Vitsejä?

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Vitsejä?

Jakke 29
1934 viestiä

22.09.04 klo 20:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Thoke kirjoitti:

Miksi ruotsalaisilla kestää kauan saada valokuvat kehitetyiksi?
He lähettävät ne kehitettäviksi kehitysmaihin.

Päivän puujalka. Repesin. :D

pommac

22.09.04 klo 20:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tässäpä vielä seksitestia oudompi testi. Valmistautukaa hämmästymään!

Kaikki muut toimi paitsi viimeinen. :?

Kaiser

22.09.04 klo 21:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

Bruce Dickinson ja Steve Harris olivat lomille päästyään kalastamassa. Brucella sit nappasi pitkän odottelun jälkeen ja oli innoissaan saaliista ja sanoi Stevelle "Hei kato mä sain hain!". Steve sit vähä katseli ja sanoi Bruce-pojulle "Kuule ei tää oo mikää hai, se on särki". Tähän Bruce totesi, "Hmm.. ei siis hai!"

Miksi kutsutaan Metallican kotisivujen ylläpitäjää?
- Webmaster of Puppets.

Miten Metallica sai krapuloissaan Master of Puppets -levyn nauhoitukset käyntiin?
- Vetämällä viisi minuuttia kovalla tahdilla Batteryä

Marko Annala heräsi sairaalassa vuoteesta ja rupesi hourailemaan olevansa tiedoton.
- "M'oo koomas!"

Alexi Laiho oli kaupassa lihatiskillä ja myyjä kysyy: "No mitäs pitkätukalle sais olla?"
Allu fiksuna poikana vastasi tälle: "Ottaisin 6,66 kiloa jau-jau-jauhelihaa!"

Lisää luokattoman huonoja ja mauttomia hevivitsejä täällä: http://www.ahjteam.com/hevivitsit/1.php

Migelo

22.09.04 klo 21:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tässäpä vielä seksitestia oudompi testi. Valmistautukaa hämmästymään!

Mulla ei toiminu ku toi kolmas testi. Ja tein kaikki ihan ohjeiden mukaisesti... Kai mä sitten kuulun siihen vähemmistöön, "jonka mieli on riittävän kieroutunut kykenemään ajattelemaan jotain muuta"

Ale

23.09.04 klo 12:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Migelo kirjoitti:

Tässäpä vielä seksitestia oudompi testi. Valmistautukaa hämmästymään!

Mulla toimi kaikki paitsi viimeisessä sain yhden äffän enemmän kuin pitäisi. Olen melkein nero... :roll:

23.09.04 klo 18:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ale kirjoitti:
Migelo kirjoitti:

Tässäpä vielä seksitestia oudompi testi. Valmistautukaa hämmästymään!

Mä taas sain just oikeen määrän f-kirjaimia, olen nero! Ja vihannestyökalujuttukaan ei toiminut muhun. Buahaha...

Rakr

23.09.04 klo 18:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sain minäkin kuusi ähfää ja ensimmäiseen vastasin 6, mutta muihin menin.

J-P

26.09.04 klo 17:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mää sain 3 f:ää laskettua. Outo juttu.

Arsi T. Elokolikko

30.09.04 klo 12:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

SÄHKÖPOSTI VOI TAPPAA!

Keski-ikäinen pariskunta Pohjois-Amerikassa kaipasi etelän lämpöön. Niinpä he päättivät matkustaa Floridaan ja vieläpä samaan hotelliin, jossa olivat viettäneet hääyönsä 20 vuotta sitten.
Miehellä oli vapaata, joten hän matkusti päivää aikaisemmin Floridaan. Saavuttuaan perille hän huomasi, että hotellihuoneessa oli uusi tietokone, ja hän päätti lähettää vaimolleen sähköpostiviestin. Yksi kirjain sähköpostiosoitteessa meni kuitenkin väärin ja posti päätyi väärään osoitteeseen leskelle, joka juuri tullut miehensä hautajaisista kotiin ja halusi läpikäydä saapuneen postin sisältävät surunvalittelut sukulaisilta ja ystäviltä.
Lesken poika löysi hänet pari tuntia myöhemmin tietokoneen ääreltä sydänkohtaukseen kuolleena.

Ja näin mies väärään osoitteeseen päätyneeseen ja tappavaan postiin siis kirjoitti:

Rakkaalle vaimolleni. Olen juuri saapunut perille. Tiedän, että yllätyt kuullessasi minusta. Niillä on huipputietokoneet täällä nykyään ja sähköpostiakin saa lähettää vapaasti läheisille ja tutuille. Olen juuri kirjautunut sisään. Kaikki on valmista sinun huomista saapumistasi varten. Odotan innolla tapaamistasi. Toivottavasti pääset tänne yhtä vaivattomasti kuin minä. P.S. Täällä on helvetin kuumaa!

Gerba

Gerba kirjoitti:
Arsi T. Elokolikko kirjoitti:

...

