Kuka fanittaa ja ketä?

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Kuka fanittaa ja ketä?

ottowW

07.09.10 klo 21:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

Juu Jamiin kanssa tunnetaan hyvinkin läheisesti ja tuo minkä Jamii pyysikin jo miinustamaan, paljastui eräänlaiseksi väärinkäsitykseksi. Enkä ala tosielämän asioita jollekkin nettifoorumille sekoittamaan, enkä täällä ketään muutenkaan syrji. Ja nyt varmaan joku vaahtosuu tulee pätemään ettei kukaan minun syrjivän väittänytkään jne jne, sanoinpahan vaan.

Ja Jamii jälleen faneissani, kiitoksia! :)

Maximus

07.09.10 klo 22:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

ji kirjoitti:

Kuka hullu haluaa minua fanittaa kun suurin osa viesteistä nykyään häviää miinuksille ;)

mauge
Matalahiilihappoinen
Maximus
-mirco-
OZMOxD

?

Olen itse usein samaa mieltä viestiesi kanssa ja sanot mitä mielessä on, etkä turhaan jarruttele tai pelkää muiden reaktioita, mikä saattaa osittain johtaakin miinuksiin, mutta entäs sitten. Ainakin tuot asiasi perille ja pidän siitä enemmän kuin siitä, että väkisin väännetään ittensä muottiin niin että kaikki pitävät ja plussia satelee.

Jaaha

10.09.10 klo 15:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

Oho. Nyt niitä on jo kaksi. Kiitokset Kookosbanaanille.

lokomoo

10.09.10 klo 15:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mutta minkä ihmeen takia käyttäjät DH ja kookosbanaani fanittavat minua?

No eipä sillä sinänsä väliä, kiitos tästä ja pääsenpähän ainakin pätemään faneillani.

EDIT: No nytpä vasta pääsenkin pätemään kun matalahiilihappoinenkin päätti näköjään ruveta fanittamaan.

Crank!

10.09.10 klo 16:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Blairoid

30.09.10 klo 14:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Uusin fanini on Ninuska. Syy kunniaan?

Ninuska

30.09.10 klo 22:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pidän kovasti tyylistäsi yhdistää arvosteluissa huumorin ja suorasanaisuuden :---D Jotkut ne vaan osaa naurattaa! Lisäksi fanitan Jackie-pojua avatarissasi : D

02.10.10 klo 21:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

Meikäläinen taitaa olla jonkun silmissä tämän foorumin lainsuojaton, mutta vasuri päätti fanittaa minua. Herranjestas vasuri mistä tämä kunnia?

02.10.10 klo 21:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

doomsdaymachine kirjoitti:

Ollakseen lainsuojaton pitäisi olla edes jossain määrin cool.

02.10.10 klo 21:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

^ Siinä mielessä minä olen suloa coolimpi, että nimimerkin valitsin Tri Outolemmen inspiroimana, enkä nimennyt itseäni roskapöntön mukaan :)

02.10.10 klo 21:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

doomsdaymachine kirjoitti:

Meikäläinen taitaa olla jonkun silmissä tämän foorumin lainsuojaton

VS.

Lainsuojaton my ass.

02.10.10 klo 21:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tai no, lainsuojaton on ehkä liian voimakas ilmaisu, mutta miltä kuulostaisi foorumin kauhu?

02.10.10 klo 21:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

doomsdaymachine kirjoitti:

Periaatteessa olen sitä vastaan, että joku nimeää itsensä joksikin. Se on vähän kun keksisi itselleen coolin lempinimen. Koksukin sitä joskus yritti, huonoin tuloksin. Toisaalta on tullut nimitettyä itseä foorumin turhimmaksi jäseneksi, mutta ehkä senkin keksi joku muu ensiksi. En muista enää mistä se lähti.

Crank!

02.10.10 klo 22:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

doomsdaymachine kirjoitti:

Ei kovin hyvältä. Entäs tämmöset ei niin coolit lempinimet, kuten: Miinusten raiskaama tai Miinus magneetti, joo kaikella pahalla! :)

02.10.10 klo 22:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sulon profiiliin vilkaisun perusteella ainakin 7 jäsentä pitää suloa turhana. Itse en kuulu noihin seitsemään, vaikka minäkin olen profiilissa saanut maininnan. Sulo ei sinänsä ole mikään turha jäsen, mutta sulo on välillä kyllä niin uskomaton jätkä kuin olla ja voi. Kova pätemään hän ainakin on.

EDIT: Voisiko matalahiilihappoinen kertoa syyn minun fanittamisen lopettamiselle kiitos?

Vasuri

04.10.10 klo 03:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

doomsdaymachine kirjoitti:

Miten tämän nyt muotoilisi? Jotenkin musta tuntuu, että meikäläinenkin on epäsuositussa asemassa, ja siksi juuri pystyn samaistumaan suhun. Ja olen huomannut viime aikoina, että minulla on kyky olla vähemmän pidettyjenkin ihmisten kaveri.

Jahas, kahdeksas fanini on ilmestynyt, joka sattuu olemaan Maximus. Kiitos vaan kunniasta, jäbä. Mutta miksi juuri minä? Vai onko se syynä, että minä fanitan sua?

Tuosta Sulon cool -jutusta tuli mieleen, että minä en ainkaan ole sinnepäin. Keksin kyllä nimimerkkini tietyn elokuvan mukaan, mutta ei se ilmeisesti hääviltä kuulosta.

04.10.10 klo 10:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vasuri kirjoitti:

Sulon cool-jutussahan ei ole kyse foorumilla käytetyistä nimimerkeistä, vaan siitä, että sanoo itseään vaikkapa lainsuojattomaksi tahi joksikin muuksi ja pyrkii siten olemaan jollain tavalla prkl cool, vaikka ei sitä ole.

04.10.10 klo 18:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Miten ois miinusmagneetti.

04.10.10 klo 20:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

Miten olisi vitseihin parempi panostaminen? Miinusmagneetti höh,,, sait juuri ruotsalaisvitsit kuulostamaan hyviltä.

Vasuri

05.10.10 klo 04:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

sulo kirjoitti:

Ok, selkis. Tuotaa vikaa multa ei ainakaan löydy, sillä sen arvioiminen olenko minä cool vai en, kuuluu muille käyttäjille. En katso tarpeelliseksi korostaa itseäni tai näytellä jotain roolia. On paljon helpompi olla sellainen kuin on.