Jonkinlainen leffakuvavisa

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Jonkinlainen leffakuvavisa

Lassomies

04.03.22 klo 13:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

barros kirjoitti:

Tämä mahtaa olla elokuva, joka on antanut meille niin trendikkään some-aikakauden termin, että varmasti joku on sitä ainakin kerran käyttänyt väärin kuulostakseen pätevältä eli Gaslight. [www.leffatykki.com]
Minähän koitin lanseerata käyttöön fraasin "tehdä kaasuvalot," mutta henkilökohtainen influensseristatukseni oli sen leimahtamiseen aivan liian vaisu.

Aika nolo jos on väärin. Kaiken tämän pohjustuksen jälkeen.

04.03.22 klo 18:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lassomies kirjoitti:
barros kirjoitti:

Aika nolo jos on väärin. Kaiken tämän pohjustuksen jälkeen.

Eipä mennyt arvaus väärinkään, jotenka Lassomies jatkoon vain!

Lassomies

05.03.22 klo 22:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kaksi kuukautta aiemmin jos olisit laittanut, arvailisimme tätä vieläkin.

Kokeilenpa jotain hieman erilaista ja laitan kuvaparin:

Ja siltä varalta, että oheiset kuvat ovat sadistisuuteen asti mitäänsanomattomia, niin annan jo vihjeen, että otokset ovat tunnetuimpia juuri siitä, mitä ne eivät pysähtyneisyydessään tavoita: esimerkiksi hiljalleen leijuvaa kameraa, joka peruuttaa jostain talon sisältä kadun hälinään melkein saumattomana yhtenä otoksena. Nuoremmat elokuvantekijävekarat ovat epäilemättä ottaneet tästäkin mallia.