Nii, mutku mailissa näkyy lähettäjä... :wink:

Ja minä kun luulin olevani pilkunnussija :D

PS. Mitä olen nähnyt noita vanhempien ihmisten tietokoneen käyttöä, niin en menisi vannomaan, etä sitä osoitetta osataan lukea. :wink: Tositapahtumia:

"Ai, voiko s-posteja poistaakin?"
tai
"Hitsi, mä tuhosin Excel-tiedoston, jota olin tehnyt 9999999 miljoonaa tuntia!!!"
"Öhhöm, eikös se ole tuo, joka tuossa on avoinna?"
"Joo, mutta kaikki sen tieto on hävinnyt!"
"Kokeilepa scrollata sitä palkkia eri kohtaan."
"Mitä se meinaa? V*ttu mä inhoan tällasia koneita, ne ei toimi koskaan.!"
"Niin, että rullaat sitä palkkia sivussa eri kohtaan...näin"
"Mitä sä teit!!!!???!!! Kiitos, sait palautettua vuosikausien työni."
"No en mä kyllä mitään teheny... etkö oo vielä huomannu että ruudulla voi liikkuaki?"
"En mä tiä. Kiitos, kyllä nää koneet on sellasii vekottimia, että..."
"juuh... :? "

14.10.04 klo 18:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

En ole varma olenko tämän jo aikaisemmin laittanut, mutta kirjoitan nyt silti.

Suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen kuolivat ja pääsivät taivaaseen. Jokaisella oli oma paheensa. Suomalainen oli rahan perään, ruotsalainen oli homo ja norjalainen kävi huorissa. Pienen anelun jälkeen Pyhä Pietari suostui antamaan näille kaveruksille maan päällä vielä yhden mahdollisuuden, jos he lupaavat olla tekemättä ollenkaan noita aikaisempia paheitaan. He suostuivat, mutta jos he kuitenkin sortuisivat, niin BUF he joutuvat helvettiin.
Maan päälle päästessään he kävelivät erästä katua pitkin, jolloin he näkivät bordellin. Norjalaista alkoi yllättäen himottomaan. Ei Pyhä Pietari varmaan tästä pienestä hairahduksesta välitä, jos käyn tuolla vähän hoitamassa asioita, ajatteli norjalainen. Kun hän avasi oven, niin
BUF norjalainen joutui helvettiin.
Suomalainen ja ruotsalainen jatkoivat tapahtuman jälkeen matkaansa, kunnes suomalainen näki kolikon maassa. Hän ajatteli samalla tavalla ja kumartui ottamaan kolikkoa, kunnes
BUF ruotsalainen joutui helvettiin.

14.10.04 klo 18:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Toi oli hyvä :D

Ei varsinaisesti vitsi, mutta pikemminkin arvoitus. Se joka arvaa (tämä on kyllä helppo) saa inan respectiä minulta. It goes like this:

70-luku. Radioasemalla yövuorossa oleva mies on kyllästynyt avioliittoonsa ja aikoo tappaa vaimonsa. Hän laittaa levyn soimaan ja lähtee radioasemalta. Hän menee autoonsa, ajaa kotipihaansa. Hän laittaa hansikkaat käteensä, kävelee sisään taloonsa jossa vaimo on kotona telkkarin ääressä katsomassa sarjaa "24". Mies tappaa kylmäverisesti vaimonsa kuristamalla tämän hengiltä, jonka jälkeen hän poistuu talosta, astuu autoonsa ja lähtee ajamaan takaisin kohti työpaikkaansa. Jonkin aikaa ajettuaan mies laittaa radion päälle. Hän kuulee jotain niin järkyttävää radiosta, että kääntää rattia ja ajaa tarkoituksellisesti alas sillalta surmaten itsensä.

Kysymys kuuluu: Mitä mies kuuli radiosta jotta päätti riistää oman henkensä?

PS. Mumbles ei saa vastata. :D

Viisas

18.10.04 klo 20:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Varoitus! Mauton rasistivitsi!

Kuulin tämän, kun olin kesätöissä. Ei niinkään vitsi naurattanut, vaan se tilanne.

Siinä puhui vakituinen työntekijä, joka sanoi: "Katoin, et onko joku polttanu ittes auringos, mut se oliki neekeri" "Oli varmaa joku koripalloilija kun oli niin pitkä, jotain blondia se siinä pussaili"

Sitten siellä on toinen kesätyöläinen, joka on ollut pari viikkoa sanomatta mitään. Niin ainoa asia, minkä se sanoo suustaan: "Mee paskaa sen neekerin oven taa ja sano, et sun poikas on sulanu auringos"

Ei siinä pokka pitänyt. Kuten sanoin, tilanne oli varsin koominen... :lol:

terwapiru

18.10.04 klo 20:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

Viisas kirjoitti:

Varoitus! Mauton rasistivitsi!

Ei siinä pokka pitänyt. Kuten sanoin, tilanne oli varsin koominen... :lol:

Heh, itseäni rasistivitsit jaksavat aina naurattaa, vaikka muuten jonkinmoinen tasa-arvofriikki olenkin.

18.10.04 klo 20:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Eräs heavy-henkinen kitaraystäväni kerran sanoi : "Rasistivitseissä on se hyvä puoli, että ne ei loukkaa ketään." Hevarit :wink:

Acedia

18.10.04 klo 20:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

Populaatio, mitäs sieltä radiosta sitten kuului? Levy oli lakannut soimasta vai mitä? En saa unta, jos en tiedä varmaa vastausta!

Ville

18.10.04 klo 20:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

Population1 kirjoitti:

Toi oli hyvä :D

Kysymys kuuluu: Mitä mies kuuli radiosta jotta päätti riistää oman henkensä?

PS. Mumbles ei saa vastata. :D

Hänen vaimonsa haamu puhui radiossa?

DELETED

18.10.04 klo 20:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

DELETED

whait

18.10.04 klo 20:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Radiosta paukutti varmaan Antti Tuiskun uusin sinkku?

EDIT: Hmmm... 70-luku ja '24' tulee telsusta? Tässä varmaan piilee tarinan porkkana. Populaatio voisi jo paljastaa kupletin juonen, ois kiva tietää...