Kysy ja vastaa
Foorumin päävalikkoon › Legendaloota › Kysy ja vastaa

rillijulle
Moderaattori
3848 viestiä
^ Tieto tuli perille ja nyt löytyy Leffatykistä.

Rocconeverdies^
Käyttäjä
85 viestiä
Nyt täytyy ihan näin tieteen nimissä tarvitsee kysyä, että onko kukaan kuullut 3D elokuvan mahdollisista haittavaikutuksista epilepsian kanssa?
Kun tuossa nyt julkaistiin elokuva nimeltä Avatar ja allekirjoittanut on sitä vähän karttanut kyseisen 3D:yyden takia. Tietysti elokuva on mahdollista katsoa sillä originel tyylillä, mutta se olisi silkkaa itsensä huijaamista, joten mielipiteitä ja faktaa saa esittää. Tattista vaan jo etukäteen.

sulo
Käyttäjä
3302 viestiä
Onko Tykin käyttäjä Kivilärvillä jotain muutakin yhteistä Joel Hallikaisen perhettä facebookissa uhkailleen J.Kivijärven kanssa, kun punainen tukka?

Kivilärvi
Käyttäjä
411 viestiä
Onko Tykin käyttäjä Kivilärvillä jotain muutakin yhteistä Joel Hallikaisen perhettä facebookissa uhkailleen J.Kivijärven kanssa, kun punainen tukka?
Sama idiootti. Asia on paisunut valtavan suureksi ja en olisi tähän mediasirkukseen mielelläni hypännyt. Tein suuren töppäyksen, mistä on seurannut harmia liian monelle. Toivon, että tätä ei liikaa täällä vatvottaisi, mutta tietenkin teillä on oikeus asiasta keskustella ja tekoani kritisoida. Mä en aio tätä tekoani puolustella yhtään enkä kommentoidakaan, koska olen tästä tarpeeksi monessa mediassa jo joutunut jauhamaan.

Storyteller
^
Hieman typerää kyllä, että teikäläinen vedettiin väkisinkin mediaan. Kyllä täytyy nostaa kuitenkin hattua siitä, että uskalsit astua ohjelmaan. Ja hyvin sait sanasikin sanottua, itse olisin kyllä mennyt ihan lukkoon tuossa tilanteessa.

Tumppimies
Ihan vaan sellaista tiedustelen, että kuinka kauan kestää yhden elokuvan lisääminen Tykkiin? Oon tässä nyt pari päivää kohta venannut. Mulla olis jo arvostelukin valmiina, kunhan vaan sais ton leffan tänne. Joo, ja se leffa on Hitch Hike.

aasi
Ylläpitäjä
285 viestiä
Ihan vaan sellaista tiedustelen, että kuinka kauan kestää yhden elokuvan lisääminen Tykkiin? Oon tässä nyt pari päivää kohta venannut. Mulla olis jo arvostelukin valmiina, kunhan vaan sais ton leffan tänne. Joo, ja se leffa on Hitch Hike.
Kävin lisäämässä elokuvan. Siellä oli jonossa nyt taas yli 30 elokuvaa, joista osan tiedot tarkastelin ja päästin läpi.

Tumppimies
Kävin lisäämässä elokuvan. Siellä oli jonossa nyt taas yli 30 elokuvaa, joista osan tiedot tarkastelin ja päästin läpi.
Kiitän ja kummaran.

Storyteller
Aijai tykittäjät ja modet! Nyt vähän aktiivisempaa ja reippaampaa toimintaa!

cronenberger
Tykittäjä
538 viestiä
Onkohan siellä tv-sarjojen puolella jonossa 4.3. lisäämäni minisarjat Paluu vaarojen maahan, Streets of Laredo ja Viisi päivää kuolemaan? Samaan aikaan lisäämäni minisarja Dead Man's Walk nimittäin ilmestyi tietokantaan jo muutama päivä sitten. (Viimeksi mainitun lähetin itse asiassa kahteen kertaan peräkkäin, sillä tekniikka ei jostain syystä antanut normaalia kuittausta sarjan onnistuneesta lisäyksestä. Näytti kuitenkin tulleen perille - miten lie sitten noiden muiden laita? Niistä kyllä tuli normaali ilmoitussivu tarkistusjonoon lisäämisestä.)
Kysytään tässä samalla, että onko Tykissä jotain systeemiä, mistä näkisi tietokantaan viimeksi lisätyt leffat? Ellei ole, niin olisiko teknisesti mahdollista sellainen systeemi luoda, niin että esim. viimeisen kuukauden tai parin aikana lisätyt nimikkeet voisi tsekata jostain?

