Vitsejä?

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Vitsejä?

18.10.04 klo 20:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

KOIRA
Ihmiset silittävät minua, antavat minulle ruokaa, juomaa ja kodin ja ovat minulle kilttejä. Heidän täytyy olla jumalia.

KISSA
Ihmiset silittävät minua, antavat minulle ruokaa, juomaa ja kodin ja ovat minulle kilttejä. Minun täytyy olla jumala.

Siinäpä tuli hyvin tiivistettyä se, miksi pidän koirista ja vihaan kissoja.

Viisas

18.10.04 klo 20:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

KOIRA

KISSA

Siinäpä tuli hyvin tiivistettyä se, miksi pidän koirista ja vihaan kissoja.

Niin minustakin, mutta vaan toisinpäin. :) eli pidän kissoista ja vihaan koiria. Joo, offtopic.

Filmer

18.10.04 klo 21:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

Törkeät vitsit jatkuvat:

poika kysyi äidiltä: Voiko koiria korjata?
Eivät ne ole koneita!
Mutta isä sanoi, että kun lähdet lomalle, hän poraa naapurin
nartun numeroa isommaksi.

Ikuinen arvoitus on ratkennut: Muna ja kana makasivat
rakastelun jälkeen sängyllä. Muna poltteli tupakkaa tyytyväisenä
ja kana mökötti. Ei ole vaikea arvata kumpi tuli ensin....

isä ja lapsi keskustelevat:
Isi, miten lapset tulevat?
- No katsos, isillä on semmoisia lapsensiemeniä, joita se antaa
äitille. Äiti sitten kasvattaa vauvan massussaan.
Vau! Nielläänkö ne siemenet, vai ?
No joskus, jos äiti haluaa uuden auton tai turkin tai jotain...

I, the Penis, hereby request a raise in salary for the following
reasons:
**I do physical labor.
**I work at great depths.
**I plunge head first into everything I do.
**I do not get weekends or public holidays off.
**I work in a damp environment.
**I work in a dark workplace that has poor ventilation.
**I work in high temperatures.
**My work exposes me to contagious diseases.

Dear Penis:
After assessing your request, and considering the arguments you have
raised, the management denies your request for the following reasons:
**You do not work 8 hours straight.
**You fall asleep after brief work periods.
**You do not always follow the orders of the management team.
**You do not stay in your designated area and are often seen visiting
other locations.
**You do not take initiative - you need to be pressured and stimulated
in order to start working.
**You leave the workplace rather messy at the end of your shift.
**You don't always observe necessary safety regulations, such as
wearing the correct protective clothing.
**You will retire well before you are 65.
**You are unable to work double shifts.
**You sometimes leave your designated work area before you have
completed the assigned task.
**And if that were not all, you have been seen constantly entering and
exiting the work place carrying two suspicious-looking bags.

Sincerely,
The Management

Ahdistunut asiakas tulee psykiatrin puheille, joka kyselee mikä miestä
ahdistaa. Mies kertoo tarinansa:

Kaikki alkoi siitä kun menin naimisiin. Vaimollani oli ennestään
aikuinen tytär, josta siis tuli minun tytärpuoleni. Sitten vanha isäni
tuli meille kylään, rakastui tytärpuoleeni ja meni tämän kanssa
naimisiin.
Joten tytärpuolestani tuli silloin minun äitipuoleni.

- Saimme vaimoni kanssa pojan. Koska poika on tietenkin tytärpuoleni
velipuoli, hänestä tuli automaattisesti isäni lanko, vaimon veli siis,
jos puolikkaat jätetään pois laskuista. Koska poikamme on äitipuoleni
veli, hän on samalla minun enoni.

- Isäni ja tämän uusi vaimo saivat myös pojan. Hän on siten minun
veljeni (tarkemmin sanottuna velipuoleni), mutta minä olen samalla hänen
isoisänsä, sillä onhan hän tytärpuoleni poika.

- Vaimoni on nyt minulle mummo, koska hän on äitipuoleni äiti. Eli
käännettynä: minä olen oman vaimoni lapsenlapsi! Kun otetaan huomioon
että minä olen naimisissa isoäitini kanssa, en ole ainoastaan vaimoni
puoliso ja lapsenlapsi, vaan myös oman itseni isoisä!
Siksi ahdistaa. Voisiko tohtori mitenkään auttaa?

18.10.04 klo 21:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

Acedia kirjoitti:

Populaatio, mitäs sieltä radiosta sitten kuului? Levy oli lakannut soimasta vai mitä? En saa unta, jos en tiedä varmaa vastausta!

18.10.04 klo 21:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

whait kirjoitti:

Radiosta paukutti varmaan Antti Tuiskun uusin sinkku?

EDIT: Hmmm... 70-luku ja '24' tulee telsusta? Tässä varmaan piilee tarinan porkkana. Populaatio voisi jo paljastaa kupletin juonen, ois kiva tietää...

