Hylätyt arvostelut
Foorumin päävalikkoon › Legendaloota › Hylätyt arvostelut

Kauhuhullu
Käyttäjä
309 viestiä
Onko minulla yhtään arvosteluita jonossa? Haluaisin tietää, koska aion yrittää yhtä arvostelua niin kauan, että se menee läpi. Jos minun arvosteluita ei ole jonossa kirjoitan samantien uuden arvostelun samaan leffaan. Vaikka menisi kauan aikaa saada arvostelu läpi siihen leffaan, en aio luovuttaa. Toivottavasti on vielä jonossa se minun arvostelu.

sulo
Käyttäjä
3302 viestiä
Onko minulla yhtään arvosteluita jonossa? Haluaisin tietää, koska aion yrittää yhtä arvostelua niin kauan, että se menee läpi. Jos minun arvosteluita ei ole jonossa kirjoitan samantien uuden arvostelun samaan leffaan. Vaikka menisi kauan aikaa saada arvostelu läpi siihen leffaan, en aio luovuttaa. Toivottavasti on vielä jonossa se minun arvostelu.
ööö...arvostelusi on seuraavat puoli vuotta jonossa. Kirjoita sitten uudestaan.

Kauhuhullu
Käyttäjä
309 viestiä
Miten niin ne ovat vielä puoli vuotta jonossa? Senkö takia, että ylläpitäjillä olisi niin paljon kiireitä uudistuksen vuoksi? Kyllä sivustolle on tullut uusia arvosteluita tänäänkin ihan käyttäjiltäkin muutama, jotka tarkastetaan ennen julkaisua? Vai vitsailitko kenties muuten vaan?

sulo
Käyttäjä
3302 viestiä
Miten niin ne ovat vielä puoli vuotta jonossa? Senkö takia, että ylläpitäjillä olisi niin paljon kiireitä uudistuksen vuoksi? Kyllä sivustolle on tullut uusia arvosteluita tänäänkin ihan käyttäjiltäkin muutama, jotka tarkastetaan ennen julkaisua? Vai vitsailitko kenties muuten vaan?
Ihan vaan siksi sanoin, että miksi tykittäjien/tähtääjien yms. porukan pitäisi kiirehtiä arvostelustasi sanomaan että hylsy tuli, koska seuraava on tulossa saman tien. Jos eivät kommentoi, niin saavat ainakin hetken olla rauhassa, eikä tarvitse koko ajan tarkistaa ja kommentoida hätäisesti kiiressä ja ilman ajatusta tehtyjä arvostelujasi, jotka eivät ilmeisesti parannu millään mittarilla mitattuna, kirjoitat ne sitten kuinka monta kertaa tahansa uudestaan.
Onko se oikeasti unelmien täyttymys, jos saat sen sysipaskan arvostelun pelkästä säälistä Leffatykkiin? Kirjoita kerralla se arvostelu niin hyvin ja ajan kanssa, että ei ole mitään epäselvyyttä julkaistaanko se vai ei, niin ei tarvitse täällä ruikuttaa.

Pelimies_
Käyttäjä
2 viestiä
Heippa vaan kaikki!
Kirjoitin tuossa viime viikolla arvostelun elokuvasta SUPER, onkohan mahtanut joutua hylkylaariin? Mikäli on joutunut niin olisi mukava tietää minkä vuoksi, niin voisi ehkä vielä kertaalleen koittaa jos saisi virheet korjailtua.