aasi
Ylläpitäjä
285 viestiä
Sarjat löytyivät jonosta, ja nähtävästi jono on ylläpidossa järjestetty nurinkurisesti "uusin lisäys ensin".
Kysytään tässä samalla, että onko Tykissä jotain systeemiä, mistä näkisi tietokantaan viimeksi lisätyt leffat? Ellei ole, niin olisiko teknisesti mahdollista sellainen systeemi luoda, niin että esim. viimeisen kuukauden tai parin aikana lisätyt nimikkeet voisi tsekata jostain?
Olisihan tuo mahdollista.

cronenberger
Tykittäjä
538 viestiä
^ Hyvä juttu, ettei tarvitse uudelleen ruveta noita sarjoja laittamaan.
Jos homma on teknisesti mahdollista, niin rohkenisiko tuollaista systeemiä tänne pyytää? En usko olevani ihan ainoa, joka käyttäisi tuota mielellään etsiessään uusia nimikkeitä pisteytettäviksi, kommentoitaviksi ja mahdollisesti arvosteltaviksi. On huomattavasti helpompi vilkaista joltain suppeammalta listalta tutun näköiset uudet nimikkeet, kuin etsiä koko valtavasta tietokannasta millään systeemillä mahdollisia uusia lisäyksiä. (Näin siis siinä tapauksessa, että on suurin piirtein jo kertaalleen täällä olevat leffat mennyt lävitse.)

sulo
Käyttäjä
3302 viestiä
Joku joskus sellaista kyseli ja joku toinen sitten tämmösen linkin antoi. http://www.leffatykki.com/leffat
Jos olen oikein ymmärtänyt niin tuosta linkistä näkisi juurikin ne uusimmat lisäykset, mutta sille ei mitään nappulaa tykin sivuilla ole.

cronenberger
Tykittäjä
538 viestiä
Joku joskus sellaista kyseli ja joku toinen sitten tämmösen linkin antoi. http://www.leffatykki.com/leffat
Jos olen oikein ymmärtänyt niin tuosta linkistä näkisi juurikin ne uusimmat lisäykset, mutta sille ei mitään nappulaa tykin sivuilla ole.
Hieno homma! Kiitos Sulo. Tuoltahan nuo uudet lisäykset tosiaan näkee. Vielä kun ne saisi jollain namikalla halutessaan aakkosjärjestykseen, mutta se taitaa olla jo liikaa vaadittu? Näkeekös tuolta muuten viimeksi lisätyt tv-sarjatkin? Ei ainakaan äsken äkkiseltään vilkaistessani osunut sarjoja silmään, ja kokeilemalla korjata linkin lopun muotoon tv-sarjat, sarjat jne, ei ainakaan tuntunut pääsevän minnekään.

aasi
Ylläpitäjä
285 viestiä
Vielä kun ne saisi jollain namikalla halutessaan aakkosjärjestykseen, mutta se taitaa olla jo liikaa vaadittu? Näkeekös tuolta muuten viimeksi lisätyt tv-sarjatkin?
http://www.leffatykki.com/tv-opas on vastaava näkymä sarjojen puolella.
Aakkosjärjestyksestä ei ehkä olisi niin hyötyä, kun noissa listoissa on periaatteessa kaikki elokuvat / sarjat.

cronenberger
Tykittäjä
538 viestiä
^Hienoa, kiitos näistä linkeistä, kyllähän näistäkin on jo kovasti apua!

sulo
Käyttäjä
3302 viestiä
Tietääkö kukaan älypää mitään noista 20th century foxin classics-elokuvista? Lähinnä jokin lista missä niiden kaikkien julkaistujen elokuvien nimet ja vaikkapa niiden numerotkin on.
Siis tämmösistä kyse.
wikipediassa on parikin listaa, mutta haen varmaan näitä.
20th Century Fox Studio Classics
http://en.wikipedia.org/w...ssics#European_boxed_sets
ja tämmöset ohjeistukset "Studio Classics are numbered on their spines; Cinema Classics are not." Tuossa listassa on kuitenkin ihan eri numerot, kun niissä elokuvissa mitä minulla on. Vittu, kun on joskus vaikeeta.

Söpö
Ylläpitäjä
2880 viestiä
^20th Century Classics -sarjan Suomessa julkaisemisesta vastaa FS-Film. Numeroita en heidän tietokannastaan onnistunut bongaamaan, mutta noista lätyistä saa kuitenkin aakkostetun listauksen [www.fs-film.fi].

ottowW
Käyttäjä
409 viestiä
Löytyykö keltään tietoa, minne lähti yksi tärkeimmistä taidehomoistamme MaxS?
[E.] Tai pikemminkin miksi lähti