Kuka fanittaa ja ketä?

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Kuka fanittaa ja ketä?

Scarface

02.08.08 klo 14:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

Söpö kirjoitti:
Scarface kirjoitti:

Pakko kysyä että miksikä näin ? : )

Olet yksi tykkiläisistä, jonka tekstejä on mukava lukea. Tekstisi eivät vilise kirjoitusvirheitä, arvosteluissasi et jaarittele, etkä tee uusien katsojien katsomiskokemusta tyhjäksi. Olet ajan myötä kehittynyt kirjoittajana, ja on syytä olettaa, ettei tuo kehitys ihan heti pysähdy.

Osa arvostelemistasi elokuvista on myös itselleni tuttuja. Pidän positiivisena sitä, että olet tykittänyt myös joitakin kotimaisia elokuvia. Odotan mielenkiinnolla, josko kirjoittaisit vielä lisää suomikuvista. :)

Ai niin, ja tuo avatar on ihq.

Tämähän suorastaan insiproi minua, kenties saan pian kerättyä tarpeeksi energiaa uuden arvostelun kirjoittamiseen :---) Viime kerrasta taitaakin olla pitkä tovi.

Nutipää pohjolasta

02.08.08 klo 21:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hohoo! Huomasimpa minäkin juuri, että yksi fani on näemmä siunaantunut. Kuka sitten lieneekin, niin kylläpä lämmittää sydäntä. :D

Ja nyt vähän aiheen vierestä... Eipä ole täälläkään vähään aikaan tultu käytyä. Pitänee ilmeisesti ottaa itseään niskasta kiinni ja vaikka ruksata parit arviot.

04.08.08 klo 00:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itse vanitan Lamourhaajaa. Niin kvlt tykittäjä, että arvostelut iskivät.
Itse en näe omia faneja, tai siis en näe niitä koska niitä ei ole vai pitäisikö siinä olla "0 fania"?

E: klo 15.07

Piti alkaa fanittamaan tuota Hyppymiinaa. Kaveri on mua kolme vuotta nuorempi ja kirjoittaa sivistyneemmin kuin moni tuntemani (vanhempi) leffaheppu. Eihän sillä iällä ole väliä, mutten muistaisi että itse olisin noin asiallista settiä 15-vuotiaana rustannut.
Ja osaa pistää kampoihin ja sanoa miten asioiden pitää mennä.

07.08.08 klo 13:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

UIJUI! Olen näemmä menettänyt jo yhden faneistani! Pitää vissiinkin alkaa kasvattamaan kaljamahaa ja sitten Seiskassa itseäni laihduttamaan, kun suosio näin on romahtanut...

07.08.08 klo 18:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pääsin juuri sanomasta niin toinenkin kadonnut, itsemurhaako tässä nyt suunnittella pitäisi... Mutta suurkiitos kuitenkin teille viidelle, jotka vielä jaksatte fanituksellanne itsetuntoani kohottaa.

Tarantino

07.08.08 klo 22:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Fanitan Tumppimiestä gialloarvostelujen ja yleisen giallofanituksen takia. Kurkkuharjaa fanitan kun hänen arvostelunsa ovat mukavaa luettavaa.

07.08.08 klo 22:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tarantino kirjoitti:

Kiitän ystävällisistä sanoistanne. (:

Tumppimies

08.08.08 klo 12:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tarantino kirjoitti:

Kiitokset. Giallot ovat kohta kolahtaneet jo kolme vuotta.

08.08.08 klo 12:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hooo! Minullakin on peräti kolme fania. Auttaisikohan naiseksi vaihtaminen niinkuin Söpö sanoi? ;^) Itse fanitan häntä ja paria muuta arvostelijaa.

Yksi vaihtoehto jolla fanitus-toiminto saataisiin kätevämmäksi voisi olla että näkisit jostain 'fanituslistasta' kaikkien fanittamiesi uudet arvostelut, kommentit ja keskustelut.

X-tyyppi

08.08.08 klo 13:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

'Omien tapahtumien' kautta oikeasta yläkulmasta löytyy 'Fanitettavat' -linkki.

