jyväskylä jos joku pitäisi valita.

OneNiceUser
2016 viestiä

12.07.04 klo 14:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Screwball kirjoitti:

Saanko vielä kuulla perustelut? Sitten lopetan tämän jahnaamisen :wink:

Juhani Sementti

12.07.04 klo 14:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Haaaaah! Kuhmo hakkaa jokaisen kaupungin ainakin luonnon osalta. Täällä on niin mukava kävellä illalla pitkin maita ja mantuja. Todella valokuvauksellisia paikkoja löytyy vaikka mistä ja ilma ei haise dieseliltä.

Tosin tämä on helvetinmoinen takapajula, josta ei löydy edes Anttilaa tai Lidliä. Suuremmistä kaupungeista tutuin on varmaan Helsinki sukulaisten takia. Aika mukava puolimiljoonakaupunki. Tosin mitä minä voisin tietää Helsingistä pelkkien sautnnaisten vierailujen perusteella?

Viisas

12.07.04 klo 16:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ei löydy edes Lidliä

Tuo ei ole ollenkaan negatiivinen asia.

Migelo

12.07.04 klo 16:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ei löydy edes Lidliä

Tuo ei ole ollenkaan negatiivinen asia.

Ei todellakaan. Täällä niitä on kaksi, mutta ei oo vieläkään ilmennyt mitään sellaista, miksi ilman niitä ei tulisi toimeen (toisin kuin Anttilan puuttuminen...).

12.07.04 klo 17:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Alkaa naurattamaan entistä enemän kun lukee tätä topiccia, tämä on muuten naurettavin topic tähän mennessä :o

12.07.04 klo 17:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kyllä vähintään...

Viisas

12.07.04 klo 17:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

12.07.04 klo 18:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vai onko muuten vain joku valittamisen tarve?

No kyllä ainakin itseäni huvittaa kun porukka heittää läppää miten joku kaupunki on parempi kun siellä on lidli. Varsinkin kun jopa pitäjässä Hollola on sellainen :P On se aika paska jos kaupungissa ei oo Anttilaa :wink:

Screwball

12.07.04 klo 18:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Noh, jopa Kokemäellä on Lidl. Ja se on paska paikka. Juuri joku oli saanut ruokamyrkytyksen Freeway colasta.

12.07.04 klo 18:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Aijaa.

Ja minua huvittaa myös se, että täällä osittain vertaillaan paikkoja keskenään, eikä kerrota niitä mistä pidetään vaan niitä mistä ei pidetä... :lol: ja näidet perustelut hipoo kyllä alarajaa. Ei kaikkia asioita tarvitse tietenkään perustella, mutta jättäähän se aina pahan jälkimaun muiden suuhun, kun heidän kotikaupunki haukutaan lyttyyn, koska siellä ei ole lidliä.

Juhani Sementti

12.07.04 klo 20:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

ji kirjoitti:

Jatkakaa ihmeessä!

Haukuinko minä muka kotipaikkani lyttyyn, vai luetko vain viimeisen lauseen viesteistä?

DELETED

12.07.04 klo 21:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

DELETED

12.07.04 klo 21:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Turun juomavesi hjuva hjuva hjuva hjuva janon sammuttaja on. Kuka moisia kommaripanettelijoita uskoo? :lol:

13.07.04 klo 11:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

ji kirjoitti:

Jatkakaa ihmeessä!

Se oli vain täytteenä toimiva konteksti kappaleeseeni...

Gerba

13.07.04 klo 12:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nelisilmä kirjoitti:

Suomi on aika ankea paikka asua,

Tulisko tästä perusteluja, vai saiskohan tästäkin hienon väittelyn aikaan?

arska

13.07.04 klo 12:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Varmasti saa hyvän väittelyn aikaan, kunhan sille perustetaan oma topicci.

13.07.04 klo 12:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Eikös siitä ole jo tavallaan. Ainakin aiheena oli että ollaanko ylpeitä suomalaisia.