Energiajuomat

kartzu kirjoitti:

Mutta,kuinka kauan?

DavidByron

23.09.08 klo 16:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itse juon semmoista energiajuomaa, kuin Power King. Ei ehkä ole monille tuttu mutta semmosta tulee juotua jo sen halvan hinnan takia: 0,95 €

katusutariina

23.09.08 klo 17:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

eikös rodeo ole halvempi? Ainakin täälläpäin taitaa olla..

Clarice

06.10.08 klo 23:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mä saan nenäverenvuodon aina kun juon Red EDiä :D Mutta Battery siis menee mieluusti. Turhan kallista vaan...

07.10.08 klo 01:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

Rodeolla on hintaa 1.30e 0.5 pullolla ainaskin Kemissä.

Oottako maistaneet Batterya pullossa? Aivan kamalan makusta, ja maksaa hurjat 2.90e.

Muumipappa

07.10.08 klo 09:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itse juon aina välillä energiajuomio. En omasta mielestäni lukeudu "suurkuluttajien" sakkiin, mutta ihan kohtuullisesti 1-2 pulloa kerran parissa viikossa tulee tätäkin litkua lipitettyä. Parhaimmalta kieltämättä kyllä maistuu Rodeo, joka on ainakin halpaa. (Siitä tehokkuudesta en kyllä ole niin varma.) Tai no kyllä kieltämättä väsymys on tipotiessään, jos vaikkapa kolme rodeopulloa vetaisee. :D

Myöskin Mad Croc, ED, Normaali Battery, sekä näistä tehdyt erilaiset yhdistelmät (mm. Lidlin energiajuoma) maistuvat ihan kiitettävän hyviltä. Paitsi kylläkin Batteryn monet lisämaut, etunenässä Heat, ovat karsean makuisia.

Tehokkainta energiajuomaa on Battery. Yhden pienen tölkin jälkeen on iltapäivän energiavaje poistettu. Ja kun enemmän kuin kaksi tölkkiä kiskaisee, niin kyllä on melkoiset vibat taattu. :D

micco

07.10.08 klo 20:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Onkos kukaan muu maistanut Rockstar juicedia? 50/50 energiajuomaa ja mango&appelsiini tuoremehua. Helkkarin hyvää. Muut rockstarit eivät sitten olekkaan niin hyviä, maistuvat lähinnä hubbabuballe.

Tumppimies

07.10.08 klo 20:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

Malmin Citymarketissa Rodeo maksaa 0.99€. Samalla hinnalla lähtee myös Euroshopperin oma energiajuoma.

arkistomies

07.10.08 klo 20:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itse ostan yleensä Red Bullia joka on mielestäni parasta. Itse en ole hirveä energiajuoman litkijä juon yleensä pari kuukaudessa.

JV

11.10.08 klo 12:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itse juon Rodeota, Batterya, Mad Crockia, Red Bullia ja Lidlin energiajuomaa, Ediä, Red Deviliä elikkä melkeinpä kaikkia mahdollisia. Itse en kovin paljoa näitä juomia juo mutta aina silloin tällöin juon mutta silloinkin kohtuuden rajoissa.

Lebowski

11.10.08 klo 13:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lidlin juoma, Mad Croc ja EuroShopper ovat parhaita, joskin nyt taidan useimmiten päätyä viimeksi mainitun ostoon, sillä se omaa parhaan hinta-laatu-suhteen.

Relentlessiä oon maailmalla juonu, sekin oli ihan hyvää, joskaan ei radikaalisti normaalista poikkeavaa. Monster, jota saa kamalaan hintaan mm. Kampin K-Marketista, maistui lääkkeelle, ja siksi jätän sen tästedes väliin.

Musta Rockstar oli aika jännä, siinä kun oli mukana myös Ginsengiä. Omanlainensa ainakin.

Edit.

Suomen paras energiajuoma on löytynyt: Rockstar Juiced. Juomassa on puolet mango-passion-appelsiinimehua, ja jossei juoma itsessään piristä, niin maku tekee sen varmasti.

kartzu

22.12.08 klo 13:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

sulo kirjoitti:
kartzu kirjoitti:

Mutta,kuinka kauan?

Ei voi tietää koska olen yrittänyt päästä irti, ja jollain lailla onnistunutkin. Mutta on sitä tullut litkittyä, vaikka en mikään ahnuri olekaan.

ji

20.12.09 klo 00:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Edweisereita menee jokunen putilo kuukaudessa. Rodeoita tuli otettua aikanaan, muttei enää. Avokki vannoo RedBullin nimeen joten myös niitä löytyy joskus jääkaapista, itsekin pidän kokkelin mausta, joten RedBullit kipuaa sijalle kaksi heti Edin jälkeen.

Mansikkahillo

21.12.09 klo 12:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

En ole näihin "roskajuomiin" oikeen tykästynyt, en vain pidä energiajuomien mausta.
Ainoa jota vähän voin maistella on battery, joka on taas niin kallista että en sitä viitsi ostaa. Nykynuorethan juovat näitä energiajuomia mielestäni liikaa. Siis olenhan itsekkin "nykynuori", mutta en juo. Koulussani todella moni juo energiajuomia päivittäin montakin kappaletta.
Itse tyydyn kahviin, joka on halvempaa ja paremman makuistakin. Ja luultavasti myös terveellisempää, koska ei sisällä kaikkia lisättyjä aineita joita energiajuomista löytyy.

MaxS

24.12.09 klo 16:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mansikkahillo kirjoitti:

En ole näihin "roskajuomiin" oikeen tykästynyt, --

Entä jos korvaa kahvin energiajuomalla? Esim. minä itse en tykkää yhtään kahvista joten jos haluan pysyä hereillä niin juon sitten jotain Batterya tai Coca-Colaa, ei se omasta mielestä ole sen enemmän "roskajuoma" mitä nyt enemmän sokeria ja vähemmän hienostunut pakkaus.