Alm0st
Käyttäjä
42 viestiä
Onkos Immortals arvosteluni hylätty ja jos on niin kritiikki olisi paikallaan.

vapatti@seutuposti.fi
Käyttäjä
22 viestiä
Ei millään pahalla Kauhujullu, mutta sinulla on oikeasti asenteenmuutoksen paikka. Minkä takia teet joka päivä jonkin roska-arvostelun, joka hylätään varmasti? Etkö tajua, että saat vain huonon maineen, ja että annat arvostelijoiden vilkaisijoille kamalasti hommaa? Ja muutenkin olet aina raivoamassa täällä.
Minkä takia et oikeasti tee yhtä arvostelua ajalla ja huolella, jolloin se luultavasti menisi läpi?
Niin kuin sinulle on monta kertaa sanottu.

vapatti@seutuposti.fi
Käyttäjä
22 viestiä
X-TYYPPI, sinä hylkäsit arvosteluni Sithin Kostosta, koska elokuvalla on iso kasa arvosteluja.
Ymmärrän sen, mutta minulla olisi muutama kysymys:
1.Olisiko arvosteluni päässyt läpi, jos elokuvalla olisi ollut vain pari arvostelua?
2.Hyväksytäänkö Sithin Koston arvostelu, jos arvostelussa on jotain uutta näkökulmaa ja asiaa? Haluaisin näes kovasti tehdä elokuvasta arvostelun. Eli jos arvostelu eroaa selkeästi muista elokuvan arvosteluista, voiko se silloin päästä läpi? Mitä muuta tarvitaan, jotta se voisi mennä läpi?
PS.Toivottavasti vastaat pian. Arvostaisin sitä kovin.

X-tyyppi
Moderaattori
1678 viestiä
1. Ehdottomasti kyllä.
2. Öö... Ehkä? 17 tekstiä yhdellä leffalla on harvinaisen iso määrä, enkä lähde spekuloimaan arvostelua, jota ei edes (tällä haavaa) ole olemassa. Lähettämäsi teksti oli kyllä sinänsä hyvä, muttei tuonut tarpeellista määrää lisää ison massan keskelle (ei, en ole lukenut 100 % ajatuksella kaikkia enkä pysty siteraamaan niitä ulkomuistista). Lähettämäsi arvostelu oli monin puolin varsin kelpo, mutta laajudestaan huolimatta hieman liian "perus". Se itse asiassa muistutti vähän liikaa Zelnerin nyt ykkösenä olevaa arvostelua.
Kaikilla on varmasti potentiaalisesti jokaisesta näkemästään leffastaan sanottavaa edes lyhyen arvostelun verran, mutta välillä se pitää jättää tekemättä. Kyse voi ajanpuuttesta, jaksamisesta tai siitä, että on turhaa antaa oman tekstin hukkua kymmenien vastaavien kopioiden joukkoon. Saitin hieno puoli kuitenkin on juuri se, että jokaisen hyvin esitetty ja perusteltu mielipide voi päästä näkyville. Massassa nuo mielipiteet hukkuvat aivan turhaan.
Jos pystyt keksimään täysin uuden, hedelmällisen ja hyvin perustellun näkökulman ynnä käsittelemään sitä syvällisesti koko arvostelun ajan, niin antaa paukkua ja palataan sitten asiaan. Sitä ennen vedä kuitenkin syvään henkeä ja mieti rauhassa. Onko arvostelun saaminen läpi kyseisestä elokuvasta elämän ja kuoleman kysymys? Jos on ja jos sinulla on todella mahtava aihe niin antaa tulla, mutta sitä ennen kuitenkin harkitse rauhassa. Olet hyvä kirjoittaja, ja on mukava nähdä kykenevän monipuolisen joukon kirjottavan arvosteluja moninaisista leffoista, ja tarjoavan moninaisia mielipiteitä ja lähestymistapoja erilaisiin elokuviin. Tähtien sota on kuitenkin iso kohde jokaiselle leffafanille, ja kaikilla olisi siitä varmasti sanottavansa. Mieti tarkkaan omaasi: pystytkö erottumaan sillä massasta? Tällaisessa tapauksessa pitää siis olla aivan huippu näkökulma. Tarkoituksellista kettuilua ei kuitenkaan harrasteta hylkäämisten suhteen, eli kiitos ymmärryksestä.

