Valitusta ruikutusta toisensa perään.
Foorumin päävalikkoon › Legendaloota › Valitusta ruikutusta toisensa perään.

whait
Käyttäjä
579 viestiä
Siis v***u, Kummisedät JA Bad Boys II ovat hyviä leffoja.

Söpö
Ylläpitäjä
2878 viestiä
Voi viddu ku ottaa päähän, että miehissä on aina noita sovinistisikoja, jotka kehtaa naljailla naisille päin naamaa ja väittää, että ne tietää, mitä sä niinku aattelet, vaikka ne osaa tippaakaan lukea sua tai tiedä mitä sun päässä liikkuu. Ja ne älykkäät tyypit, joiden toivois nappaavan semmoseen Tauno Palo-otteeseen, ei koskaan tee mitään ja sitte ne päätyy kaikenmaailman kanoille. Ja sitte mua ärsyttää vielä se, että alkoholin nauttimisesta tehdään (ihmissuhteiden ohella) joku ihme numero, jolla on jotain suurta merkitystä ihmisille, vaikka se on vaan semmonen hetkellinen jutska, johon menee rahaa ihan liikaa (yhä vieläkin). Ja sitte harmittaa se, että me suomalaiset ei oikeesti puhuta mitään suoraan. Ja että töihin otetaan vaan sukulaisia ja tuttavia ja että pärstäkertoimen mukaan arvostellaan ja sen mukaan miten nopeeta joku vastaus tulee sun suusta, vaikka ihan mitä vaan voi ja kannattaa miettiä perusteellisesti monelta kannalta. Jopa omaa nimeä. Että *kele!

Filmer
Käyttäjä
2897 viestiä
Vittu että mä vihaan Suomea. Opiskelijat eivät saa mitään tukea tältä vitun valtiolta, kun mukamas vanhemmat ovat liian rikkaita. Vittu kun töitäkään ei saa Suomesta. Potkitaan vaan ihmisiä pellolle ja lomaututetaan. Vittu että kaikki työpaikat vaativat koulutusta ja työkokemusta jostain vitun siivoamisesta. Kaikki odottaa hyvää ruotsin kieltä. Töihin ei pääse kun ei löydy monen vuoden työkokemusta. Sukulaisten avulla ainoastaan pääse töihin. Vittu haista paska Suomi. Suomi on ainoastaan paratiisi pakolaisille ja ählämeille. He saavat kaikenlaista apua mutta paskat suomalaisista. Vitut

JarkkoK
Käyttäjä
3402 viestiä
No nyt tässä on vähän alkanu jurppiin se kun ei osata enää valittaakaan ilman kirosanoja.

iskela
Käyttäjä
675 viestiä
Vanitas vanitatum et omnia vanitas, etten sanoisi...
Koittakaas lapset olla riitelemättä.

JarkkoK
Käyttäjä
3402 viestiä
Koittakaas lapset olla riitelemättä.
Tuommoset puheet on kans ihan haitarista.

Ale
Käyttäjä
2246 viestiä
Sit vituttaa ku kaikkien leffojen pitäs muka olla jotenkin älykkäitä. Ei helvetti, koulussa saa muutenkin ajattelusta tarpeekseen. Perkele, makunsa kullakin, perkele. Sitte ku valitetaan jos on pessimistinen ja kyyninen. Pessimismi on realistinen ajattelutapa ja elämäni on täynnä pieniä mukavia yllätyksiä sen ansiosta. Ja moraalimummot jotka valittaa väkivaltaviihteen muka haitallisista vaikutuksista ovat kans kamalia! Ihminen on petoeläin ja siksi väkivaltaviihteestä nauttiminen on luonnollista. AAAAA!!!
Loistava topikki muuten!
AAAA!!!

