Kuka fanittaa ja ketä?

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Kuka fanittaa ja ketä?

kerpele

19.10.08 klo 18:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

Leffamaster: Leffatykin oma herpes, ei lähde kirveelläkään.

jmz

19.10.08 klo 21:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mr. Pink kirjoitti:

Noh noh, jos tässä nyt apua huudetaan niin minä sitä kipeästi tarvitsisin. Ilmeisesti Leffamaster alkoi fanittaa minua joskus, eikä minulla ole mitään hajua miten saisin hänet pois tuosta listasta. Tuolla ei näy mitään rasteja ainakaan.

Saamarin leffamaster. :D

Fanituksen poisto on siirretty fanitettavan profiilisivulta omaan fanitettavien listaan.

Fanittavien listassa ei näytetä enää poistettuja tilejä, eli leffamestari ei ole enää Mr. Pinkin listalla.

Filmijokeri

20.10.08 klo 22:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

Olen imarreltu. Pari päivää poissa tykistä ja muutenkin lähiaikoina olen pitänyt turpani yleisestikin melko kiinni, sitten aivan puun takaa tuli 4 fania. Kiitos paljon.
Itse fanitan jo mainitun Hiiden lisäksi Kolmatta miestä laaja-alaisen ja hyvän leffamaun takia, Lamourhaajaa aitoelitistimäisen asenteen ja ihan omaa luokkaansa olevien arvosteluiden takia (ei millään pahalla muita kohtaan) sekä Wendeliä rupesin fanittamaan jo aika pian hänen rekisteröitymisensä jälkeen ihan mielenkiinnosta huomatessani hänen(kin) diggaavan Buster Keatonia, ja loistavaa tekstiä on tullut sen jälkeen Wendeliltä.
Ettäs silleen.

Rocky

24.10.08 klo 18:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

Oho! Jopa 2 fania olen saanut vaikka yleensä olen hiljainen. Imartelevaa. Mistä moinen?

Veeraaa

26.10.08 klo 23:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

mulla on neljä fania, ja kiinnostais kyllä tiettä miks just mua fanitetaan? vai onko vaan vahinko? :D

26.10.08 klo 23:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

Veeraaa kirjoitti:

Itselläni se ainaskin näkyy tuolla "Fanit"-osiossa profiilissani. Siinä on sitten ne ketkä fanittavat sinua sekä ne keitä itse fanitat.

EDIT: Eikun jaajoo, taisin ymmärtää asian väärin. :D

Wendel

26.10.08 klo 23:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ei siellä fanituksen syytä näy. :)

Storyteller

27.10.08 klo 11:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

Veeraaa kirjoitti:

Juu, laitoin fanituksen todella hyvistä ja selkeistä arvosteluista. :)

Veeraaa

27.10.08 klo 16:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Storyteller kirjoitti:
Veeraaa kirjoitti:

Juu, laitoin fanituksen todella hyvistä ja selkeistä arvosteluista. :)

kiitos :)

Emperor

27.10.08 klo 17:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

Harmonicaa olen ehtinyt jo hetken aikaa fanitaa. Tyypillä on kertakaikkiaan todella hienoja arvosteluja (vaikkakin arvosteluja on vähän) ja muutenkin vaikuttaa ihan mukavalta.

Itselläni ei ole vieläkään faneja.. no, eipä ollut yllätys :)

18.11.08 klo 13:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Yksi fani löytyy, kas kummaa!

19.11.08 klo 15:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ohhoh, päivän aikana tuli peräti kaksi fania lisää. Mistäköhän?

Blaze

19.11.08 klo 20:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kun tämän köykäisen keskustelufoorumin löysin, niin jo alkumetreillä Nosoki todisti olevansa maineensa veroinen kokovartalokyrpä. Pakko arvostaa.

Rambätmän

19.11.08 klo 21:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

Fanitan Rockya samankaltaisen Tim Burton arvostuksen takia. =) Nyt ne fanit näkyy vissiin muutenkin, ettei välttämättä tarvis sanoa. 8)

Nosoki

19.11.08 klo 22:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

Rambätmän kirjoitti:

Nyt ne fanit näkyy vissiin muutenkin, ettei välttämättä tarvis sanoa. 8)

Mutta täällähän voi mainita, miksi fanittaa niitä joita fanittaa. Itse en olisi esimerkiksi koskaan tajunnut, miksi Blaze minua fanittaa, mutta nyt minun ei tarvitse menettää yöuniani, koska tiedän hänen pitävän siitä, että muistutan tiettyä (hänelle rakasta?) asiaa...

Scarface

20.11.08 klo 08:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vasta nyt otin ite tän fanituksen käyttöön, ja koska en usko "vastafanitukseen" niin listallani on kaksi henkilöä. John Lennonjohto ja Lamourhaaja. Tykin parhaat arvostelut ja yleensäkin erektiota stimuloivat pitkähköt viestit foorumin kiehuvissa topiceissa. Plussana myös herrojen musamaku, mutta se on sinänsä irrelevanttia.

21.11.08 klo 14:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itse fanitan Mr. Pinkiä hyvien viestien ja hienon avan vuoksi, Raatoa hienon avan ja hyvien arvostelujen takia, Arsia sen takia, että hän tekee Leffatykin hauskimpia arvosteluja. Niin, ja Miihkalia, koska hän tuntuu ymmärtävän huonoja elokuvia samoin kuin mä. Miihkalin ava on myös kiva.