vapatti@seutuposti.fi
Käyttäjä
22 viestiä
Kiitos vastauksista ja hyvistä neuvoista. Ei se, että arvosteluni Sithin Kostosta läpi ole sentään elämän ja kuoleman kysymys, mutta olisi kuitenkin kiva päästä arvostelemaan kyseisestä elokuvasta. Ja tosiaan jos yritän vielä, minun varmaankin kannattaa lukea kaikki elokuvan arvostelut kunnolla ajatuksella ja tavallaan sulkea niiden näkökulmat pois omasta arvostelustani. Ja luulisin, että minun kannattaisi pohdiskella itse leffaakin kunnolla ja etsiä siitä uutta näkökulmaa, josta voisin tehdä arvostelun. Ja jos sellaista ei tahdo tulla esiin, niin voin myös arvostella jonkin toisen Star Wars elokuvan, esim. Pimeän Uhan. Sillähän on vain 5 arvostelua, eli se varmaankin menisi helpommin läpi.
Kiitos hyvistä neuvoista. Arvostan niitä tosi paljon.
May The Force be with you.

vapatti@seutuposti.fi
Käyttäjä
22 viestiä
Hei! Kirjoitin viime viikon sunnuntaina arvostelun Pimeästä Uhasta. Siitä ei ole vielä kuulunut mitään. Onko arvosteluni hylätty, vai eikö sitä olla vielä katsottu?

Kauhuhullu
Käyttäjä
309 viestiä
Miksi X-Tyyppi hylkäsit minun arvostelun leffasta: Johnny English-Uudestisyntynyt?
Et perustellut yhtään miksi se ei ollut julkaisukelpoinen. Hylkäsitkö sen suoraan vai minun bannin takia? Luulin että minulla ei enää ole sitä bannia, kun pyysin anteeksi, eikä minulle ketään ylläpitäjä vastannut kun kysyin onko se minulla vielä. Voin pyytää aiempaa tekoani vielä tässä anteeksi, mutta haluan nyt selvittää onko minulla vielä julkaisubanni/ ja jos on, niin kuinka kauan?
Jos tuo bannini ei ollut perustelu arvosteluni hylkäämiseen X-Tyyppi, voit perustella sen nyt.

arska
Ylläpitäjä
3148 viestiä
haluan nyt selvittää onko minulla vielä julkaisubanni/ ja jos on, niin kuinka kauan?
Banneja ei anneta kevein perustein ja niitä ei myös niin puretakaan. Se on voimassa toistaiseksi. Puhutaan kuukausista, ei vuosista.

arska
Ylläpitäjä
3148 viestiä
Kauhuhullun julkaisubanni on purettu. Ainakin itse olen valmis jälleen julkasimaan KH:n arvoteluja, mikäli ne täyttää laatukriteerit. HUOM. Jos selkeitä plagiointeja ilmenee vielä niin tunnus jäädytetään vuodeksi.

Kauhuhullu
Käyttäjä
309 viestiä
Kauhuhullun julkaisubanni on purettu. Ainakin itse olen valmis jälleen julkasimaan KH:n arvoteluja, mikäli ne täyttää laatukriteerit. HUOM. Jos selkeitä plagiointeja ilmenee vielä niin tunnus jäädytetään vuodeksi.
Kiitos! Lupaan etten enää jatka kopiointia.

Kauhuhullu
Käyttäjä
309 viestiä
Nyt minua alkaa jo hermostuttaa. X-tyyppi hylkää arvostelujani, muttei perustele yhtikäs mitään, miksi on tehnyt näin. Muutenkin on tässä muutaman viikon sisällä ärsyttänyt, kun jotkut ylläpitäjät/tykittäjät eivät jaksa lukea arvostelujani. Esim. Chrattac on kyllä ollut tykissä keskutelemassa, muttei kuitenkaan ole minun lähettämilleni revikoille tehnyt mitään. Olisi kiva jos muutkin kuin X-tyyppi jaksaisivat välillä käydä vilkaisemassa arvostelu-jonoon. Arska oli aina ennen niitä päästämässä läpi tai hylkäämässä, mutta nyt ei hänestäkään ole kuulunut mitään. Myös lisäämäni sarja Totuuden Anatomia on ollut nyt 5 päivää hyväksymisjonossa.
Tämä paikka ei ole tällä hetkellä yhtä aktviinen mitä ennen, mutta aion silti jatkaa täällä olemista, jos vaikka asiaan tulee muutos.
Ps. Ymmärrän etteivät ylläpitäjät jaksa joka päivä tulla lukemaan muiden lähettämiä revikkoja, mutta minullakin oli kerran eräs sellainen 2 viikkoa jonossa.

