Valitusta ruikutusta toisensa perään.

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Valitusta ruikutusta toisensa perään.

pirpana

20.12.17 klo 17:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

doomsdaymachine kirjoitti:

Ja taas rahat vähissä ja vielä ennen joulua.

Perutaan joulu.

Eisen joulun tarvitse aina olla rahasta ja materiaalista kiinni, ystäväiseni. :)

Siin on Vesa-Matti Loirin joululauluja, joidenka kautta pääsemme siihen oikean joulun tunnelmaan. Lämpöiseen, tunteikkaaseen ja aitoon. Joulu läheisten ihmisten kanssa riittää jo itsestään. Jos ei ole ketään kenen kanssa sitä viettää, muistakaa että ette ole yksin. Olemme kaikki arvokkaita.

Hyvää pian tulevaa joulua kaikille! :)

26.12.17 klo 20:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

26.12.17 klo 23:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

Brutus kirjoitti:

Enpä tiedä mihin tämänkin pistäisi, joten menköön tänne.

Last Jedissä on ilmeisesti roikkunut joku arvostelu odottamassa ylläpidon hyväksyntää päiväkaupalla jo viime viikosta lähtien. Saisko tuon nyt jo pikkuhiljaa hyväksyttyä, kerta joku on kuitenkin nähnyt vaivaa sen kirjottamiseen. Ei ole siis vielä oma, mutta takuulla ottaa aivoon joka sen on krjoittanut.

Itse asiassa tätä aloin juuri ihmettelemään. Onkohan tekstini jostain syystä julkaisukelvotonta. 22. päivä lähetin arvion tuosta rainasta ja odottaa edelleen hyväksyntää. Mikä näissä on yleensä aikataulu?

26.12.17 klo 23:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

26.12.17 klo 23:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ok, kiitoksia selvennyksestä!

01.02.18 klo 13:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Törmäsin taas tässä muutama päivä sitten huolestuneeseen "Paljoko itte maksoit?"-kysymykseen.(Itse olin tässä yksityishenkilöiden välisessä kauppatilanteessa sivustakatsojana.)

Onkohan se kauttaaltaan Suomalainen ilmiö vai pelkästään Satakuntalaisten erityispiirre?

Kyseessä siis aiemminkin jossain yhteydessä mainitsemani asia,jossa tavaran ostaja on tarvitsemansa hyödykkeen edullisesta hinnasta huolimatta erittäin huolestunut siitä että myyjä saattaa tehdä voittoa.

Olenkin käyttänyt usein asiasta esimerkkinä A:n halua vaihtaa 100€ seteli pienemmäksi.
B ottaa lompakon esille ja mainitsee että harvemmin enää noin isoja seteleitä näkee.
A sanoo löytäneensä setelin laivaterminaalin parkkipaikalta hangesta pilkistämästä.
Tähän B sanoo antavansa 60-70€ vaihdossa koska "Ilmaseksi säki sen oot saanu!!"

Vähän kärjistetty,ja moraalisesti suuntaahakeva esimerkki mutta työkalut sun muut tarve-esineet ovat ikuisen lisätinkaamisen kohteena jos myyjä ei myy omakustannushintaan sitä.Ja mielummin alle..

Se ei tunnu olevan tärkeää että Ostaja tekee hyvät kaupat,tärkeämpää on se että Myyjä ei tee.

Se "Suomalainen maksaa 100€ siitä että toinen ei tienaa 50€" tuntuu olevan paikkansapitävä toteamus.

Markka-ajan hämäristä muistuu paras esimerkki :
Jokusia Savukekartonkeja tuli jostakin kautta jollekin myyntiin. olikohan Malluaskin Suomihinta tuolloin joku 15-17mk? Sanotaan kartongin kotimaan hinnaksi vaikka 160mk.

Tyyppi myi muutaman kartongin 100mk hintaan kunnes joku kysyi paljonko se itse maksoi niistä. Sanottuaan että" Joku 35-40mk "nousi kauhea meteli,Äijähän pyytää yli tuplahintaa ! !

Ostajat sanoivat maksavansa max 50mk kartongista.. Äijä laittoi tupakat kassiinsa ja sanoi että ostakaa kioskista sitten ja lähti muualle. Ja sen porukan keskuudessa yleisesti todettiin hänen tupakoiden olleen törkeän kalliita ja hinnoittelun erittäin epäreilua..

