Kuka fanittaa ja ketä?
Foorumin päävalikkoon › Legendaloota › Kuka fanittaa ja ketä?

arska
Ylläpitäjä
3148 viestiä
Alkuperäiseen topicciin vastaan... Tuo fanitus on vain osa kokonaisuutta, Alkuperäinen ajatas on ollut tehdä sekä kaveri- että fanitustoiminnot.
Fanituksessa vastapuolen ei tarvi hyväksyä fanittamista, eikä fanitettava tiedä ketkä fanittaa. Tällä ominaisuudella voi seurata kiinnostavia käyttäjiä että mitä kukakin touhuilee ja millaisiin leffoihin tekee entryjä ja mitä suosikkikäyttäjä on niistä mieltä. Toisaalta fanituksen kohteena oleva käyttäjä saa olla ihan rauhassa eikä tämä saa omiin feedeihinsä fanittavan tekemisistä tietoja.
Puuttuvassa kaverikuviossa molempien osapuolten pitää hyväksyä kaveruus ja molemmat osapuolet saavat tietoa toistensa tekemisistä. Kavereissa on ollut myös se tarkoitus että mukaan tulee profiilikuvat ketkä on keidenkin kavereita.
Mikäpä estää utskaamasta foorumilla että ketkä fanittaa ketä. Kenenkään ei tarvi vastata eikä asia tule koskaan ilmi ainakaan meidän ylläpitäjien tai järjestelmän puolesta. Vastaaminen on ihan jokaisen omassa päätännässä.
Tuossa valotettuna yllä kuitenkin ajateltujen toiminnallisuuksien taustaa. Kaveritoiminto tulee ehkä jossain vaiheessa.

Vasuri
Käyttäjä
1315 viestiä
Mitä iloa siitä oikeastaan on? Onks se vaan "suosion mittari" tai jotain sinne päin?
Mulla ei oo kuin yks fani, ja itse fanitan (yllsätys yllätys) Kolmatta miestä.

arska
Ylläpitäjä
3148 viestiä
Mitä iloa siitä oikeastaan on? Onks se vaan "suosion mittari" tai jotain sinne päin?
Se voi olla myös suosion mittari jollekkin. Fanituksen syvin tarkoitus on että jos haluan tietää mitä leffoja vaikkapa Kustaa on viimeksi kommentoinut ja mitä ollut niistä mieltä niin se onnistuu noin. Fanituksen tarkoitus on löytää samantyylisen leffamaun omaavien suosikkikäyttäjien avulla hyviä leffoja katsottavaksi häiritsemättä käyttäjää millään tavoin.
Tässä fanitus/kaveri -ominaisuudessa palataan tavallaan Leffatykin juurille. Koko Leffatykki sai alkunsa kun pari kaverusta lähetteli 8 vuotta sitten toisilleen pieniä arvioita sähköpostilla. Nyt kaverukset voi liittoutua Leffatykin kautta noita ominaisuuksia käyttäen ja hoitaa tuon mielipiteiden ilmaisemisen toisilleen noin ja samalla kuitenkin ilmaista mielipteensä myös kaikille käyttäjille.

Scarface
Tykittäjä
2431 viestiä
Mistä ne fanit näkee ?

Cuomi
Tähtääjä
2684 viestiä
Mistä ne fanit näkee ?
Pröfiilistä.
np: Black Widow - Seduction

El Wray
Käyttäjä
484 viestiä
^ Ööh, miksikä Scarfacen fanit ei näy siinä missä pitäisi? Eikös sen pitäis näkyä tuossa statuksen alla.

arska
Ylläpitäjä
3148 viestiä
^ Ööh, miksikä Scarfacen fanit ei näy siinä missä pitäisi? Eikös sen pitäis näkyä tuossa statuksen alla.
Siinähän se on. ?.

El Wray
Käyttäjä
484 viestiä
^ No ei näkyny miulle tunti sitte. Tai sitten olen tulossa hulluksi.

Vasuri
Käyttäjä
1315 viestiä
Faneista puheen ollen, mulla oli ennen kaksi fania mutta vain yksi. No ei se kyllä haittaa, auon vaan päätäni ajan kuluksi kivaan asiaan liittyen. On varmaan kivaa jos on salainen "ihailija". Heh, vitsi vitsi.

Scarface
Tykittäjä
2431 viestiä
Myöntäkää nyt, ketkä kaksi mua fanittaa.

