Kuka fanittaa ja ketä?

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Kuka fanittaa ja ketä?

ottowW
Käyttäjä
409 viestiä

07.09.10 klo 21:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

Juu Jamiin kanssa tunnetaan hyvinkin läheisesti ja tuo minkä Jamii pyysikin jo miinustamaan, paljastui eräänlaiseksi väärinkäsitykseksi. Enkä ala tosielämän asioita jollekkin nettifoorumille sekoittamaan, enkä täällä ketään muutenkaan syrji. Ja nyt varmaan joku vaahtosuu tulee pätemään ettei kukaan minun syrjivän väittänytkään jne jne, sanoinpahan vaan.

Ja Jamii jälleen faneissani, kiitoksia! :)

Maximus
Käyttäjä
1316 viestiä

07.09.10 klo 22:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

ji kirjoitti:

Kuka hullu haluaa minua fanittaa kun suurin osa viesteistä nykyään häviää miinuksille ;)

mauge
Matalahiilihappoinen
Maximus
-mirco-
OZMOxD

?

Olen itse usein samaa mieltä viestiesi kanssa ja sanot mitä mielessä on, etkä turhaan jarruttele tai pelkää muiden reaktioita, mikä saattaa osittain johtaakin miinuksiin, mutta entäs sitten. Ainakin tuot asiasi perille ja pidän siitä enemmän kuin siitä, että väkisin väännetään ittensä muottiin niin että kaikki pitävät ja plussia satelee.

Jaaha
Käyttäjä
311 viestiä

10.09.10 klo 15:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

Oho. Nyt niitä on jo kaksi. Kiitokset Kookosbanaanille.

lokomoo
Käyttäjä
10 viestiä

10.09.10 klo 15:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mutta minkä ihmeen takia käyttäjät DH ja kookosbanaani fanittavat minua?

No eipä sillä sinänsä väliä, kiitos tästä ja pääsenpähän ainakin pätemään faneillani.

EDIT: No nytpä vasta pääsenkin pätemään kun matalahiilihappoinenkin päätti näköjään ruveta fanittamaan.

Crank!
Käyttäjä
545 viestiä

10.09.10 klo 16:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Blairoid
Käyttäjä
276 viestiä

30.09.10 klo 14:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Uusin fanini on Ninuska. Syy kunniaan?

Ninuska
Käyttäjä
3 viestiä

30.09.10 klo 22:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pidän kovasti tyylistäsi yhdistää arvosteluissa huumorin ja suorasanaisuuden :---D Jotkut ne vaan osaa naurattaa! Lisäksi fanitan Jackie-pojua avatarissasi : D

doomsdaymachine
Käyttäjä
1593 viestiä

02.10.10 klo 21:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

Meikäläinen taitaa olla jonkun silmissä tämän foorumin lainsuojaton, mutta vasuri päätti fanittaa minua. Herranjestas vasuri mistä tämä kunnia?

sulo
Käyttäjä
3301 viestiä

02.10.10 klo 21:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

doomsdaymachine kirjoitti:

Meikäläinen taitaa olla jonkun silmissä tämän foorumin lainsuojaton, mutta vasuri päätti fanittaa minua. Herranjestas vasuri mistä tämä kunnia?

Ollakseen lainsuojaton pitäisi olla edes jossain määrin cool.

doomsdaymachine
Käyttäjä
1593 viestiä

02.10.10 klo 21:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

^ Siinä mielessä minä olen suloa coolimpi, että nimimerkin valitsin Tri Outolemmen inspiroimana, enkä nimennyt itseäni roskapöntön mukaan :)

Mowgli
Tykittäjä
1318 viestiä

02.10.10 klo 21:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Meikäläinen taitaa olla jonkun silmissä tämän foorumin lainsuojaton

VS.

Lainsuojaton my ass.

doomsdaymachine
Käyttäjä
1593 viestiä

02.10.10 klo 21:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tai no, lainsuojaton on ehkä liian voimakas ilmaisu, mutta miltä kuulostaisi foorumin kauhu?

sulo
Käyttäjä
3301 viestiä

02.10.10 klo 21:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tai no, lainsuojaton on ehkä liian voimakas ilmaisu, mutta miltä kuulostaisi foorumin kauhu?

