Kuka fanittaa ja ketä?

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Kuka fanittaa ja ketä?

The Wolf

01.07.08 klo 12:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Myöntäkää nyt edes joku, ketä teistä fanittaa minua. :) Itse en ole fanitusnappulaa painellut, enkä taida painellakkaan, mutta on täällä muutkin avautunut, joten kaipa minäkin voisin luetella henkilöt, joita fanittaisin namiskan kauttakin jos vain jaksaisin; Harmonica, Lamourhaaja, Nosoki, Pizarro, Moon ja Cuomi.

Vasuri

01.07.08 klo 21:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

KolmasMies kirjoitti:

Kuitenkin, oli sitten faneja tai ei, niin tietty voi silti olla mukava ja asiallinen hemmo!

Tottahan toki, itsekin pyrin parhaani mukaan olemaan mukava ja asiallinen tyyppi. :) Joskus voi ehkä pinna kärähtää tai erehtyä puhumaan roskaa. Mutta yleensä jos mulla ei oo mitään sanottavaa niin tyydyn vain lukemaan muiden viestejä.

Mr. Pink

02.07.08 klo 02:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Oho, toinen fani jostain ilmestynyt, kukas tämä mahtaa olla? :D Ja itse fanitan vain Kolmattamiestä, koska hänkin fanittaa minua. Ja hänen viestejänsä on yleensä hyvin mielenkiintoista lukea, ym ym, ei tätä näin yömyöhään jaksa alkaa perustella. ;D

Vasuri

15.07.08 klo 16:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jo on aikoihin eletty, meitsillä on jo kolme fania. :D Ketkä minusta niin paljon pitävät? :) Ei tietysti pakko kertoa, mutta kyllä se aika paljon kiinnostaa. Jännä juttu kun kirjautuu tänne ja huomaa noinkin iloisen yllärin.

mbay

19.07.08 klo 00:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

Näemmä itsellänikin yksi fani. Kiitokset suuret tästä sille kuka lieneekin.

EDIT: Ja heti toinen perään :D

ji

22.07.08 klo 21:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Fanijuttu on ihan uusi homma meikäläiselle. En ole pitkään aikaa kerennyt täällä käymään. Aika hauska idea kyllä.

Filmijokeri

26.07.08 klo 15:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ketkäs minua fanittavat?

Hiisi

28.07.08 klo 16:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nyt mullakin on yksi fani. Kiitos vain! Tämä lämmittää. :)

Filmijokeri

28.07.08 klo 17:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

Se olen minä, koska mielipiteesi ovat osin samoja kuin minun. Lieneekö johtuvan siitä että kummatkin ollaan turuust, suomen ainoasta OIKEASTA kaupungista.

Mr pompeiji

28.07.08 klo 19:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kuka fanittaa minua.Arvatkaapa kuka oli otettu aamulla...

Hiisi

28.07.08 klo 21:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Filmijokeri kirjoitti:

Hehee. Tämähän on liikuttavaa sillä itse fanitan sinua ja syy on loogisesti varmaan vähän sama. Turku tosiaan on kunnon kaupunki ja ollaan Maskulan kasvatteja...

29.07.08 klo 01:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Turku on Suomen Norja. : |

mbay

30.07.08 klo 19:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ketkähän kolme minua fanittavat? Ainainen kysymys, mutta uteliaana pakko kysyä

kerpele

30.07.08 klo 20:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

^Hep.

01.08.08 klo 03:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kolme fania. Piristäkää nyt tän hermeliinin päivää ja tunnustakaa että ketkä fanittaa. : >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>saf

01.08.08 klo 19:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

^Jos et lopeta mankumista, perun fanitukseni. ;)

andy

01.08.08 klo 23:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mistä minä nämä fanini olen ansainnut? Ketkä tai kuka tälläistä Lizzy Caplania ja X-Filesiä dikkaavaa-mainstream pelleä halluaa fanittaa, onko juttuni liian mauttomia, leffa-arvostelut huvittavia?. Suuret respektit kuitenkin kaikille fanittajille ja edelleen SUURI FANITUS kaikille leffatykin jäsenille!.

01.08.08 klo 23:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

Söpö kirjoitti:

^Jos et lopeta mankumista, perun fanitukseni. ;)

Ah mikä kunnia, Foorumin FIrst Lady fanittaa mua <3 Pakko kysyä että miksikä näin ? : )

02.08.08 klo 01:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Scarface kirjoitti:

Pakko kysyä että miksikä näin ? : )

Olet yksi tykkiläisistä, jonka tekstejä on mukava lukea. Tekstisi eivät vilise kirjoitusvirheitä, arvosteluissasi et jaarittele, etkä tee uusien katsojien katsomiskokemusta tyhjäksi. Olet ajan myötä kehittynyt kirjoittajana, ja on syytä olettaa, ettei tuo kehitys ihan heti pysähdy.

Osa arvostelemistasi elokuvista on myös itselleni tuttuja. Pidän positiivisena sitä, että olet tykittänyt myös joitakin kotimaisia elokuvia. Odotan mielenkiinnolla, josko kirjoittaisit vielä lisää suomikuvista. :)

Ai niin, ja tuo avatar on ihq.

Doc

02.08.08 klo 06:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

^Mutta sehän on Bogie. Bogie ei voi olla kuin ihq (selkäpiitä karmii, pelkkä kirjainyhdistelmän kirjoittaminen...) vaikka yrittäisi. :wink:

"Here's looking at you kid"

Mutta juu, itsellenikin on taas kerääntynyt sankat joukot fanikansaa ympärille jostain... On se ihanaa, että voi egoaan kasvattaa täälläkin. :P