Kysy ja vastaa
Foorumin päävalikkoon › Legendaloota › Kysy ja vastaa

Lebowski
Moderaattori
619 viestiä
Pistetään vielä kolmas kysymys: Haluaako joku ryhtyä bändini manageriksi?
Maksetaanko tästä palkkaa?
Jos, niin meikäläinen!

rillijulle
Moderaattori
3848 viestiä
Tätä on varmasti jossain topicissa käsitelty, mutta silti ajattelin kysäistä, että kun tämä Leffatykki on niin onnistunut luomus (*nuolee persettä, kielellä jo nokare caccaa), niin missä viipyvät sisarsivustot Musatykki ja Pelitykki? Onko missään vaiheessa suunniteltu moisia laajennuksia?
Lisäksi olen miettinyt, että miksi minulla on niin vähän rahaa, ja mistä voin saada lisää hilloa tekemättä töitä (sossua ei lasketa mukaan)?
Itse ehotin Pelitykkiä VierasTalolle. Hän oli sitä mieltä, että iliman muuta, jos mä koodaan. En osaa, mutta ois kyllä kertakaikkisen ehta sellainen.
Kysymys kahteen sitten sellaista ideaa, että... En kehtaa edes ehdottaa. Itse olen kirjastossa töissä, on kivaa. Suosittelen ihan laillisia hommia.

Tiiviste
Käyttäjä
558 viestiä
Molemmat 'tykki uudistukset kuulostaisivat erittäin hyvältä. Itse kun paha musiikin suurkuluttaja olen elokuvien ohella.

sulo
Käyttäjä
3302 viestiä
... missä viipyvät sisarsivustot Musatykki ja Pelitykki? Onko missään vaiheessa suunniteltu moisia laajennuksia?
Tuskin.
Lisäksi olen miettinyt, että miksi minulla on niin vähän rahaa, ja mistä voin saada lisää hilloa tekemättä töitä (sossua ei lasketa mukaan)?
Varasta.
Ei.

Matalahiilihappoinen
Käyttäjä
739 viestiä
Miten kukaan voi edes ryhtyä bändin manageriksi, jos ei ole kuullutkaan koko yhtyeestä? MySpace-linkkiä kehiin!

aasi
Ylläpitäjä
285 viestiä
Tätä on varmasti jossain topicissa käsitelty, mutta silti ajattelin kysäistä, että kun tämä Leffatykki on niin onnistunut luomus (*nuolee persettä, kielellä jo nokare caccaa), niin missä viipyvät sisarsivustot Musatykki ja Pelitykki? Onko missään vaiheessa suunniteltu moisia laajennuksia?
On tätäkin joskus pohdittu ylläpidon keskuudessa, mutta ajatus ei oikein ole ottanut tulta alleen.

Norppakuutti
Käyttäjä
54 viestiä
Nyt osoitan tyhmyyteni, mutta eipä se olisi ensimmäinen kerta. Onko CD-levyissä aluekoodeja ts. toimiiko Jenkeistä ostettu levy soittimessa?

Blaze
Käyttäjä
524 viestiä
Aluekoodit taitanevat vain kertoa ko. tuotteen myyntiä eri maanosissa. Esimerkiksi jenkkiläinen versio Justin Bieberin levyistä saattaa olla eri kuorissa kuin eurooppalainen ja sisältää vaikka yhden bonusraidan. Eli siis aluekoodeja on, mutta se ei ole mitenkään johdannainen siihen, missä soittimessa levy toimii.
Eli siis sillä, mistä tilaat levysi, ei ole merkitystä. Niin kauan kuin kappaleet sopivat toisiinsa.
Tein tämmöisen pelin. Yhdistä oikea pari viivalla. (Odotan sulon vastausta innolla)
CD-levy___________Vinyylisoitin
Kasetti___________7,62 KVKK 62
7,62x39mm_______Kasettisoitin
Vinyylilevy_________CD-soitin
PS. Jos olet tilaamassa sitä Justin Bieberin levyä, niin ei kannata. Samaa hevonpaskaa se on, mantereesta riippumatta.

Aatu
Käyttäjä
486 viestiä
Kysyisin tykkiläisiltä, että onko kukaan tilaillut Boostepista ennen leffoja, pelejä tai muuta? Suunnittelin tässä tilaavani ison läjän leffoja sieltä, niin onko luotettava sivu? Tuleeko tilaukset ajoissaan vai pitääkö niitä odotella kauankin aikaa?

vasara88
Käyttäjä
593 viestiä
Kysyisin tykkiläisiltä, että onko kukaan tilaillut Boostepista ennen leffoja, pelejä tai muuta? Suunnittelin tässä tilaavani ison läjän leffoja sieltä, niin onko luotettava sivu? Tuleeko tilaukset ajoissaan vai pitääkö niitä odotella kauankin aikaa?
Mä tilaan aika paljonkin Boostepiltä. Sieltä saa niin edullisesti hyviä leffoja ja pelejä. On luotettava paikka ja nopeat toimitusajat. Monesti on tullu elokuvat seuraavana päivänä ku oon maksanu ostokset samantien verkkopankissa. Ei muutaku tilaamaan vaan.