Raato-A
Tykittäjä
5294 viestiä
Kamoon, poistakaa joku tää topicci herranjumala... varmaan huonoin mitä tänne on ikinä luotu. Johnny, tiedetään että perustit tän ärsyttääksesi Jaqqea, oliko älykästä?? Herranjumala..

iskela
Käyttäjä
675 viestiä
Tuommoset puheet on kans ihan haitarista.
Jaa, nytkö se rupee murjottamaan mullekin.
Elä viiti iso mies. Minä en saa olla sun kans eri mieltä tai harmistua moisesta keskinäisestä nokittelusta?
Jos joku aukoo sulle päätään, niin ole sinä se viksumpi ja anna mokoman jauhamisen mennä ohitsesi kokonaan.
Jospa nyt tosissaan jätettäis keskinäiset lärvinaukomiset johkin muualle ja keskitytään leffoihin ja muuhun, kivempaan juttuun.

JarkkoK
Käyttäjä
3402 viestiä
Nyt menee enemmistöllä koko idea ihan ohi. Jos topikki on laitettu pystyyn valitusta varten, niin miksi ihmeessä tänne pitää joka toisen heitellä kommentteja siitä että onko valitus hyvä vai paha asia, onko se lapsellista vai ei. Ei tänen tarvi tulla esittämään fiksua ja filmaattista, ihan pelkkä valitus riittää. Totta kai minä valitan jos joku tähän topikkiin kirjottaa muuta kuin mitä varten tämä on suunniteltu. Pysykää kato aiheessa niin ei tule kenellekään mielipahaa. Ei tässä ole mistään fiksuudesta kyse. Tiedän kyllä paikkani fiksuusasteikolla ilman muiden "vinkkejä".

esimies
Käyttäjä
2574 viestiä
Huh. Kyllä taas näyttää ihmisluonto pimeän puolensa. Olin kai lapsellinen, kun kuvittelin tämän foorumin olevan jotenkin muista foorumeista positiivisesti poikkeava.

Kustaa
Ylläpitäjä
1875 viestiä
Heh. Hienotopikkihan tää on. Tännehän sitä pitääkin kirjoittaa jos tän tyyppiset topikitkin v**ttaa . Kyllä ihmisiä saa ottaa päähän ja siitä pitää "avautua" välillä. Se tekee hyvää.

Raato-A
Tykittäjä
5294 viestiä
No okei, ruvetaan sitten valittamaan: Kyllä ottaa päähän kaikki mahdollinen kun menee taas niin kurjasti, istun vatsataudissa kotona ja rupean kohta katsomaan jälleen kerran videolta elokuvaa Rocky IV, toivottavasti onnistun tuolla ärsyttämään mahdollisimman paljon kaikkia elitistejä!! Hahaa, on se niin viihdyttävää kun kaikki saa kehässä kunnolla turpaansa, kässäri on hanurista, leffa ihannoi väkivaltaa jeeeee!! Kipeenä kun ei nääs jaksa kattoa mitään taidepläjäyksiä, joten Rocky IV tuntuu loistavalta!! Jee! Tämä topikkihan rupeaa tuntumaan mukavalta! Ärsyttää kun on nälkä muttei saa palaakaan alas kurkusta!! Ärsyttää se että kahden päivän päästä on koe! Ärsyttää se että aivan varmasti paranen siihen mennessä ja joudun tekemään sen!!

esimies
Käyttäjä
2574 viestiä
rupean kohta katsomaan jälleen kerran videolta elokuvaa Rocky IV, toivottavasti onnistun tuolla ärsyttämään mahdollisimman paljon kaikkia elitistejä!!
Rocky IV on ihan perseestä, vaikka olen niin anti-elitisti kuin vaan voi olla Rocky-saaga olisi pitänyt kuopata kahden ensimmäisen osan jälkeen!! Helvetti että ärsyttää
ps. jos et voi voittaa heitä, liity heihin

