Kuka fanittaa ja ketä?

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Kuka fanittaa ja ketä?

Crank!
Käyttäjä
545 viestiä

10.10.10 klo 00:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Uusi faninitukseni on Kivilärvi, koska arvostan hänen leffamakuaan, hän pyörii samoissa keskusteluissa kuin minäkin ja häneltä lentää hyvää läppää :D

EDIT: Eikö nyt oo hyvä? :D Kiitoksia!
V

Maximus
Käyttäjä
1316 viestiä

10.10.10 klo 00:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

^
En Crankki halua viilata pilkkua, mutta pisti jo aikaisemminkin silmään kun kirjoitit "uusi fanini". Tuo tarkoittaisi, että tässätapauksessa Kivilärvi fanittaisi sinua, vaikka uskoisin, että tarkoitit sinun fanittavan häntä. :D

minna
Käyttäjä
913 viestiä

11.10.10 klo 22:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

^
Itse kirjoitit, että "tarkoitin sinun fanittavan häntä", vaikka mitä todennäköisimmin tarkoituksesi oli todeta, että "tarkoitit fanittavasi häntä". Kyllähän näitä sattuu. Joo, kunhan läppäilen (:

Kiitos kaikilla fanittajille!
Itsehän fanitan lähinnä mukavia ihmisiä (:

Maximus
Käyttäjä
1316 viestiä

11.10.10 klo 22:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

minna kirjoitti:

^
Itse kirjoitit, että "tarkoitin sinun fanittavan häntä", vaikka mitä todennäköisimmin tarkoituksesi oli todeta, että "tarkoitit fanittavasi häntä". Kyllähän näitä sattuu. Joo, kunhan läppäilen (:

En olekkaan hyvä äidinkielessä, mutta jos aivan totta puhutaan niin en tiennyt tuon tavan olevan väärä tapa. Tiedä sitten lieneekö syy siihen, että asun Vaasassa, jossa muunmuassa sana "ketä" ilmenee useammin sanan "kuka" tilalla, vaikka "kuka" on kieliopillisesti oikein. :p

minna
Käyttäjä
913 viestiä

11.10.10 klo 22:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

Maximus kirjoitti:

En olekkaan hyvä äidinkielessä, mutta jos aivan totta puhutaan niin en tiennyt tuon tavan olevan väärä tapa. Tiedä sitten lieneekö syy siihen, että asun Vaasassa, jossa muunmuassa sana "ketä" ilmenee useammin sanan "kuka" tilalla, vaikka "kuka" on kieliopillisesti oikein. :p

Nyt meni vaikeaksi xD Ei se ollut väärin kirjoitettu, vaan sulla oli ainoastaan kirjoitusvirhe. Kirjoitit, että "tarkoitiN", mikä tietysti tarkoittaisi, että SINÄ tarkoitit, vaikka tarkoitit, että HÄN tarkoitti. Sun olisi siis pitänyt kirjoittaa, että "tarkoitiT". Tämä oli pointti, ja sanoin läpällä, koska kyse oli tosiaan yhdestä kirjaimesta, eikä mistään vakavemmasta. Anteeksi epäselvyyteni.

Maximus
Käyttäjä
1316 viestiä

11.10.10 klo 23:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

Aa, no sitten. Et ollut epäselvä, epähuomioissani luin väärin kun teen montaa asiaa samaan aikaan. Pahoittelen väärinymmärrystä, but okei. :D

nettikayttaja
Käyttäjä
94 viestiä

29.10.10 klo 21:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Että näin lyhyellä kirjoittelulla olen tällä tavoin noteerattu - nöyrä kiitos!

Arvosteluja tulossa, mutta en eio jättää yhtäkään puolivillaista arvostelua.

WreckMe666
Käyttäjä
654 viestiä

29.10.10 klo 21:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

nettikayttaja kirjoitti:

Arvosteluja tulossa, mutta en eio jättää yhtäkään puolivillaista arvostelua.

Voih, kumpa olisin itsekin huomannut saman muutama kuukausi takaperin...