Lisäsin tuon 70-luvun ja "24" sarjan itse ihan vain saadakseni yksityiskohtia. Arvoitus olisi muuten ollut 3 riviä pitkä. :wink:

PS. Joo-o, eihän tota sarjaa tainnut ihan 70-luvulla vielä näkyä.

18.10.04 klo 21:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

Oikein.

Öh, nyt ei tajua. Voisiko joku selventää, että miten levyn soimattomuus voi olla syynä itsensä lopettamiselle?

18.10.04 klo 21:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

Oikein.

Koska poliisi tietäisi että mies ei ollut työpaikallaan ja tämä joutuisi vankilaan pitkäksi aikaa.

18.10.04 klo 21:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

Oikein.

Mies on tiskijukkana töissä. Kun levy loppuu, ihmiset tajuavat ettei hän ollut läsnä tuolloin ja näin ollen hänen alibinsa murtuu. Tai näin ainakin itse sen hahmotin.

18.10.04 klo 21:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

OK. Tuli taas luettua tehtävänanto huonosti. :oops:

DELETED

18.10.04 klo 21:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

DELETED

18.10.04 klo 21:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

John Lennonjohto kirjoitti:

Oikein.

Juurikin näin. Melko tyhmä tarina, mutta yllättävän moni jolle olen tämän kertonut ei ole tajunnut ratkaisua.

Ville

18.10.04 klo 21:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nelisilmä kirjoitti:

Miten se vaimon tappaminen liittyy tähän?

Mies pisti levyn soimaan, jotta saisi alibin itselleen. Täytyihän jonkun toki olla paikalla vahtimassa levyä. Mutta kun levystä loppui musiikki, niin joku huomaa, ettei mies ollutkaan paikalla.

Arsi T. Elokolikko

25.10.04 klo 14:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

Joskus totuus on tarua naurettavampaa eli lehdestä poimittua:

Laulaja Ashlee Simpsonille kävi enemmän kuin nolosti. Sanomalehti New York Daily Newsin mukaan hänen esiintymisensä tv:n Saturday Night Live -ohjelmassa oli katastrofi. Simpsonin "elävä musiikki" osoittautui sangen vähän eläväksi.
Ashlee Simpsonin piti esittää kappale Autobiography, mutta mikrofonikaan ei vielä ollut lähelläkään laulajan suuta, kun yleisö sai yllätyksekseen kuulla Simpsonin jo laulavan hittikappalettaan Pieces Of Me.
Simpson näytti tv-ruudussa lievästi sanottuna kauhistuneelta, ja laulu miksattiin nopeasti kuulumattomiin. Sen jälkeen Simpson otti hätäpäissään pari tanssiaskelta, kunnes Saturday Night Live -siirtyi pikaisesti mainoskatkolle.

**********

Yhdysvaltain armeijalla on julkisuudelta salassa pidettyjä porkkanoita sotilaidensa pitämiseksi asepalveluksessa. New Yorker -lehti paljastaa, että ilmaiset plastiikkakirurgin palvelut käyvät kaupaksi niin sotilaille kuin heidän perheenjäsenilleen.
Kauneusleikkauksia on tehty ainakin vuodesta 2000 lähtien. New Yorkerin mukaan kaikkien aselajien sotilaat haluavat niitä.
Pentagonin tilastot kertovat, että armeijan plastiikkakirurgit tekivät vuosien 2000-2003 välisenä aikana 496 rintojen kohotusta ja 1 361 rasvaimua.

Nauroin ainakin enemmän kuin tavanomaisia vitsejä lukiessani. :lol:

Arsi T. Elokolikko

27.10.04 klo 12:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

No nyt ihan oikea lentokonevitsi:

Jokaisen Finnairin lennon jälkeen koneen kapteeni kirjoittaa virheraportin, jos lentokoneessa on ollut jotain vikaa. Virheraportti annetaan yhtiön särmille mekaanikoille, jotka huoltavat koneen kuntoon. Kun vika on korjattu, mekaanikot kirjoittavat raportin kääntöpuolelle, mitä he ovat tehneet, ja lentäjät lukevat merkinnät ennen seuraavaa lentoa. Kukaan ei siis voi väittää, että huoltohenkilökunnalta puuttuisi huumorintajua.

Lukekaa vaikka nämä aidot merkinnät, jotka Finnairin lentäjät ovat tehneet vioista ja mekaanikot niiden korjauksista. Uskokaa tai älkää, kyseisen yhtiön koneet eivät ole kuitenkaan koskaan joutuneet vakavaan lento-onnettomuuteen.
Selvennykseksi, että
K: Kapteenin ilmoittama ongelma.
M: Mekaanikon vastaus.

K: Vasen sisäpyörä pitäisi melkeinpä vaihtaa.
M: Vasen sisäpyörä melkeinpä vaihdettu.

K: Koelento sujui muuten hyvin, mutta automaattinen laskeutuminen oli melko raju.
M: Tähän koneeseen ei ole asennettu automaattista laskeutumisjärjestelmää.

K: Potkurin numero 2 voitelujärjestelmä on epäkunnossa.
M: Potkurin numero 2 voitelu toimii. Potkurien 1, 3 ja 4 sen sijaan ei.

