Mahtavaa !!!
Foorumin päävalikkoon › Legendaloota › Mahtavaa !!!

Arsi T. Elokolikko
Ylläpitäjä
3248 viestiä
- Löysin halvan ruokakaupan.
Heh, mistäs tuommoinen yllärinä löytyi? Aika hieno löytö.
Itse leijun vieläkin makean ja-maalin johdosta. Ja 11 tunnin päästä pääsee johonkin paikalliseen baariin ehkä ihailemaan Kärppien Suomen mestaruutta. Moista ei elinaikanani ole tapahtunut. Ja kunhan tuo Poika on hoidettu Pohjolaan, voi hyvillä mielin lähteä etelämpään lomille esim. leffoja tarkastelemaan kavereiden kanssa.
edit: hmm, jaksaakohan tällainen vanha ja väsynyt edes julkiselle paikalle katsomaan. Mulla ei ole edes Kärppäpaitaa Eipä se Kärppähehkutusta silti (paljoa) laske. Mahtavaa.

John Lennonjohto
Käyttäjä
5265 viestiä
Kubrick!

Ale
Käyttäjä
2246 viestiä
Sain kesätöitä!

John Lennonjohto
Käyttäjä
5265 viestiä
Mikä on Lallis? Kubrick!

Screwball
Käyttäjä
2932 viestiä
Lallis on legendaarinen tanssipaikka, nuorten suosima pleissi ja sinne menee kaikki!11!1!!2323!!!!1!!!1!! Ja tätä hupia on vain kerran kuukaudessa

Screwball
Käyttäjä
2932 viestiä
JEPAJEEE! Mutsi räjäytti pankin.. Tilas liput Passion of the Christiin. Oli muuten täynnä näin pitkäperjantaina. JESSSS

Thoke
Tykittäjä
3449 viestiä
Jo kolme leffa-arvostelua julkaistu tänään . Jes.

Raato-A
Tykittäjä
5294 viestiä
School of Rock oli loistava! Se toi hyvälle mielelle!

Ale
Käyttäjä
2246 viestiä
Jihhuu!! Out for Justice löytyi toiselta ärrältä! Jea! Enää pitää vaan kattoa mokoma.

mp40
Käyttäjä
820 viestiä
eilen sain (viimeinkin) kaipaamani dvd lähetyksen cdon.comista. Kauriinmetsästäjän katoin heti ja tänään katsoin olimme sotilaita-toimintapläjäyksen ja illalla vielä Clint Eastwood rainan nimeltä kotkat kuuntelevat.
Mutsi kävi lidlissä---> paljon mässyy,limuu ym.tm.

Viisas
Käyttäjä
2454 viestiä
Hyvä homma, että tykitysten julkaisuun ollaan saatu vauhtia! Mahtavaa

Juhani Sementti
- Kesätyöpaikka on varma nakki
- Katsoin eilen Kultakuumeen
- Kuhmon kirjastoon on tullut DVD-valikoima ja kolmen lätyn joukossa on Seitsemän Samuraita ja Yojimbo - Onnen Soturi
- JFK on rautaa
- 35 päivää kesälomaan
- En ole köyhä
- Olen elossa

Kebottaja
Käyttäjä
1369 viestiä
Jee! Tänään menen katsomaan School of Rockia!! Vähä tykkii!

John Lennonjohto
Käyttäjä
5265 viestiä
Kubrick!
Lisäksi juuri paikkasin vuotavaa yleissivistystäni kahtelemalla Casablancan ja ihme ja kumma, se oli oikeasti hyvä elokuva!
Kubrickia ihmiset!

Kebottaja
Käyttäjä
1369 viestiä
Jee! School of Rock oli loistava! Tänään tulee GN'R konsertti telkkarista!

Jakke 29
Käyttäjä
1934 viestiä
Tänään katsoin kokoelmistani ensimmäistä kertaa Kellopeliappelsiinin.Helvetin hyvä elokuva!Malcolm McDowell näyttelee Alexia karmivasti.Kellopeliappelsiini on todella omaperäinen taideteos.Tämä on taidetta!Onko moni muu ihastunut tähän suurta kohua herättäneeseen teokseen?Elokuvan alku on todella järisyttävä,jonka jälkeen olet varma siitä että et tule pettymään!
LOOOOIIISSTTTTTAAAVAAAAAAAA!!!!!!!!

Screwball
Käyttäjä
2932 viestiä
Jakke, kuka nyt ei Alexista tykkäisi!!!

Jakke 29
Käyttäjä
1934 viestiä
Totta puhut vanha kuoma

Acedia
Käyttäjä
1210 viestiä
Totta puhut vanha kuoma :D
No tuota...oikeastaan minä en siihen niin kovin tykästynyt..ja varsinkin puhetyyli oli melko kammottava. Tästähän olen maininnut jo aikaisemmin..
Ensimmäinen off topic-viestini! \o/

John Lennonjohto
Käyttäjä
5265 viestiä
Se Alexin groovy style kuuluu kuvaan. Lue kirja, sekin on mainio, erittäin sairaalla ja vääntyneellä tavalla. Siis, erittäin sairaalla ja vääntyneellä tavalla.