Aatu
Käyttäjä
486 viestiä
Mä tilaan aika paljonkin Boostepiltä. Sieltä saa niin edullisesti hyviä leffoja ja pelejä. On luotettava paikka ja nopeat toimitusajat. Monesti on tullu elokuvat seuraavana päivänä ku oon maksanu ostokset samantien verkkopankissa. Ei muutaku tilaamaan vaan.
Juu kiitoksia, minäpä laittelen tilausta tulemaan tämän päivän aikana

Sgt.Rane
Käyttäjä
523 viestiä
Itseäni on kiinnostanut ostaa elokuvia ulkomaisista nettikaupoista kuten Amazonista ja Playsta. Viisaammat ja kokeneemmat voisivat valaista minua kaikista käytännöistä, maksutavoista ja tulleista sun muista aiheeseen liittyvistä asioista mitä siihen liittyy.

Söpö
Ylläpitäjä
2881 viestiä
Itseäni on kiinnostanut ostaa elokuvia ulkomaisista nettikaupoista kuten Amazonista ja Playsta. Viisaammat ja kokeneemmat voisivat valaista minua kaikista käytännöistä, maksutavoista ja tulleista sun muista aiheeseen liittyvistä asioista mitä siihen liittyy.
Tässä ketjussa mm. itse vastasin Amazoniin liittyen näin. [www.leffatykki.com]
Play.comille taas on jopa oma viestiketjunsa [www.leffatykki.com], josta lisätietoa löytynee kattavasti.

sulo
Käyttäjä
3302 viestiä
Mikä pissa on mielestänne paras?
1. Aamupissa, joka helpottaa kivasti oloa, kun on yön jäljiltä hirvee hätä. Tätä voi myös käyttää ikävän turvotuksen laskemiseen.
2. Lähtöpissa, joka suoritetaan ennen kuin johonkin on lähdössä. Sen ansiosta ei tarvitse heti etsiä vessaa, johon keppiään ravistaa.
3. Iltapissa, jolloin ei tule ikävää tarvetta keskellä yötä ja kesken unien nousta.

Jamii
Käyttäjä
506 viestiä
1. Aamupissa. Kaikki yön aikana kasautuneet "paineet" purkautuvat yhtenä norona ulos rakon huutaessa hallelujaata. Muut noista on vähän sellaisia heppoisia pakon tarpeesta tehtyjä juosten kustuja (pun intended) lurahduksia.

vasara88
Käyttäjä
593 viestiä
Aika paha. Kaikki on tärkeitä. Mut kyllä se ykkönen taitaa olla paras.

doomsdaymachine
Käyttäjä
1623 viestiä
Mua on mietityttänyt eräs asia. Kuluuko alkoholia liikaa, jos sitä menee viikonloppuisin noin yksi 0,7 litran pulloa viikonloppua kohden? En ole kummemmin huolissani juomisestani, mutta pohdinpa tuota. Mulla menee enimmäkseen mietoja, koska olen vasta 19v, ja kirkkaita saan alkosta mukaan vasta lokakuussa

Lassomies
Käyttäjä
533 viestiä
4. Kahvipissa
Käsi tärisee, mahasta kouraisee hennosti ja posliiniin suihkuaa tainnuttavan löyhkän saattelemana virtsa, jonka aikana ehtisi katsoa vaikka Titanicin.
Ja näin voi teknisen tunti jatkua. Tärkeitä muistoja.

rillijulle
Moderaattori
3848 viestiä
Mua on mietityttänyt eräs asia. Kuluuko alkoholia liikaa, jos sitä menee viikonloppuisin noin yksi 0,7 litran pulloa viikonloppua kohden? En ole kummemmin huolissani juomisestani, mutta pohdinpa tuota. Mulla menee enimmäkseen mietoja, koska olen vasta 19v, ja kirkkaita saan alkosta mukaan vasta lokakuussa
Itse täytän kuukauden päästä 20 ja siitä lähtien milloin olen alkoholia alkanut käyttämään, niin väkeviä ja olutta lähinnä. Viikonloppuna on useasti ollut olutta mäyräkoirallinen ja kirkasta se nollaseiska. Viime jouluna juurikin viimeksi kävin testeissä ja siellä todettiin maksan ja kaikkien muidenkin sisuskalujen olevan kunnossa, mutta itsestäni tuntuu siltä, että alkoholia ei kykene enää yhtä paljon juomaan kuin joskus aikoinaan. Eli siis "myrkytys" tulee pienemmän annosmäärän jälkeen kuin aikaisemmin.
Jos viikonlopussa menee puteli jotain Red Catia, niin ei se ainakaan omasta mielestäni ole yliannostusta. Muhun ei tosin kannata välttämättä luottaa, koska terveysviranomaisten mukaanhan tuo luultavasti on yliannostusta.
Ja toiseen aiheeseen. Paras pissa on kännipissa. Hypit tasajalkaa ensin puolisen tuntia kun rakko meinaa räjähtää, sitten vihdoin kun pääsee huussiin tai suojaavaan pusiikkoon, lasti lentää pitkin poikin kunnon paineella ja olo on harvinaisen raukea.

ottowW
Käyttäjä
409 viestiä
Tulipa näin jääkiekkokauden kynnyksellä mieleen, että pelaakos moni tykkiläinen managerointipelien kuningasta eli liigapörssiä? Itellä alkaa nyt 4 vuosi tämän pelin maailmassa ja pakko myöntää, että tämä kasvattaa (jos mahdollista) vieläkin lisää kiinnostusta kotimaan lätkäkauteen. Suosittelen.