Itse seurailen Arsin, Sano mitä sanot'n, Söpön ja Yartsan edesottamuksia.

08.08.08 klo 15:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kato juu. Kiitos
Omat fanitettavani ovat Arsi, Söpö ja ViIle.

Nosoki

09.08.08 klo 00:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Päätinpäs sitten ottaa tässä fanituksen käyttöön. Valitsin fanitettavikseni Leffatykin 5 parasta käyttäjää, eli nyt fanitan neljää ihmistä, koska itseään ei voi fanittaa. Nimimerkkien mainitseminen on tylsää, mutta vihjeistä ihmisten pitäisi kyllä tajuta. Jos eivät tajua, niin eivät ole fanitukseni arvoisia.

- Tämä henkilö on täysin kaikkiruokainen ja omaa enemmän elokuvasivistystä kuin lähes koko muu Leffatykki yhteensä. Käyttää melkeinpä jo liikaa rahaa elokuviin.

- Tämä henkilö neuvoo minulle japanilaisia koulutyttödraamoja. Hyllyssä hänellä on luultavasti muutama aasialainen elokuva.

- Tämä henkilö asuu nykyisin Oulussa eikä tajua vieläkään elokuvista, etenkään japanilaisista koulutyttödraamoista, yhtään mitään.

- Tämä henkilö taitaapi fanittaa ja keräillä Bogartia ja neuvoi minua taannoin ettei elo kuvia saa laittaa useampaan kuin yhteen laji tyyppiin.

Ei järjestystä. Tunnistatko itsesi? Sitten bubbling under on pari tyyppiä, mutta ei nyt vielä makeaa mahan täydeltä.

Muumipappa

10.08.08 klo 15:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kaikki käyttäjät Leffatykissä maininnan arvoisia ja suurin osa kirjoittaa sujuvaa tekstiä. Tietenkin osa erottuu joukosta erityisen piristävillä, asiantuntevilla ja monipuolisilla arvosteluillaan. Itse fanitan ainakin Arsia (Oulun poika osaa), Söpöä (antaa repäisevää naisenergiaa :D), Andya (Lizzy Caplan fani perustelee asiansa huolella), Arskaa (Meidän oma ylläpitäjämme antaa monisäyiset kuvaukset)... Lisää fanitettavia tulee varmasti kunhan pääsen vain muiden arvosteluja lukemaan. :D

DeadMan96

11.08.08 klo 21:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Minulekkin on tullut yksi fani =)

13.08.08 klo 01:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ihan tässä punastuu, kun faneja tulee lisää. :) Yritän pidätellä nesteen nousua päähän.

Kosketelkaa toisianne, kuten Frank-pappa aikoinaan ilmaisi.

MiiCa

19.08.08 klo 17:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itselläni on jopa yksi fani. Olisi kiva tietää, kuka hän on ja onko hän ihan "oikea" fani vai ihan vahingossa fanittanut minua.

Nanopoli

20.08.08 klo 07:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itse fanittelen kurkkuharjaa. Tykkää samankaltaisista leffoista kuin minä (ainakin osittain). Itsellä ei taida yhtäkään fania olla, en ainakaan näe itse mistään.

Rocky

20.08.08 klo 10:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itse fanitan QT nimimerkkiä. Hänellä on loistavia arvosteluja ja puhuu hienosti pitämistäni Tim Burtonin batman elokuvista.

20.08.08 klo 10:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nanopoli kirjoitti:

Kiitokseni, mukavaa kun on faneja edes sähköisessä verkossa näiden lukuisten ulkona kahmimieni paheksuvien katseiden tasapainottamiseksi. (:

Rocky

23.08.08 klo 00:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itseäni ei taida pysty fanittamaan ollenkaan. Kysyisinkin ylläpidolta vieläkin että miksi ei? pitääkö olla leffaravostelua etteä pystyy tai jotain? itselläni ei näy tuolla tuollaista fanita nappulaa ollenkaan.