Kuka fanittaa ja ketä?

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Kuka fanittaa ja ketä?

Tumppimies

15.05.08 klo 14:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tuli vain tuossa mieleen, kun täällä on nykyään tuo fanitus jutska, että kukas täällä fanittaa ja ketä?

Itselleni on tullut jostain 5 fania, enkä tiedä keitä he ovat. Olisi kiva tietää.

El Wray
Käyttäjä
484 viestiä

15.05.08 klo 15:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itsellänikin kävi mielessä tämmöinen topikki, mutta en mie taida haluta sanoa ketä mie fanitan.

Tumppimies

15.05.08 klo 18:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

El Wray kirjoitti:

Itsellänikin kävi mielessä tämmöinen topikki, mutta en mie taida haluta sanoa ketä mie fanitan.

Mietin jo pidempään tätä, mutta päädyin sitten kuitenkin laittamaan sen.

Pizarro
Käyttäjä
101 viestiä

16.05.08 klo 00:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ei yhtään fania. Kuinka yllättävää.

KolmasMies
Käyttäjä
562 viestiä

16.05.08 klo 01:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

^ Saat ensimmäisen, vaikka mielenkiintoisen TOP-listan perusteella. Fanitus on omasta mielestä aika turha toiminto. Siitä ei ole haittaa, muttei mitään hyötyäkään.

Jammar
Käyttäjä
791 viestiä

16.05.08 klo 14:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

Turha todellakin. Minäkin pari kertaa vahingossa fanittanut jotakuta, ja sitten jäbät on aivan innoissaan, "MUL ON FANEI!"

Schwarzenegger

16.05.08 klo 15:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jaa, eipä taida ketään fanittaa mua. Että haistakaa paska kaikki vaan.

ahomasa
Käyttäjä
61 viestiä

16.05.08 klo 15:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

fanitan tumppista koska sillä on hyvät top listat kauhuleffoista, itse olen hyvin paljon samaa mieltä, ja koska sillä oli sillon vitun hieno avatar kun laitoin sen fanitukseen :D

Cuomi
Tähtääjä
2684 viestiä

17.05.08 klo 12:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Varokaa vaan äijät ettei teijän fanit tule kohta oville koputtamaan ja tönimään teitä koko perheen murmelin nimpparijuhliin.

Doc
Käyttäjä
952 viestiä

17.05.08 klo 13:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hehe. Jossain vaiheessa oli peräti kolme fania, mutta onneksi olen onnistunut olemaan niin epämielenkiintoinen ja muutenkin kusipää, että ovat kaikonneet sen siliäntien. Omasta mielestäni aikasta turha keksintö tuo, aiankin tälläiselle ihan tavalliselle Virtaselle. Toisaalta kaikkihan on suhteessa yksilön egon suuruuteen, joka muuten asuu aivan oluen naapurissa tuossa vatsanseudulla. Jo Elvis todisti sen aikoinaan. :P

Söpö
Ylläpitäjä
2878 viestiä

17.05.08 klo 19:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hei, hei, hei, älkääs nyt lannistuko. Se voi auttaa, jos muuttaa profiiliin sukupuolen naiseksi. Minulle ainakin tuli heti yli viisi fania. *raapii pallejaan*

Ei mutta, kyllä fanituksessa jotain ideaakin on. Kun joku fanittaa, se tuntuu kivalta. Toisaalta, jos kukaan ei fanita, voi miettiä, olisiko vielä jotain, millä keinoin voisi itse kehittyä esimerkiksi kirjoittajana, elokuvafriikkinä jne.

Tino
Käyttäjä
383 viestiä

01.06.08 klo 21:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

Fanitan Tumppimiestä hyvän leffamaun ja hyvien arvostelujen takia, varsinkin kauhuleffoista ja gialloista.
Söpöä fanitan hauskojen arvostelujen ja hillittömien läppien takia, esim. yllä.

esimies
Käyttäjä
2574 viestiä

01.06.08 klo 22:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

No itse en tiedä mitään näistä fanituksista, mutta voin kertoa suoraan omat suosikkifoorumilaiseni niin ei tartte sitten arvailla.