Huomasin juuri menettäneen muutaman fanin viime vikkojen aikana :(

nettikayttaja
Käyttäjä
94 viestiä

29.10.10 klo 21:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

^ Ymmärsit varmaan oikein, mutta tarkoitin, että kun jätän arvostelun, se on läpityöstetty ja muutenkin ei-spontaani.

barros
Käyttäjä
1454 viestiä

03.11.10 klo 19:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

Elikkä TheNameless -nimimerkki päätti ryhtyä muiden lomassa fanimateriaalin joukkoon. Mikäs tähän päätökseen yllytti herraa tällä kertaa?

- tezze #qnet

TheNameless
Käyttäjä
602 viestiä

03.11.10 klo 20:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

barros kirjoitti:

Elikkä TheNameless -nimimerkki päätti ryhtyä muiden lomassa fanimateriaalin joukkoon. Mikäs tähän päätökseen yllytti herraa tällä kertaa?

- tezze #qnet

OLET NERO!

barros
Käyttäjä
1454 viestiä

03.11.10 klo 20:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

TheNameless kirjoitti:

OLET NERO!

Tiedä sitten, lasketaanko näin lyhyessä ajassa uusien fanien äkkääminen neroudeksi, mutta otan kommentin asiayhteyden positiiviselta puolelta. Eipä tuo oma olemuksesikaan pahennusta herätä saitilla yleisesti, joten taidan napata vastapalvelukseksi fanitusta päälle! Btw, varo käärmeitä! :-D

sulo
Käyttäjä
3301 viestiä

03.11.10 klo 20:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

TheNameless kirjoitti:
barros kirjoitti:

- tezze #qnet

OLET NERO!

Neroudella ja seinähulluudella on vain pieni ero. Molemmat fanitettavan arvoista.

vasara88
Käyttäjä
589 viestiä

12.11.10 klo 22:18 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mä oon joskus tällä palstalla kiittänyt fanejani niin nyt haluan lausua muutaman sanan ex faneilleni.

Miettikää ennenku fanitatte. Mua ärsyttää sellaset takinkääntäjät asiassa kun asiassa, jotka myöhemmin peruvat sanojaan tai tekojaan. Ei se fani asia ole mulle mitenkään tärkeä vaikka onhan se kiva kun niitä on. Jos joku ex fanini haluaa kertoa syyn fanituksen lopettamiselle niin olkaa hyvä. Olis ihan mielenkiintoista tietää miksi fanitus loppu. Pakko ei ole.

Respektit edelleen kaikille mun true faneille.

Tumppimies

13.11.10 klo 10:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

vasara88 kirjoitti:

Mä oon joskus tällä palstalla kiittänyt fanejani niin nyt haluan lausua muutaman sanan ex faneilleni.

Miettikää ennenku fanitatte. Mua ärsyttää sellaset takinkääntäjät asiassa kun asiassa, jotka myöhemmin peruvat sanojaan tai tekojaan. Ei se fani asia ole mulle mitenkään tärkeä vaikka onhan se kiva kun niitä on. Jos joku ex fanini haluaa kertoa syyn fanituksen lopettamiselle niin olkaa hyvä. Olis ihan mielenkiintoista tietää miksi fanitus loppu. Pakko ei ole.

Respektit edelleen kaikille mun true faneille.

Minä voin avautua tästä aiheesta, koska olen melko varma, että julkaisit tämän viestin juuri sen takia. Fanitukseni sinua kohtaan ei koskaan ollut kovinkaan suuri. Jossain vaiheessa tuntui, että jätkällä on ihan hyviä ajatuksia kauhuelokuvista. Toki niitä vieläkin on. Mutta kun olen lukenut viimeisimpiä kommenttejasi, olen saanut huomata niiden olevan aina lähes samanlaisia. Arvostat omasta mielestäni hiukan vääriä asioita elokuvissa, joka fanittamisen kautta kävi hyvin ilmi. En koe, että takin kääntämisessä on mitään pahaa. En vain ollutkaan asioista samaa mieltä kanssasi. Joten miksi silloin fanittaa, kun kommenttisi eivät kiinnosta tai eivät muuten vain ole samalla linjalla oman mielipiteeni kanssa.

vasara88
Käyttäjä
589 viestiä

13.11.10 klo 17:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tumppimies kirjoitti:

Minä voin avautua tästä aiheesta, koska olen melko varma, että julkaisit tämän viestin juuri sen takia. Fanitukseni sinua kohtaan ei koskaan ollut kovinkaan suuri. Jossain vaiheessa tuntui, että jätkällä on ihan hyviä ajatuksia kauhuelokuvista. Toki niitä vieläkin on. Mutta kun olen lukenut viimeisimpiä kommenttejasi, olen saanut huomata niiden olevan aina lähes samanlaisia. Arvostat omasta mielestäni hiukan vääriä asioita elokuvissa, joka fanittamisen kautta kävi hyvin ilmi. En koe, että takin kääntämisessä on mitään pahaa. En vain ollutkaan asioista samaa mieltä kanssasi. Joten miksi silloin fanittaa, kun kommenttisi eivät kiinnosta tai eivät muuten vain ole samalla linjalla oman mielipiteeni kanssa.

Kiitoksia vastauksesta. Hyvä kuulla kommenttia ku sitä pakostakin ajattelee, että mitähän oon tehny väärin tai mitkä asiat vaikutti asiaan. Viesti ei ollut tarkoitettu kummiskaan pelkästään tumpille, koska mulla on kohtuu lyhyenajan sisällä lähtenyt vissiin 4 fania. Nyt oli tullut yksi lisää. Kiitoksia vaan uudelle fanilleni.

Jokainen arvostaa elokuvissa eriasioita ja pisteyttää niitä erilailla. Kommenttejen samankaltaisuus johtuu varmaan aikapitkälti siitä, koska mulla ei ole aikaa kirjoittaa pitempiä tekstejä. Katson melkein joka päivä jonkun elokuvan niin ei aina ehdi kunnolla paneutua niihin kommentteihin. Heitän silloin vaan muutaman sanan elokuvasta. Arvosteluja en edes kehtaa ruveta väsäämään ku kielioppinikin on mitä on.

Niin ja tumpille vielä tiedoksi, että en oo asiasta mitenkään katkera. Sulla on edelleen mielestäni hyvä maku elokuvien suhteen ja teet aina hyviä ostoksia.

doomsdaymachine
Käyttäjä
1593 viestiä

13.11.10 klo 20:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tumppimies kirjoitti:

Arvostat omasta mielestäni hiukan vääriä asioita elokuvissa, joka fanittamisen kautta kävi hyvin ilmi.

Miten voi arvostaa elokuvassa vääriä asioita? Jokainen pitää elokuvissa niistä asioista jotka häntä itseään mielyttää. Joku voi arvostaa elokuvissa näyttelijöitä, tunnelmaa, ohjausta, tai jos elokuvassa on Jennifer Lopez, niin vaikka hänen makeaa persettään esimerkiksi. Missään ei ole mitään ohjekirjaa jossa kerrotaan mihin arvostuksensa on elokuvassa suunnattava.

TheNameless
Käyttäjä
602 viestiä

13.11.10 klo 22:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

doomsdaymachine kirjoitti:
Tumppimies kirjoitti:

Arvostat omasta mielestäni hiukan vääriä asioita elokuvissa, joka fanittamisen kautta kävi hyvin ilmi.

Miten voi arvostaa elokuvassa vääriä asioita? Jokainen pitää elokuvissa niistä asioista jotka häntä itseään mielyttää. Joku voi arvostaa elokuvissa näyttelijöitä, tunnelmaa, ohjausta, tai jos elokuvassa on Jennifer Lopez, niin vaikka hänen makeaa persettään esimerkiksi. Missään ei ole mitään ohjekirjaa jossa kerrotaan mihin arvostuksensa on elokuvassa suunnattava.

Taisi Tumppimies murjaista vitsin (tapaisen).

Tumppimies

15.11.10 klo 14:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

TheNameless kirjoitti:

Taisi Tumppimies murjaista vitsin (tapaisen).

Et voisi olla enempää oikeassa.

doomsdaymachine
Käyttäjä
1593 viestiä

15.11.10 klo 15:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Aika surkea vitsi oli muuten.

Pa-nos-ta vit-sei-hin.

Keskustelut