Pelimies

02.02.18 klo 21:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Family Guy kaudet 14, 15 ja 16 , The Orville, Scream Queensin molemmat kaudet ja Arrown puuttuvat kaudet nimikkeiksi Tykkiin kiitos.

07.03.18 klo 20:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

pirpana

07.03.18 klo 20:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

^ Samassa veneessä ollaan Brutus. Sympatiat sulle. On ollut pitkänaikaa itselläkin semmoinen "löysässä hirressä" tunne.

10.03.18 klo 08:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

Satakunnan Kansassa eräs mr.J. moitti kovasti että Avaran Luonnon kerrontatyyli on jämähtänyt 80-luvulle ja "Saa hänet vajoamaan sohvalla tiedottomuuteen"

Just.

Se rauhallinen,faktapohjainen,huolellinen ja erittäin selkeä selostus LUONTO-ohjelmassa v##uttaa minuakin.

Perkele ku sais Steve Irvinin sinne huutamaan ja kailottamaan.Suomeksi sen vois hoitaa vaikka v##un Uniikki. Räppäämällä.

Vuoroviikoin BB-Nikon kanssa,Ja Kielinainen sopis varmaan kans sakkiin,

Tai joku Insta-tweetti-snapchat-tubettaja,joka jauhaa"Käykää hei kommentoimas ja peukuttamas ja fistaamas mun tilil jos niinku oli kivaa tai niinku."
En tiedä onko noi enää "in" ja " hot" Enkä v##tujakaan välitä. Perkele.

Jättäkää Avara Luonto Rauhaan ! !

10.03.18 klo 13:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

abneri kirjoitti:

Vuoroviikoin BB-Nikon kanssa,Ja Kielinainen sopis varmaan kans sakkiin,

Cristal Snow ja Johanna Tukiainen voisivat tuurata hätätapauksissa.

03.04.18 klo 18:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

03.04.18 klo 19:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Brutus kirjoitti:

5. Sitten arvostellaan niitä lapsille suunnattuja leluja. Ihan tyhmiä ja huonoja, en ostais. T. Pekka 53 vee.

Tästä sai päivän parhaat naurut! :)

03.04.18 klo 19:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

03.04.18 klo 23:18 - linkitä tähän kommenttiin: #

Brutus kirjoitti:

Parasta tuossa on ettei se ole edes vitsi. Youtubessa on oikeasti vaikka kuinka paljon videoita keski-ikäisistä miehistä kitisemässä vakavissaan niistä leluista.

Esimerkiksi tämä. [www.youtube.com]

Juu juu kato kyl ne tietää. Ei ole mennyt kaupaksi kun ovat ihan paskoja :)

Tuoltakin tulee joka päivä lisää itku videoita koskien uutta Star Warsia. Kanavan isukkina ja asiantuntijana tottakai 30-40 vuotias miesvauva, kuinkas muutenkaan..

04.04.18 klo 19:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Minua vituttaa ihmiset jotka huutaa huuto.netistä jotain, mutta eivät sitten maksa. Eikä maileihin reagoida.

04.04.18 klo 20:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Minua taas ihmiset jotka tinkivät pilkkahinnoista. Toissa kesänä olin myymässä netissä hyväkuntoista vanhempaa sähkökitaraani käytännössä ilmaiseksi, mutta yksi penniä venyttävä arjen sankari silti kehtasi kysyä, onko minulla "päässä vikaa". Leppoisa kaveri kun olen, en tietenkään haistattanut hänelle pitkiä v1ttuja, mutta ihan niin helposti manipuloitavakaan en ole.

25.04.18 klo 14:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Laiton pari päivää sitten kaksi koneen arpomaa riviä Viking-lottoa vetämään,ja vielä 5:ksi viikoksi.

Nyt vasta tuli oikein vilkaistua millaiset rivit sieltä tuli..

2-20-27-33-41-48

20-26-27-33-41-48

Sillä lailla..

17.05.18 klo 23:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

17.05.18 klo 23:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vittu hyvät saumat oli mennä vaikka finaaleihin asti, hieno joukkue oli.

Kanada 5-1, jenkit 6-2 ja sitten tulee joku Sveitsi vastaan ja siltä pataan. Tyypillistä.