Periaatteessa olen sitä vastaan, että joku nimeää itsensä joksikin. Se on vähän kun keksisi itselleen coolin lempinimen. Koksukin sitä joskus yritti, huonoin tuloksin. Toisaalta on tullut nimitettyä itseä foorumin turhimmaksi jäseneksi, mutta ehkä senkin keksi joku muu ensiksi. En muista enää mistä se lähti.

Crank!
Käyttäjä
545 viestiä

02.10.10 klo 22:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ei kovin hyvältä. Entäs tämmöset ei niin coolit lempinimet, kuten: Miinusten raiskaama tai Miinus magneetti, joo kaikella pahalla! :)

doomsdaymachine
Käyttäjä
1593 viestiä

02.10.10 klo 22:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sulon profiiliin vilkaisun perusteella ainakin 7 jäsentä pitää suloa turhana. Itse en kuulu noihin seitsemään, vaikka minäkin olen profiilissa saanut maininnan. Sulo ei sinänsä ole mikään turha jäsen, mutta sulo on välillä kyllä niin uskomaton jätkä kuin olla ja voi. Kova pätemään hän ainakin on.

EDIT: Voisiko matalahiilihappoinen kertoa syyn minun fanittamisen lopettamiselle kiitos?

Vasuri
Käyttäjä
1315 viestiä

04.10.10 klo 03:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

Miten tämän nyt muotoilisi? Jotenkin musta tuntuu, että meikäläinenkin on epäsuositussa asemassa, ja siksi juuri pystyn samaistumaan suhun. Ja olen huomannut viime aikoina, että minulla on kyky olla vähemmän pidettyjenkin ihmisten kaveri.

Jahas, kahdeksas fanini on ilmestynyt, joka sattuu olemaan Maximus. Kiitos vaan kunniasta, jäbä. Mutta miksi juuri minä? Vai onko se syynä, että minä fanitan sua?

Tuosta Sulon cool -jutusta tuli mieleen, että minä en ainkaan ole sinnepäin. Keksin kyllä nimimerkkini tietyn elokuvan mukaan, mutta ei se ilmeisesti hääviltä kuulosta.

sulo
Käyttäjä
3301 viestiä

04.10.10 klo 10:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vasuri kirjoitti:

Tuosta Sulon cool -jutusta tuli mieleen, että minä en ainkaan ole sinnepäin. Keksin kyllä nimimerkkini tietyn elokuvan mukaan, mutta ei se ilmeisesti hääviltä kuulosta.

Sulon cool-jutussahan ei ole kyse foorumilla käytetyistä nimimerkeistä, vaan siitä, että sanoo itseään vaikkapa lainsuojattomaksi tahi joksikin muuksi ja pyrkii siten olemaan jollain tavalla prkl cool, vaikka ei sitä ole.

Miihkali
Moderaattori
2702 viestiä

04.10.10 klo 18:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Miten ois miinusmagneetti.

doomsdaymachine
Käyttäjä
1593 viestiä

04.10.10 klo 20:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

Miten olisi vitseihin parempi panostaminen? Miinusmagneetti höh,,, sait juuri ruotsalaisvitsit kuulostamaan hyviltä.

Vasuri
Käyttäjä
1315 viestiä

05.10.10 klo 04:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

sulo kirjoitti:

Sulon cool-jutussahan ei ole kyse foorumilla käytetyistä nimimerkeistä, vaan siitä, että sanoo itseään vaikkapa lainsuojattomaksi tahi joksikin muuksi ja pyrkii siten olemaan jollain tavalla prkl cool, vaikka ei sitä ole.

Ok, selkis. Tuotaa vikaa multa ei ainakaan löydy, sillä sen arvioiminen olenko minä cool vai en, kuuluu muille käyttäjille. En katso tarpeelliseksi korostaa itseäni tai näytellä jotain roolia. On paljon helpompi olla sellainen kuin on.

Keskustelut