Kuka fanittaa ja ketä?

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Kuka fanittaa ja ketä?

Vasuri
Käyttäjä
1315 viestiä

21.11.08 klo 22:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

Uusimmat joita fanitan ovat Kerpele ja vomppa. Kerpelettä fanitan hyvän kuvan ja hyvien kommenttien vuoksi, eli todella hyvä syy fanittaa häntä. Vompalla on hieno kuva ja mielipiteetkin hänellä ovat olleet asiallisia ja rakentavia.

kerpele
Käyttäjä
3486 viestiä

22.11.08 klo 06:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vasuri kirjoitti:

Kerpelettä fanitan hyvän kuvan ja hyvien kommenttien vuoksi, eli todella hyvä syy fanittaa häntä.

Kiitos tästä.

vomppa
Käyttäjä
663 viestiä

23.11.08 klo 09:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vasuri kirjoitti:

Uusimmat joita fanitan ovat Kerpele ja vomppa. Kerpelettä fanitan hyvän kuvan ja hyvien kommenttien vuoksi, eli todella hyvä syy fanittaa häntä. Vompalla on hieno kuva ja mielipiteetkin hänellä ovat olleet asiallisia ja rakentavia.

No mutta kiitokset.

Scarface
Tykittäjä
2431 viestiä

24.11.08 klo 08:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kaksi fania tullut lisää, mbay ja Lamourhaaja. Ja, koska olen parantumaton narssisti nin vaadin perusteluita.

Lamourhaaja

24.11.08 klo 09:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

Koska olet parantumaton narsisti, anarkisti ja nisti.

Scarface
Tykittäjä
2431 viestiä

24.11.08 klo 11:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lamourhaaja kirjoitti:

Koska olet parantumaton narsisti, anarkisti ja nisti.

Nämä sanat lämmittävät kieroa mieltäni ja kaunista kehoani.

mbay
Käyttäjä
1496 viestiä

24.11.08 klo 11:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nii perusteluja, sulla on nii ihanan vittumainen asenne kaikkea kohtaan. Lisäksi et kuuntele yhtään musiikkia etkä ymmärrä siitä mitään.

Dr. Zaius
Käyttäjä
418 viestiä

24.11.08 klo 14:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kas. Olen saanut ensimmäisen fanin. Onkos tämä tapahtunut vahingossa vai onko fanitukseeni joku erityinen syy?

NitroPupu
Käyttäjä
1054 viestiä

24.11.08 klo 16:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Fanitan andya, sillä miehen arvostelut ovat mahtavia ja leffamaku samanlainen kuin allekirjoittaneella. Arsi T. Elokolikkoa myös arvosteluiden laadun takia. Arskaa fanitan jälleen kerran arvosteluiden laadun vuoksi, varsinkin arvostan sitä, että vaikka osan miehen arvosteluista ovat todella lyhyitä, niistä löytyy kaikki tarvittava tieto. Sano mitä sanot arvostelee todella hyvin, mielestäni paikan parhaat arvostelut kirjoittaa juuri sano mitä sanot. Noita neljää tällä hetkellä fanitan. Lähinnä meikäläisen fanituskriteerit ovat hyvät arvostelut :)

Mr. Pink
Käyttäjä
1245 viestiä

27.11.08 klo 18:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

vomppa kirjoitti:

Itse fanitan Mr. Pinkiä hyvien viestien ja hienon avan vuoksi, Raatoa hienon avan ja hyvien arvostelujen takia, Arsia sen takia, että hän tekee Leffatykin hauskimpia arvosteluja. Niin, ja Miihkalia, koska hän tuntuu ymmärtävän huonoja elokuvia samoin kuin mä. Miihkalin ava on myös kiva.

Nöyrimmät kiitokseni tästä kunniasta. =)

Mr.Pink

28.11.08 klo 14:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

Fanitan rillijullea koska olen myös perfektionisti ja aikalailla samaa mieltä leffoista.

rillijulle
Moderaattori
3847 viestiä

28.11.08 klo 15:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kiitoksia! Perfektionismi on muodostunut jo ongelmaksi mulle. Kaiken pitää olla viimeisen päälle.

Emperor
Käyttäjä
250 viestiä

28.11.08 klo 15:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kiitokset vaan sulolle fanituksesta! Mikäli fanitus- nappulaa ei ole vahingossa tullut painettua...Mutta jos tämä skenaario unohdetaan, niin olisi ihan mukava kuulla syy fanitukseen.

sulo
Käyttäjä
3302 viestiä

28.11.08 klo 16:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Emperor kirjoitti:

Kiitokset vaan sulolle fanituksesta! Mikäli fanitus- nappulaa ei ole vahingossa tullut painettua...Mutta jos tämä skenaario unohdetaan, niin olisi ihan mukava kuulla syy fanitukseen.

Säälistä.

Vitsi,vitsi. Ihan tarkkaan en muista mikä viesteistäsi aiheutti fanitus nappulan painalluksen, mutta varmaan joku mistä olimme hyvin pitkälti samaa mieltä. Toistaiseksi et ole niin pahasti onnistunut suututtamaankaan, että olisi pitänyt fanitus perua tai edes sitä katua.

Mr. Pink
Käyttäjä
1245 viestiä

28.11.08 klo 16:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pitäisi varmaan alkaa fanittamaan Suloa, koska jätkällä on hyvä huumorintaju sekä mies keksi mahtavan kilpailun (Runollinen arvostelu elokuvasta Vincent) ja pisti vielä aivan _mahtavat_ palkinnot! Well done, Sulo. Kyllä nyt pitää fanitusnappulaa painaa.

sulo
Käyttäjä
3302 viestiä

28.11.08 klo 17:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mr. Pink kirjoitti:

Pitäisi varmaan alkaa fanittamaan Suloa, koska jätkällä on hyvä huumorintaju sekä mies keksi mahtavan kilpailun (Runollinen arvostelu elokuvasta Vincent) ja pisti vielä aivan _mahtavat_ palkinnot! Well done, Sulo. Kyllä nyt pitää fanitusnappulaa painaa.

Joo, palkinnot on hyvät, mutta siitä huolimatta osallistuminen aika vähäistä (ainakin toistaiseksi).

MiiCa
Käyttäjä
113 viestiä

28.11.08 klo 17:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Dr. Zaius kirjoitti:

Kas. Olen saanut ensimmäisen fanin. Onkos tämä tapahtunut vahingossa vai onko fanitukseeni joku erityinen syy?

Syy, miksi fanitan sinua, on tietysti se että mielipiteesi leffoista ovat aika lailla samanlaisia kuin minulla, ja pidät paljon Simpsoneista. Lisäksi profiilikuvasi on hieno :)

Mr. Pink
Käyttäjä
1245 viestiä

28.11.08 klo 17:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jep, varmaan aika monella (ainakin minulla) on niin huono runokorva, ettei siitä varmaan mitään tulisi. Mutta omaperäinen kilpailu, anyways. Ja saattaahan se porukka nyt viikonloppuna heräillä ja alkaa kirjoittamaan niitä arvosteluja. =)

Jammar
Käyttäjä
791 viestiä

28.11.08 klo 18:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Minä fanitan vain muutamia höpönassuja, jotka ovat mulle vanhasta Tykistä tuttuja ja rakkaita, ja joiden mielipiteitä oikeasti kiinnostaa lukea. Ja ne, jotka ovet olleet jotenkin osallisena elokuvaharrastukseni kehityksessä. Jokunen henkilö vielä kyllä ansaitsisi fanitukseni, mutta olen valinnut vain hyvin muutaman käyttäjän.

Keskustelut