Allu
Käyttäjä
21 viestiä
Huomasin äsken, että minullakin on näköjään yksi fani. Onhan se kiva, että joku on minutkin huomannut. Kukahan se vaan mahtaa olla?
EDIT:No nyt on näköjään tuo fanino häipynyt pois. No olihan se jo ihme, että meitsillä oli edes vähän aikaa joku fanittamassa.

Vasuri
Käyttäjä
1315 viestiä
Tässä olis yks heebo. Sä oot kovimpia käyttäjiä leffatykissä, ja oot ollut aina siitä asti kun liityin tähän foorumiin.

mbay
Käyttäjä
1496 viestiä
Itselläkin taisi olla 3 fania jossain vaiheessa, muttei enää yhtään. Itse fanitan vain El Wrayta ja Cuomia musiikkimaun perusteella.

El Wray
Käyttäjä
484 viestiä
^ Elä perkele. Tämähän on suorastaan kunnia.

Schwarzenegger
Joo mullakin on nyt 2 fania, ketkähän nekin on? Itsellä on fanituksen alla Lamourhaaja, Nosoki, Doc, Cuomi, Moon ja Pizarro. Ovat tuoneet eloa foorumiin.

Scarface
Tykittäjä
2431 viestiä
Tässä olis yks heebo. Sä oot kovimpia käyttäjiä leffatykissä, ja oot ollut aina siitä asti kun liityin tähän foorumiin. 8)
Kauniita sanoja

KolmasMies
Käyttäjä
562 viestiä
Olen imarreltu. Saipas hyvälle tuulelle tämä, vaikka aikasemmin jo ehdin fanittamista kritisoida ja toki siinä on vieläkin huonot puolensa.
Mutta joo, kurkkuharjaa ei voi olla fanittamatta. Äijän asenne on miellyttävä ja saa hyvälle tuulelle ja hän heittää myös hyvää huumoria viesteihinsä. Fanitan myös Lamourhaajaa, joka luo tykkiin enemmän hyviä keskusteluja ja perustelee puitteettomasti mielipiteensä. Lisäksi hänen joskus kirjoittamaansa analysointia Stalkerista oli todella kiinnostava lukuea ja siihen yhtyi helposti, koska se oltiin perusteltu niin selkeästi. Minun pitää nähdä Stalker vielä useampaan kertaan ja perehtyä Tarkovskin muihinkin töihin paremmin, jos haluan yrittää tehdä omaa tulkintaani.
Toki fanitan muitakin tykkiläisiä, mutta en näe järkeä ruveta väsäämään mitään listaa kaikista joita fanitan. Jotkut ehkä osaavat jo päätellä sen itsekkin . <- Hah, mikä paneskelu lause.
Kuitenkin, oli sitten faneja tai ei, niin tietty voi silti olla mukava ja asiallinen hemmo!

kurkkuharja
Olen imarreltu. Saipas hyvälle tuulelle tämä, vaikka aikasemmin jo ehdin fanittamista kritisoida ja toki siinä on vieläkin huonot puolensa.
Mutta joo, kurkkuharjaa ei voi olla fanittamatta. Äijän asenne on miellyttävä ja saa hyvälle tuulelle ja hän heittää myös hyvää huumoria viesteihinsä. Fanitan myös Lamourhaajaa, joka luo tykkiin enemmän hyviä keskusteluja ja perustelee puitteettomasti mielipiteensä. Lisäksi hänen joskus kirjoittamaansa analysointia Stalkerista oli todella kiinnostava lukuea ja siihen yhtyi helposti, koska se oltiin perusteltu niin selkeästi. Minun pitää nähdä Stalker vielä useampaan kertaan ja perehtyä Tarkovskin muihinkin töihin paremmin, jos haluan yrittää tehdä omaa tulkintaani.
Toki fanitan muitakin tykkiläisiä, mutta en näe järkeä ruveta väsäämään mitään listaa kaikista joita fanitan. Jotkut ehkä osaavat jo päätellä sen itsekkin
. & Hah, mikä paneskelu lause.
Kuitenkin, oli sitten faneja tai ei, niin tietty voi silti olla mukava ja asiallinen hemmo!
Olen itsekin erittäin otettu, kiitos positiivisesta palautteesta!

andy
Tähtääjä
1491 viestiä
Kaikki täällä tykissä on yhtä mahtavia tyyppejä, jotka kaikki ansaitsisivat kunnon fanituksen!
Itse en tähän fanitus hommaan oikein ennen kiinnitänyt huomiota kuin tänään ja huomasin, että siellähän on 7-fania, kiitokset vaan fanittajille!.