K: Jokin ohjaamossa on irti.
M: Jokin ohjaamossa kiinnitetty paikalleen.

K: Tuulilasissa on kuolleita hyönteisiä.
M: Elävät hyönteiset olivat päässeet loppumaan.

K: Vuodon merkkejä oikeassa laskeutumistelineessä.
M: Merkit poistettu.

K: Radiolaitteistossa uskomattoman kova ääni.
M: Ääni laskettu uskottavalle tasolle.

K: Kitkalukko lukitsee kaasukahvan paikalleen.
M: Ehkäpä lukko on olemassa juuri siksi...

K: Arvelen, että tuulilasissa on särö.
M: Arvelen, että saatat olla oikeassa.

K: Moottori numero 3 puuttuu.
M: Moottori löydetty oikeasta siivestä lyhyen etsinnän jälkeen...

K: Lentokone käyttäytyy hassusti.
M: Lentokonetta käsketty ryhdistäytymään, lentämään kunnolla ja olemaan vähän vakavamielisempi.

K: Tutka mörisee.
M: Tutka ohjelmoitu puhumaan selvästi.

Gerba

Erinomaista PeeÄrrää jenkkiläiselle teinipopmarkkinalle :lol: :lol: :lol:

Ville

27.10.04 klo 18:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

Arsi T. Elokolikko kirjoitti:

K: Kapteenin ilmoittama ongelma.
M: Mekaanikon vastaus.

K: Vasen sisäpyörä pitäisi melkeinpä vaihtaa.
M: Vasen sisäpyörä melkeinpä vaihdettu.

M: Tähän koneeseen ei ole asennettu automaattista laskeutumisjärjestelmää.

K: Potkurin numero 2 voitelujärjestelmä on epäkunnossa.
M: Potkurin numero 2 voitelu toimii. Potkurien 1, 3 ja 4 sen sijaan ei.

K: Jokin ohjaamossa on irti.
M: Jokin ohjaamossa kiinnitetty paikalleen.

K: Tuulilasissa on kuolleita hyönteisiä.
M: Elävät hyönteiset olivat päässeet loppumaan.

K: Vuodon merkkejä oikeassa laskeutumistelineessä.
M: Merkit poistettu.

K: Radiolaitteistossa uskomattoman kova ääni.
M: Ääni laskettu uskottavalle tasolle.

K: Kitkalukko lukitsee kaasukahvan paikalleen.
M: Ehkäpä lukko on olemassa juuri siksi...

K: Arvelen, että tuulilasissa on särö.
M: Arvelen, että saatat olla oikeassa.

K: Moottori numero 3 puuttuu.
M: Moottori löydetty oikeasta siivestä lyhyen etsinnän jälkeen...

K: Lentokone käyttäytyy hassusti.

K: Tutka mörisee.
M: Tutka ohjelmoitu puhumaan selvästi.

Ovatpa hauskoja :lol: :lol: :lol:

JarkkoK

11.11.04 klo 13:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Metsästäjä-lehden kysymyspalstalta:

"Olen jo pitkään epäillyt, että vaimoni on uskoton. Usein käy niin että kännykkä soi toistuvasti ja hän vain vilkaisee puhelimeen ja katkaisee soiton vastaamatta siihen. Hän on usein "tyttöjen" kanssa ulkona, ja kun kysyn keiden tyttöjen, on kyseessä aina joku työkaveri jota en tunne. Olen yrittänyt seurata ikkunasta kun hän palaa taksilla kotiin, mutta hän kävelee aina viimeisen korttelivälin ja minä ainoastaan kuulen kuinka auto ajaa matkoihinsa. Mahtaako olla taksikaan?

Pari päivää sitten halusin tarkistaa kellonajan hänen kännykästään, ja hän sai siitä huutoraivarin kiljuen ettei hänen kännykkäänsä saa koskea ja että minä kyylään. En ole halunnut kovistella häntä tästä asiasta ja luulen etten edes halua tietää totuutta asiasta, mutta eilisiltana päätin kuitenkin tarkistaa tilanteen. Päätin jäädä väijyyn asuntomme lähellä olevaan puistikkoon pensaan juurelle röllipuku päällä ja kivääri kädessä. Pitkähkön odottamisen jälkeen kujamme päähän pysähtyikin mersu jossa vaimoni suuteli kiihkeästi minulle täysin tuntematonta miestä, näin tämän täysin selvästi kiikaritähtäimen läpi.

11.11.04 klo 21:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jaqqe Nakuttaja kirjoitti:

Metsästäjä-lehden kysymyspalstalta:

"Olen jo pitkään epäillyt, että vaimoni on uskoton..."
...Kun päästin liikkuvat eteen ase teki vinosyötön. Pitäisikö minun teidän mielestänne luopua kokonaan näistä vihreistä muovilippaista ja siirtyä takaisin peltilippaisiin vai onko olemassa jokin vippaskonsti jolla nämä koesarjan lippaat saadaan toimimaan virheettömästi ?"

Tylyä, tylyä.

Misaele