Kuka fanittaa ja ketä?

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Kuka fanittaa ja ketä?

machine

15.11.10 klo 16:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

15.11.10 klo 18:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

En minä vitsaile. Minä puhun täyttä asiaa.

12.12.10 klo 21:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Minua pidetään ehkä ilman omaa syytäni tämän foorumin paholaisena, mutta silti olen saanut uuden fanin. Haluaisinkin kysellä kakkapenalta että mistä moinen kunnia?

napalmikuolema

25.12.10 klo 14:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

Minua näkyy fanittavan ainakin Matalahiilihappoinen, Kookosbanaani ja Moberghietanen. Kiitän ja kumarran.
Itse fanitan hyvän leffamaun omaavia henkilöitä.

Jamii

07.07.12 klo 12:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itse mauge rupesi fanittamaan minua. Kehtaanko edes kysyä että miksi mestari tällaista maan matosta voi tällaisella huomionosoituksella suosia?

Kurt

07.07.12 klo 13:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

^ Sama homma, kyseinen päivä lienee kenties Tykki aikojeni yksi muistettavimmista. Arvostan.

Vasuri

07.07.12 klo 21:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itselläni taas oli joku aika sitten 20 fania, mutta nyt se olikin tippunut 18:aan. Olisi ihan asiallista tietää, mistä tällainen johtuu. En siitäkään huolimatta tee siitä mitään suurta numeroa. Jokaisella on oikeus valintoihinsa.

kurkkuharja

10.07.12 klo 09:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mysteeriksi jää, että miksiköhän vitussa kukaan tuttujen ulkopuollinen (tai varsinkaan kukaan meikäläisen tavalla tai toisella tuntevista) tahtoo sitten fanittaa minua...

Grinch

05.08.12 klo 03:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

Fanittamisen kautta ainakin itse olen löytänyt sellaisia leffoja katseltavaksi, joita ei ole edes tullut mieleenkään, että olisi olemassa. Ainakin jotain hyötyä siitä on irronnu.

Vasuri

31.10.12 klo 10:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

Joskus on perin yllättävää saada faneja jo siltäkin pohjalta, että on itse anta jollekin pisteelle huikeat pisteet ja jopa laittanut kyseisen leffan omaan top-listaansa. Näin käynyt viime aikoina ainakin pari kertaa. Ja sehän on aina mukava asia.

Kiitän tässä välissä kaikkia 20 faniani siitä, että kelpaan heidän fanikseen. Tosin osa heistä on kokonaan hylännyt Leffatykin, mutta muisto heistä säilyy aina.

Olen samaa mieltä Grinchin kanssa. Ainakin muutaman fanini kautta olen löytänyt jotain sellaista, mikä olisi omin voimin jäänyt kenties löytämättäkin.

Mutta siis ketkä fanittaa mua? Kaikkia en muista nyt, mutta kaksi nimeä tulee mieleeni: James_Bond ja Kurkkuharja. Kiitos heillekin.

Tulee ehkä yllätyksenä, mutta mietin joskus ihmeissäni että mikä musta tekee niin merkittävän, että joku ylipäätänsä fanittaa mua. Näen itseni joskus vähän riittämättömänä tai jopa turhanakin (vai ovatko ne sama asia?). Pidän kyllä itsestäni ja olen iloinen harrastuksistani ja elämästäni, mutta olen nuorempana muninut muutamissa asioissa, minkä takia en aina jaksa uskoa itseeni. Jos joku siis osaa sanoa, mikä musta tekee fanittamisen arvoisen, niin sana on vapaa.

05.11.12 klo 15:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Matalahiilihappoinen ja joku muu (En nyt muista nimimerkkiä. Anteeksi.) ovat sitkeästi pysyneet ainokaisina faneinani, vaikken sitä ansaitsisikaan, kun en moneen vuoteen täällä aktiivisena ole pyörinyt. Mutta kiitos ja kumarrus kuitenkin!

Itse en fanitusnappulaa ole painellut, mutta minulla on silti omat suosikkikäyttäjäni sivulla, joiden tekstejä on aina ollut mukava lukea.

14.01.15 klo 22:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Innokas veljeskuntani on viimeaikoina saavuttanut huikean kahdeksan hienon yksilön rajan ja minä kiitän. Pian koittaa se päivä, kuin voimme kaapata tämän maan herruuden ja pystyttää sen säälittävien raunioiden päälle uljaan diktatuurin, jota lupaan jo tässä vaiheessa hallita suurella rakkaudella. Ensimmäisenä tekonani painatan viidensadan euron seteliin oman takapuoleni kuvan!

JohnRambo

15.01.15 klo 00:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nutipää pohjolasta kirjoitti:

Pysyn mukana vielä tuonakin päivänä!

15.01.15 klo 10:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kauniit sanasi ja lojaaliutesi tullaan merkitsemään eduksesi, kuin valitsen valtakuntani oikeaa kättä!

15.01.15 klo 10:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

Meikäläinenkin liitty just ykspäivä tähän maailmanvallotukseen.

15.01.15 klo 12:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

Olet hieno mies ja siksi aionkin nimittää sinut mielitietykseni ja rakkauden halujeni tyydyttäjäksi.

15.01.15 klo 16:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

Awesome! Täytän paikan mielelläni.

yorma

15.01.15 klo 17:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

En fanita ketään :(.. Mut Jurpon arvostelut on jääny pahasti mieleen.. Ne on siis hyviä.

25.11.21 klo 16:18 - linkitä tähän kommenttiin: #

Olisipa muuten kiinnostava tietää, kuka on käynyt antamassa kaksi tähteä David Hamiltonin elokuvalle Hellät serkukset. Veikkaan nimimerkki Kurkkuharjaa tai hänen aisapariaan Tumppimiestä (nyk. Tumppumies).

25.11.21 klo 16:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

Veikkaan itse jotain noista haamutileistä mitkä pisteyttää sattumanvaraisesti tuhansia leffoja kymmenien tai satojen päivävauhdilla kommentoimatta koskaan mitään. Vieläkös kurkkuharja täällä pyörii?