X-tyyppi
Moderaattori
1678 viestiä
Kiitos! Lupaan etten enää jatka kopiointia.
Mitään perusteluja ei tarvita. Tämäkin lupaus on jo rikottu.

Chrattac
Tykittäjä
773 viestiä
Joo-o koitellaan laitella perusteluitakin jatkossa (katotaan viel tota takaikkunaa, mulla ei ole muuta ongelmaa, kuin sen suhteen, että ko. rainalla on jo 4 arvostelua, joista 2 tosin iäisyyden vanhoja). Kuitenkin, miksi noita nyt on hylätty näyttäs olevan se, että sun J. Edgar -arvostelustas löyty lähes sanasta sanaan pienillä muokkauksilla Ilta-Sanomien kanssa yhteneväinen juoniseloste. Arvostelu oli päivätty 8. maaliskuuta 2012. Mistä johtuen tässä nyt on hämmennystä ton sun lupaukses (11. helmikuuta) jäljiltä.
Ite en muutenkaan ole noiden arvostelujen kanssa paljoakaan tekemisissä, kun painelen +50 tuntista työviikkoa ja opiskelenkin vielä niin teen enemmän tällä hetkellä ”kevyttä” huoltoa, eli hyväksyn nimikkeitä ja viilailen. Noi mun ”keskustelutkin”, mistä mainitsit on enemmänkin kuittauksia ja lyhyitä kommentteja.
TV-sarjoissa ongelma on lähinnä se, ettei kukaan jaksa alkaa seulomaan niitä johtuen meille näkyvän lomakkeen vanhentuneisuudesta ja hankaluudesta suhteessa noihin leffojen lisäyslomakkeisiin (päivitykset on työn alla). Riittää tosin, että tökkii välillä niiden perään, niin joku käy tsekkaamassa ne läpi.

Kauhuhullu
Käyttäjä
309 viestiä
Joo-o koitellaan laitella perusteluitakin jatkossa (katotaan viel tota takaikkunaa, mulla ei ole muuta ongelmaa, kuin sen suhteen, että ko. rainalla on jo 4 arvostelua, joista 2 tosin iäisyyden vanhoja). Kuitenkin, miksi noita nyt on hylätty näyttäs olevan se, että sun J. Edgar -arvostelustas löyty lähes sanasta sanaan pienillä muokkauksilla Ilta-Sanomien kanssa yhteneväinen juoniseloste. Arvostelu oli päivätty 8. maaliskuuta 2012. Mistä johtuen tässä nyt on hämmennystä ton sun lupaukses (11. helmikuuta) jäljiltä.
Ite en muutenkaan ole noiden arvostelujen kanssa paljoakaan tekemisissä, kun painelen +50 tuntista työviikkoa ja opiskelenkin vielä niin teen enemmän tällä hetkellä ”kevyttä” huoltoa, eli hyväksyn nimikkeitä ja viilailen. Noi mun ”keskustelutkin”, mistä mainitsit on enemmänkin kuittauksia ja lyhyitä kommentteja.
TV-sarjoissa ongelma on lähinnä se, ettei kukaan jaksa alkaa seulomaan niitä johtuen meille näkyvän lomakkeen vanhentuneisuudesta ja hankaluudesta suhteessa noihin leffojen lisäyslomakkeisiin (päivitykset on työn alla). Riittää tosin, että tökkii välillä niiden perään, niin joku käy tsekkaamassa ne läpi.
Selvä homma.
Kiitos muuten, kun päästit lisäämäni sarjan läpi.