Kuka fanittaa ja ketä?

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Kuka fanittaa ja ketä?

23.08.08 klo 00:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itseään ei pysty fanittamaan.

Kyllä muut sen fanitus nappulan löytävät.

Vai uskotko että ainoa mahdollinen selitys fanittomuuteesi on fanitus nappulan puuttuminen ? :)

Rocky

23.08.08 klo 01:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ahaa. Eli sekoilen taas. Kiitos sinulle vastauksesta.

Wendel

23.08.08 klo 01:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ouu, itsellenikin on siunaantunut kaksi fania. Mukavaltahan tämä tuntuu.

Onko muuten fanitettavien määrä jotenkin rajoitettu?

arska

23.08.08 klo 02:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

Wendel kirjoitti:

Onko muuten fanitettavien määrä jotenkin rajoitettu?

Ei ole. Voit fanittaa vaikka kaikkia jos pää kestää.

23.08.08 klo 07:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Olen saanut fanin! Aijai, kyllä hivelee itsetuntoa. Kukahan mahtaa olla kyseessä?

Itse fanitan muistaakseni Söpöä, Nosokia, mbayta, Lamourhaajaa ja Esimiestä.

Ray Luonnonvoima

23.08.08 klo 10:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

En fanita käyttäjiä, jotka omaavat samanlaisen musiikkimaun. Pidän enemmän arvossa foorumin taitavia kirjoittajapersoonia, ja siksipä fanituslistani sisältää Lamourhaajan, Harmonican ja John Lennonjohdon. Tämä ei tietenkään tarkoita etteikö foorumilta löytyisi muita hyviä kirjoittajia, fanituksesta vain menee maku jos fanituslistalla on 20 tyyppiä.

Huomasin, että itsellänikin on yksi fani mikä on vähän erikoista, sillä kovin harvoin tänne mitään kirjoittelen.

Rocky

23.08.08 klo 11:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kerpele tunnustan. Fanitus siksi että asiantuntevuutesi sarjakuva puolella on mittava.

23.08.08 klo 17:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

Rocky kirjoitti:

Heh, kiitoksia. :D

24.08.08 klo 01:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Meikäkin on jostai kahmaissut yhden.

kerpeleelle pahoittelut äkäisestä postauksestani, mikäli olet lukenut sen. Oli hieman huono hetki ja tunteet pinnassa.

24.08.08 klo 05:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

rillijulle kirjoitti:

Mikä postaus? On kyllä mennyt multa ohi.

24.08.08 klo 11:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Se oli onneksi jopa poistettukin. :D

24.08.08 klo 17:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

rillijulle kirjoitti:

Se oli onneksi jopa poistettukin. :D

Mitä se sitten sisälsi? Ei palautetta pidä pimittää, vaikka se olisikin negatiivista. :)

24.08.08 klo 22:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pahoittelen tätä offtopikkia. Siis siinä missä kysyttiin sitä parasta kitaristia niin olit laittanut siihen että "mitä järkeä vastata vaikka mainitaankin jo, että topikki on olemassa" niin olin itse vastannut siihen kun en huomannut Cuomin (?) viestiä siitä alkuperäisestä ketjusta. Koin viestisi jotenkin todella henkilökohtaisesti ja avauduin siinä, en edes muista miten kun olin niin väsynyt. :D Aivan aiheeton suunsoitto oli kyseessä.

24.08.08 klo 22:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Niin joo, se. En tarkoittanut sitä minään henkilökohtaisena hyökkäyksenä ketään yksittäistä henkilöä kohtaan. Olen pahoillani, jos joku siitä mielensä pahoitti, olisin tietysti voinut ilmaista asian hieman fiksummin. Mutta, let bygones be bygones. :)

kurkkuharja

01.09.08 klo 20:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

En jaksa enää pahemmin faneja ajatella, nämä kun jotenkin tuntuvat nostattavan itselläni paineita niin arvostelujen kuin viestienkin kirjoittamisten suhteen, ja aiheuttamaan myös eräänlaista ahdistuneisuutta "mitä nyt tein väärin?"-lauseen muodossa aina, kun onnistun yhden näistä menettämään.

Oli miten oli, myönnettäköön vihdoinkin sitten fanittamiseni kohdistuvan Tumppimieheen ja Blairoidiin, nämä kun tuntuvat pääosin arvostelevan itseäni kiinnostavia elokuvia ja omaavan samalla hyvän ja mukaansatempaavan kirjoitustyylin, ja heidän tekemisiään on täten hyvinkin mielenkiintoista seurata.

El Wray

01.09.08 klo 21:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

^Joo, sori menetit miut fanikannastasi, koska oli painanut vahingossa sitä nappia. Ei sillä ettetkö olisi fanittamisen arvoinen mutta niin. Olen pahoillani jos tästä syntyi ylimääräisiä paineita.

kurkkuharja

02.09.08 klo 14:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

El Wray kirjoitti:

Aaa, hyvä tietää. Eipä tästä nyt sen kummempia, älä turhaan mitään pyytele. Kelasin vain että mitäs mitäs, ehdin vain Tykkiin juuri ja juuri minuuttia aiemmin kirjautua, ja heti alkoi porukkaa katoamaan, tuli vain mieleen että mitä anteeksi antamatonta tällä kertaa toiminnallani sain aikaan. :D

Emperor

02.09.08 klo 21:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tänään lähti fanitus lamourhaajalle. Ja perusteet olivat hyvin laadukkaat ja sopivan analyyttiset arvostelut, joilla oli todella sanottavaa niin kuin käyttäjällä itsellään viesteissään.

MiiCa

07.09.08 klo 21:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Fanitan Arsi T. Elokokkoa, koska Arsilla on ylivoimaisesti parhaimmat ja hauskimmat leffa-arvostelut.