Mahtavaa !!!

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Mahtavaa !!!

gojira

18.09.13 klo 18:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ohi on, TJ0, kiitos ja kumarrus, pitäkää paskalaitos hyvänänne. Kokemus sekin niin hyvässä kuin pahassa.

Keräilijä

26.09.13 klo 11:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hampparin kuvasta tuli mieleen. Mistä saa Suomen isoimman hampurilaisen ?

26.09.13 klo 11:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

Scanburgerilla on joku hiton "päällikkö". En muista oliko tuon niminen, mutta valtava se kuulemma on. En ole kokeillut.

kerpele

26.09.13 klo 13:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Burgeri on nimeltään Ylipäällikkö ja siinä taitaa olla neljä isoa pihviä jonkinlaisen jättikerrossämpylän välissä. Söin sellasen jokunen vuosi sitten rillijullen isännöimässä ekassa Kemiitissä. Maku ei ollut hirveän hyvä, mutta nälkä siirtyi kyllä varsin tehokkaasti.

Keräilijä

26.09.13 klo 17:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pitää itsekkin käydä testaamassa tuollainen hamppari.

26.09.13 klo 20:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itsekin on pitänyt jo ties kuinka kauan käydä "testaamassa" omaa pötsiään moisella purilaisella, mutta ei ole saanut sitä elämystä vielä järkättyä. Scan Burgerin muutama muu hamppari ainakin melko nihkeän makuista pahvia.

En tiedä isoimmasta hampurilaisesta, mutta Chico'sissa ainakin vähän Jenkkilän malliin joku super tulinen mötkäle, minkä päihittäneelle on luvassa t-paitaa ja diplomia. Yhdysvalloissahan noita "syö omalla vastuulla"-hampurilaishaasteita ainakin on joidenkin tv-ohjelmien perusteella olemassa useampiakin.

26.09.13 klo 20:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mowgli kirjoitti:

nihkeän makuista pahvia.

Pahviako laitoit sinne väliin?
Omat Scanburger -kokemukseni ovat olleet upeita makuelämyksiä. Sipulirenkailla oli toki osuutta asiaan.

Maximus

26.09.13 klo 20:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Suosittelen Pancho Villan burgereita. Panchoa tosin ei löydy välttämättä yhtä monesta kaupungista kuin Scanburgeria, mutta ko. paikasta kun ottaa "jätti" versiona minkä tahansa valitsemansa hampurilaisen niin kyllä nälän vie. Ja pirun hyvän makuistakin, vaikka tuntuu että maha halkeaisi, niin aina vaan tekee mieli lisää. Oma suosikkini lienee Pancho Villan pekonipurilainen.

kerpele

27.09.13 klo 01:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

Oululaisesta Kauppuri 5:stä saa kans ihan tömäköitä burkereita. Listalta löytyy mm. Teurastaja, joka sisältää muistaakseni pihvin lisäksi mm. pekonia ja ylikypsää possunniskaa. Paikka järjestää myös noita em. syöntihaasteita, esim. Ultimate Teurastaja. Aiemmin yhtenä haasteena oli myös läjä supertulisia wingsejä.

Ben Turpin

27.09.13 klo 23:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tapasin tänään mukavan tytön baarissa. Mun piti lähteä melko pian, mutta sovittiin tapaaminen eli treffit eli pryffelit ens viikolle. En malta odottaa!

28.09.13 klo 12:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

Original

28.09.13 klo 21:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

Suomalaiset futishuligaanit :D Todella huvittava pätkä

Ben Turpin

04.10.13 klo 22:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

^ Kerro sitten saldo.

Vituiks meni. Vedin hermostuksissani kotona kauheet kännit, ku se tyttö oli ollut niin nättikin. Tyttö tulikin sitte paikalle vesiselvänä, ja katteli mun selitystä ja touhua kulmat koholla. Ei siinä sitte kauan menny ku se löysi ilmeisesti muuta seuraa.

Miä lähin kuuntelee Eppu Normaalia ja juomaa lisää.

Tertsi

05.10.13 klo 21:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

Katsoin tänään elokuvan! Edellisestä kerrasta olikin vierähtänyt lähes kaksi kuukautta.

05.10.13 klo 23:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ben Turpin kirjoitti:

^ Kerro sitten saldo.

Miä lähin kuuntelee Eppu Normaalia ja juomaa lisää.

Otan osaa. Sillä se lähtee millä on tullutkin.

09.10.13 klo 16:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Asiasta toiseen. Mihinkäs sitä naista kaipaa, kun on tietokoneasema kunnossa. Tähän asti meikäläisellä ja emännällä on ollut vain yksi kannettava ja tietenkin aina riitaa siitä kumpi sitä saa räplätä. Nyt löytyy toinen, astetta tykimpi kone. Löytyy näppis, hiiri, tulostin ja telkkarin näyttö tietsikkaan viritettynä - täyskuva tosin, olen sen verran vanhakantainen, etten halua tietsikan näytön olevan näkökenttääni leveämpi. Seuraavaksi pitää asentaa vielä lisää muistia, niin kaikki alkaa olla kohdallaan. Keväällä muutettiin, ja nyt alkaa tuntua, että on vihdoin kotona. + tykittelen Buckner & Garciaa. Kaikki kunnossa.

Ale

10.10.13 klo 23:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

'Aulis ei tahdo avaruusystävää' youtubessa!

Mikä mahtava lyhytelokuva siinä onkaan! Kannattaa katsoa mikäli tykkää filmeistä, jotka kertovat ystävyydestä, ihmissuhteista, limasta, verestä ja avaruushirviöistä!

Makke_95_

11.10.13 klo 12:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mulla alkoi nyt viikon putk...syysloma!

11.10.13 klo 14:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hassut vauvat, hell yeah.

Chinook

12.10.13 klo 11:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

Huomenta leffatykin käyttäjät, mikä meno? Itse sain juuri yhden arvostelun kirjoitettua ja nyt on mietinnässä, että pitäisikö katsella joku leffa. Harkinnassa on Rowan Atkinsonin Rat Race tai Vaaleanpunainen pantteri (60-luvun versio).