Suomen paras kaupunki?

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Suomen paras kaupunki?

OneNiceUser
Käyttäjä
2016 viestiä

12.07.04 klo 08:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

Screwball kirjoitti:
OneNiceUser kirjoitti:
John Lennonjohto kirjoitti:

Åbo rulezzzz 4-evahhh. Ei siitä keksi mitään pahaa sanottavaa. :wink: Aurajoen ranta...

U're talking so true :wink:
Joo, Aurajoki kuuluis olla joku nähtävyys, että ihmiset tulis kattoo sitä :lol:
Jos ei muuten niin veden värin :)

Mikä siinä Turussa viehättäää? Kamala paikka, kamala paikka, ja kaiken päälle hanavesi on juomakelvotonta!

No, mä tykkään asuu tääl !! Minkä takia Turku muka niin kamala on?! Kyllä ihan hyvin voi juoda hanavettä! Mäkin voin. En ole sairastunut ym. :wink: Ootko muka ollu tääl pidempään, kun kerran niin paljon haukut!?

Rakr kirjoitti:

Sanotaan nyt vaikka Pietari.

Todellisuudessa luultavasti Turku

Suomen paras: Pietari?? Onko Suomessakin Pietari-niminen kaupunki, ei mun tietääkseni :roll: Joo, ja puhut täysin totta tossa viitoskoon tekstissä :lol:

Screwball
Käyttäjä
2932 viestiä

12.07.04 klo 12:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

OneNiceUser kirjoitti:

No, mä tykkään asuu tääl !! Minkä takia Turku muka niin kamala on?! Kyllä ihan hyvin voi juoda hanavettä! Mäkin voin. En ole sairastunut ym. :wink: Ootko muka ollu tääl pidempään, kun kerran niin paljon haukut!?

Olen ollut viikon putkeen ja käynyt useita kertoja. Se nyt vaan on huono 'suurkaupunki'

SpaceCadet1
Käyttäjä
3045 viestiä

12.07.04 klo 13:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Eipä ole ikinä pulpahtanut mieleen mitään varsinaista lempikaupunkia, ehkäpä Jyväskylä jos joku pitäisi valita.

OneNiceUser
Käyttäjä
2016 viestiä

12.07.04 klo 14:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Screwball kirjoitti:
OneNiceUser kirjoitti:

Olen ollut viikon putkeen ja käynyt useita kertoja. Se nyt vaan on huono 'suurkaupunki'

Saanko vielä kuulla perustelut? Sitten lopetan tämän jahnaamisen :wink:

Juhani Sementti

12.07.04 klo 14:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Haaaaah! Kuhmo hakkaa jokaisen kaupungin ainakin luonnon osalta. Täällä on niin mukava kävellä illalla pitkin maita ja mantuja. Todella valokuvauksellisia paikkoja löytyy vaikka mistä ja ilma ei haise dieseliltä.

Tosin tämä on helvetinmoinen takapajula, josta ei löydy edes Anttilaa tai Lidliä. Suuremmistä kaupungeista tutuin on varmaan Helsinki sukulaisten takia. Aika mukava puolimiljoonakaupunki. Tosin mitä minä voisin tietää Helsingistä pelkkien sautnnaisten vierailujen perusteella?

Viisas
Käyttäjä
2454 viestiä

12.07.04 klo 16:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Juhani Sementti kirjoitti:

Ei löydy edes Lidliä

Tuo ei ole ollenkaan negatiivinen asia.

Migelo
Käyttäjä
2561 viestiä

12.07.04 klo 16:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

Viisas kirjoitti:

Ei löydy edes Lidliä

Tuo ei ole ollenkaan negatiivinen asia.

Ei todellakaan. Täällä niitä on kaksi, mutta ei oo vieläkään ilmennyt mitään sellaista, miksi ilman niitä ei tulisi toimeen (toisin kuin Anttilan puuttuminen...).

ji
Käyttäjä
3800 viestiä

12.07.04 klo 17:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Alkaa naurattamaan entistä enemän kun lukee tätä topiccia, tämä on muuten naurettavin topic tähän mennessä :o

Rakr
Käyttäjä
785 viestiä

12.07.04 klo 17:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kyllä vähintään...

