Valitusta ruikutusta toisensa perään.
Foorumin päävalikkoon › Legendaloota › Valitusta ruikutusta toisensa perään.

esimies
Käyttäjä
2574 viestiä
YO-kirjoitukset painavat päälle, isukki painostaa hankkimaan töitä kesäksi, rahat on loppu, verkkareissa reikä ja selkä pullahti kuntosalilla. Mutta silti minua ei ota päähän oikeastaan yhtään. Olen ilmeisesti saavuttanut jonkinasteisen ylemmän tietoisuuden tason

lintu^
Käyttäjä
412 viestiä
AAAAarghhhh1!
Meninpä kuntosalille. Ensin kaikki palautusjuomajauhot oli levinny ympäri reppua. No ei siinä mitään kun kaavin ne takaisin purkkiin. Laitoin vedet pulloon ja sekoitin juoman. Sitten vahingossa huitasin pulloon kumoon. Kaikki juomat tippui lattialle

esimies
Käyttäjä
2574 viestiä
AAAAarghhhh1!
Meninpä kuntosalille. Ensin kaikki palautusjuomajauhot oli levinny ympäri reppua. No ei siinä mitään kun kaavin ne takaisin purkkiin. Laitoin vedet pulloon ja sekoitin juoman. Sitten vahingossa huitasin pulloon kumoon. Kaikki juomat tippui lattialle
Damn! On aina yhtä mukava huomata, kun eväät ovat levinneet repun pohjalle

Jakke 29
Käyttäjä
1934 viestiä
Olen vähän kipeänä ja Lauantaina pitäisi lähteä Helsinkiin Ifk-Ilves otteluun.Pikkasen pelko alkaa hiipimään puseroon ,mutta pitää vaan levätä ja juoda mummun tarjoamia rohtoja.Äänikin alkaa palailemaan pikku hiljaa.
Ps:Tätä ottelua en jätä väliin,vaikka olisin haudassa.

whait
Käyttäjä
579 viestiä
Damn! On aina yhtä mukava huomata, kun eväät ovat levinneet repun pohjalle :D
Vielä hauskempaa on kun täysi shamppoo-purnukka on auennut salikassiin...

John Lennonjohto
Käyttäjä
5265 viestiä
Mua ottaa päähän se että kun Suomea on siunattu oikeasti pirun laadukkaalla leffalehdellä kun Filmihullu, porukka pitää sitä tylsänä ja lukee mieluummin jotain Hohtoa.

iskela
Käyttäjä
675 viestiä
Ai persetti että voi hammasta vihloa ja kolottaa aaarghhhhh...

Cuomi
Tähtääjä
2684 viestiä
Ärsyttää kun kone ylikuumeni Hohtoa katellessa Ärsyttää niin maan pirusti äikän esitelmä joka on keskiviikkona enkä ole edes alotellut.
Ärsyttää kun rahat on edelleenkin vähissä. Ärsyttää kun Kurosawa boxi myytiin pois Ykköskoneelta enkä kerinnyt ostaa sitä kun just silloin kun se oli siellä niin rahat oli täysin loppu

Viisas
Käyttäjä
2454 viestiä
On kännykässä paska akku!!!

pommac
Käyttäjä
686 viestiä
Arght. Päätä jomottaa kun pitää miettiä minne jatkaisin ysin jälkeen. Ja kaiken lisäksi se pitää olla mietityttynä huomiseks.

OneNiceUser
Käyttäjä
2016 viestiä
Muutama päivä sitten mulla oli kauhia flunssa! iik, kokoaikaa joutus niistää.. ja nenäliinojakin käytin varmaa sata!

JarkkoK
Käyttäjä
3402 viestiä
Jurppii kun muuttaminen on niin kallista. Vuokrakämppään muutettaessa on maksettava vuokratakuuta ties kuinka monta kuukautta (1-3) ja sitten kun ei itse omista paketti-/kuorma-autoa pitää sekin vuokrata. Maksaa minimissään satasen. Muuttolaatikoita pitää olla, koska minkään kaupan takapihalta ei saa tarpeeksi banaanilaatikoita, joten noin 30 laatikon vuokrakin tulee maksaan yli 50 euroo...
Onneksi muuttomiehille ei tarvi maksaa ku suffelilla ja jaffalla...

Kustaa
Ylläpitäjä
1875 viestiä
Per***e ku on nokka tukossa aamuisin.

Low Rider
Käyttäjä
3321 viestiä
Perhana q ei taho takin vetskari mennä kiinni...

pommac
Käyttäjä
686 viestiä
Huomenna ruotsin kokeet.

John Lennonjohto
Käyttäjä
5265 viestiä
Ottaa päähän se että maikkarin eilen esittämä End of Days oli oikeasti yksi kaikkien aikojen kamalimmista elokuvista ja se pitäisi kieltää lailla. Se ei toiminut edes viihteenä.

Juhani Sementti
On kännykässä paska akku!!!
Aivan niin!!! Se vi**n pa**aläjä ei kestä edes puolta minuuttia ja sitten sammuu koko per**leen puhelin. Kaikki puhuu koko ajan uuden akun hommaamisesta, mutta miten helve**ssä se voisi onnistua? Mä olen auki 12 einoa henkilölle X ja, mun nenästä valuu verta kuin mistäkin vesiputouksesta. Mulle tuli T-paitaankin sellainen saa**nan roiske, että luulisi Likaisen Harryn ampuneen jonkun pään tohjoksi aivan mun vieressä! Voi vi**u tätä elämätä!

Thoke
Tykittäjä
3449 viestiä
Nyt on suunnilleen kahdeksan viikkoa kulunut The Killerin tilaamisesta, eikä sa hemmetin Filmifriikki voi sitä lähettää : . Sitten suututtaa vielä kun sanakokeet meni aivan perseelleen.

Kustaa
Ylläpitäjä
1875 viestiä
Aaaaaaarrrggggghhhhh!!!!!!!
Huh, jo helpotti. Palataan taas asiaan joskus...

Jakke 29
Käyttäjä
1934 viestiä
Nyt on suunnilleen kahdeksan viikkoa kulunut The Killerin tilaamisesta, eikä sa hemmetin Filmifriikki voi sitä lähettää
: . Sitten suututtaa vielä kun sanakokeet meni aivan perseelleen.
Tuo alkaa kyllä jo harmittamaan.