Raato-A
Tykittäjä
5294 viestiä
rupean kohta katsomaan jälleen kerran videolta elokuvaa Rocky IV, toivottavasti onnistun tuolla ärsyttämään mahdollisimman paljon kaikkia elitistejä!!
Rocky IV on ihan perseestä, vaikka olen niin anti-elitisti kuin vaan voi olla
Rocky-saaga olisi pitänyt kuopata kahden ensimmäisen osan jälkeen!! Helvetti että ärsyttää
![]()
ps. jos et voi voittaa heitä, liity heihin
Nonnih, Rocky IV katsottu, ja vaikka olenkin puoli-elitisti niin täytyy sanoa että olipa taas virkistävä kokemus!! Silti, ärsyttää tämä väsynyt olo, ärsyttää se että tämä topikki on olemassa, ärsyttää kaikki...

iskela
Käyttäjä
675 viestiä
Minuu ottaa pattiin kun Prisman DiiViiDii- alekorissa oli pelekkää p****a, ulkona on kurakeli ja tänpäiväinen AB- koe oli ihan perkeleen tyhmä ja suoraan tieke:n sivuilta.
Voi että tät elämän kurjuutta...
P.s. Jaqqe, tunnustan, menin lankaan. Ja sekös se vasta pattiin ottaakin kuin pientä oravaa...

John Lennonjohto
Käyttäjä
5265 viestiä
Johnny, tiedetään että perustit tän ärsyttääksesi Jaqqea, oliko älykästä?? Herranjumala..
Jos se nyt näköjään pitää rautalangasta vääntää niin olkoon. Eli, vielä kerran: 1. En todellakaan perustanut tätä topikkia ketään ärsyttääkseni vaan päin vastoin, kosa sitä pyydettiin ja olen sitä mieltä että tämä on loistava paineidenpurkukanava.
2. Olen Jaqqen kanssa täysin samaa mieltä. Maailman pelastaminen ja yhteisen harmonian rakentaminen on kieltämättä kaunis ajatus mutta toteuttakaa se jossain muualla ja antakaa ihmisten valittaa ihan rauhassa ilman aiheeseen liittymättömiä sivukommentteja tänkjuu!
Loistava topikki muuten!
Kiitoksia, mukava että edes joku on sitä mieltä! Mutta kehottaisin silti pitämään ajatuksen mukana elokuvaharrastuksessa, jollei muuten niin ihan oman ja muiden hyvinvoinnin vuoksi. Mutta totta on että makunsa kullakin, sanoi koira kun palleja nuoli.
Ja nyt, aaaaaaaah... takaisin valittamisen pariin. Eli, mua häiritsee VET eli Valtion Elokuvatarkastamo. Sen päätökset on välillä aivan julmetun kaksinaismoralistisia. Eteenkin sotaleffojen suhteen.

Thoke
Tykittäjä
3449 viestiä
Ärsyttää kun monet kehuu Rukajärven tietä, vaikka se ei ole mikään erikoinen pätkä. Suututtaa sekin, että Menneisyyden ote voitti vain kaksi Oscaria ja LotR niin pirusti. Kyllä ainakin Clintin olisi pitänyt saada se parhaan ohjaajan pysti. Silti minua v**uttaa, kun Filmifriikistä ei ole vieläkään tullut The Killeriä
. No kaipa se varmaan huomenna tulee, tai ei ehkä sittenkään. Sitten minun suuttumustani lisää vielä kaverini, jotka eivät ymmärrä hyvän päälle. Sanovat minua pervoksi, jolla on huono leffamaku, kun pidän Menneisyyden otetta parhaana elokuvana. He vain kehuvat jotain Pako viidakkoon ja LotRin kaltaista kakkaa. No niin. Sainpa ainakin paineita purettua.

Low Rider
Käyttäjä
3321 viestiä
minua v**uttaa, kun Filmifriikistä ei ole vieläkään tullut The Killeriä
![]()
.
Veit sanat suustani...

Juhani Sementti
Älkää hokeko koko ajan sitä sanaa!!! Siitähän menee kokonaan hohto!!! Viddu sitä, viddu tätä, hölöpötihöö!!! Kaikista kirosanoista menee hohto, kun koko ajan hoetaan, hoetaan, hoetaan, hoetaan... Lakatkaa hokemasta sitä vitun sanaa!!! Noin, nyt minäkin sanoin sen!!! Kiitos vaan kauheasti!!!