Viisas
Käyttäjä
2454 viestiä

12.07.04 klo 17:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Voi, voi. Onkos tämä nyt niin naurettava, kun vertaa sanaletkoihin yms.?
Vai onko muuten vain joku valittamisen tarve?

Rakr
Käyttäjä
785 viestiä

12.07.04 klo 18:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

Viisas kirjoitti:

No kyllä ainakin itseäni huvittaa kun porukka heittää läppää miten joku kaupunki on parempi kun siellä on lidli. Varsinkin kun jopa pitäjässä Hollola on sellainen :P On se aika paska jos kaupungissa ei oo Anttilaa :wink:

Screwball
Käyttäjä
2932 viestiä

12.07.04 klo 18:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Noh, jopa Kokemäellä on Lidl. Ja se on paska paikka. Juuri joku oli saanut ruokamyrkytyksen Freeway colasta.

ji
Käyttäjä
3800 viestiä

12.07.04 klo 18:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Rakr kirjoitti:
Viisas kirjoitti:

No kyllä ainakin itseäni huvittaa kun porukka heittää läppää miten joku kaupunki on parempi kun siellä on lidli. Varsinkin kun jopa pitäjässä Hollola on sellainen :P On se aika paska jos kaupungissa ei oo Anttilaa :wink:

Aijaa.

Ja minua huvittaa myös se, että täällä osittain vertaillaan paikkoja keskenään, eikä kerrota niitä mistä pidetään vaan niitä mistä ei pidetä... :lol: ja näidet perustelut hipoo kyllä alarajaa. Ei kaikkia asioita tarvitse tietenkään perustella, mutta jättäähän se aina pahan jälkimaun muiden suuhun, kun heidän kotikaupunki haukutaan lyttyyn, koska siellä ei ole lidliä.

Jatkakaa ihmeessä!

Juhani Sementti

12.07.04 klo 20:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

ji kirjoitti:
Rakr kirjoitti:
Viisas kirjoitti:

Aijaa.

Ja minua huvittaa myös se, että täällä osittain vertaillaan paikkoja keskenään, eikä kerrota niitä mistä pidetään vaan niitä mistä ei pidetä... :lol: ja näidet perustelut hipoo kyllä alarajaa. Ei kaikkia asioita tarvitse tietenkään perustella, mutta jättäähän se aina pahan jälkimaun muiden suuhun, kun heidän kotikaupunki haukutaan lyttyyn, koska siellä ei ole lidliä.

Jatkakaa ihmeessä!

Haukuinko minä muka kotipaikkani lyttyyn, vai luetko vain viimeisen lauseen viesteistä?

DELETED

12.07.04 klo 21:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

DELETED

John Lennonjohto
Käyttäjä
5265 viestiä

12.07.04 klo 21:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Turun juomavesi hjuva hjuva hjuva hjuva janon sammuttaja on. Kuka moisia kommaripanettelijoita uskoo? :lol:

ji
Käyttäjä
3800 viestiä

13.07.04 klo 11:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

ji kirjoitti:
Rakr kirjoitti:
Viisas kirjoitti:

Aijaa.

Jatkakaa ihmeessä!

Haukuinko minä muka kotipaikkani lyttyyn, vai luetko vain viimeisen lauseen viesteistä?

Se oli vain täytteenä toimiva konteksti kappaleeseeni...

Gerba
Käyttäjä
654 viestiä

13.07.04 klo 12:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nelisilmä kirjoitti:

Suomi on aika ankea paikka asua,

Tulisko tästä perusteluja, vai saiskohan tästäkin hienon väittelyn aikaan?

arska
Ylläpitäjä
3148 viestiä

13.07.04 klo 12:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Varmasti saa hyvän väittelyn aikaan, kunhan sille perustetaan oma topicci.

Rakr
Käyttäjä
785 viestiä

13.07.04 klo 12:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Eikös siitä ole jo tavallaan. Ainakin aiheena oli että ollaanko ylpeitä suomalaisia.

Keskustelut