Mahtavaa !!!

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Mahtavaa !!!

15.06.20 klo 14:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

Joo, luonnossa näkeminen on jotain aivan toisenlaista kuin telkasta tuijottaminen. Kauppakeskusten lähellä täällä menee aika usein rusakkoja, ja vaikka niitä ei enää niin ihmettelekään, on niitä aina jännä katsella.

Kerran olin kaverini kanssa lapsena aika "syvällä" metsässä, oltiin ehkä siinä viiden kilsan päässä isommasta autotiestä kun vastaan sattui hirviperhe 300 metrin päässä. Jännitti ihan sikana, oltiin 9-vuotiaita, mitä me oltais tehty jos hirvivanhemmat olis huomannu meidät. Mutta oli ne komeita!

Meidän perhe ei koskaan kesällä menny Lappiin, tavilomalla kylläkin ja hyvin muistan kun poroja joutu väistelemään. Jotkut tuli pällisteleen auton ikkunaa vasten et mikä tää on. Se oli hauskaa. Ei siinä auttanu muu ku hidastaa ja pysähtyä. Eläimet on kivoja :)

15.06.20 klo 15:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

15.06.20 klo 19:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

Joo maakotka on ihan mielettömän näkönen, siskon pihassa kerran nähnyt ja on kyllä vaikuttava peto. Merikotkia on täälläpäin aina tiettyyn aikaan vuodesta myös, kyttäilevät pilkkimiehiltä jääneitä kaloja jään päältä. Näyttää kauempaa katottuna melkein kun joku ihminen istua nököttäis pilkillä.

Elukoita on mukava bongailla kyllä, ja mettässä tosi usein tuleekin nähtyä jotain, ja aina siitä jää yhtä hyvä fiilis. Samoin kun liikkuu järvellä iltamyöhään, auringon ollessa laskukannalla, niin monesti näkee rannoissa eläimiä juomassa. Lintuja on hauska bongailla kans järvellä, oma suosikki on Kalasääski, ja niiden kalastustouhuja tuleekin monesti jäätyä katteleen.

19.06.20 klo 19:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kirjoitin tänään 200.arvostelun ylläpitämääni Leffakulinaristi-blogiin.

Hyvää juhannusta kaikille tykkiläisille!🍾

01.07.20 klo 21:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tänään alkoi kuukauden ja 9 päivän kesäloma ja loma tuli startattua käymällä pitkästä aikaa elokuvissa.

Kävin Kino Reginassa katsomassa Don Siegelin scifi-klassikon Varastetut ihmiset (Invasion of the Body Snatchers) vuodelta 1956. Näin nyt elokuvan 4.kerran, mutta nyt elokuva pääsi oikeuksiinsa valkokankaalta ja 35mm-filmiltä nähtynä.

23.07.20 klo 18:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tänään ostin Garagelandistä viininpunaiset Handmadena Mexicossa tehdyt Mayarua bootsit, koska pari vuotta sitten UFFista ostetut Vidalit alkoivat olemaan finaalissa.

Tyylikkät ovat, ja viikonloppuna on luvassa kunnon sisäänajo, kun menen Kino Reginaan katsomaan Don Siegelin Tappakaa Charley Varrickin 35mm-filmiltä

07.08.20 klo 21:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

09.08.20 klo 21:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tänään oli meitsin 26-vuotissynttärit ja sen kunniaksi tuli käytyä leffassa, nyt ensimmäistä kerta Cinamonissa, joka ei ollut niin kauhea paikka, kuten ketjuteatterit tuppaavat olemaan.

Illan elokuva oli Rattiraivo (Unhinged), josta kommenttia tulee pian ja arvostelu yllä Leffakulinaristi-blogiin viellä tämän illan aikana🍾🚗🚙🚓