Arsi, Ale, Söpis, Lennonjohdon haamu, Raato, SpaceCadet, Whait(rip) ja Pingu.

Sodat tulevat ja menevät, mutta soturini ovat ikuisia! =)

Pate
Käyttäjä
35 viestiä

02.06.08 klo 15:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mä ainaski fanitin jokaista tähän aiheeseen vastanneista, kun ootte kaikki niin ihania! Tää toiminto on just paras.

kurkkuharja

02.06.08 klo 15:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

Söpö kirjoitti:

Hei, hei, hei, älkääs nyt lannistuko. Se voi auttaa, jos muuttaa profiiliin sukupuolen naiseksi. Minulle ainakin tuli heti yli viisi fania. *raapii pallejaan*

Ei mutta, kyllä fanituksessa jotain ideaakin on. Kun joku fanittaa, se tuntuu kivalta. Toisaalta, jos kukaan ei fanita, voi miettiä, olisiko vielä jotain, millä keinoin voisi itse kehittyä esimerkiksi kirjoittajana, elokuvafriikkinä jne.

Mutta arvaappa millaisen huomion saakaan aikaiseksi perjantai-yönä kello kolme sex-tv:n verkkosivujen chatissa rasvaisten, irstaiden perheenisien keskuudessa antautuvaisen kauniimman sukupuolen edustajan roolia vetäen...

aasi
Ylläpitäjä
285 viestiä

02.06.08 klo 17:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

kurkkuharja kirjoitti:

Mutta arvaappa millaisen huomion saakaan aikaiseksi perjantai-yönä kello kolme sex-tv:n verkkosivujen chatissa rasvaisten, irstaiden perheenisien keskuudessa antautuvaisen kauniimman sukupuolen edustajan roolia vetäen...

Ai sunko kanssa mä oon... voi nyt helvetti.

Söpö
Ylläpitäjä
2878 viestiä

03.06.08 klo 14:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

^LOL Pitäisiköhän kokeilla joskus? Tosin, on ihan tarpeeksi raastavaa joutua jo yhden humalaisen lääppijän intoilun kohteeksi vaikka vain kadulla.

Asiasta toiseen, kiitos fanittamisesta faneille. Ja omasta listastani sen verran, että jos arvelet kirjoittavasi letkeää ja nerokasta tekstiä ja tosiaan kirjoitatkin sitä, olen luultavasti fanisi. :)

kurkkuharja

06.06.08 klo 11:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

Söpö kirjoitti:

^LOL Pitäisiköhän kokeilla joskus? Tosin, on ihan tarpeeksi raastavaa joutua jo yhden humalaisen lääppijän intoilun kohteeksi vaikka vain kadulla.

Asiasta toiseen, kiitos fanittamisesta faneille. Ja omasta listastani sen verran, että jos arvelet kirjoittavasi letkeää ja nerokasta tekstiä ja tosiaan kirjoitatkin sitä, olen luultavasti fanisi. :)

Hmmm... ihan vielä ihan pikku kommentti aikaisempaan asiaan... Kadulla en moista luojan kiitos ole joutunut vielä kokemaan, yleisen uimahallin miestenpuolen suihkuosastolla sen sijaan kylläkin... Ja sitten ihmetellään vielä kovasti, miksi satun olemaan homofoobikko... On tämä maailma oudoksi mennyt...

Harmonica
Käyttäjä
2264 viestiä

06.06.08 klo 11:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

kurkkuharja kirjoitti:

Söpö kirjoitti:

^LOL Pitäisiköhän kokeilla joskus?

kurkkuharja kirjoitti:

Hmmm... ihan vielä ihan pikku kommentti aikaisempaan asiaan... Kadulla en moista luojan kiitos ole joutunut vielä kokemaan, yleisen uimahallin miestenpuolen suihkuosastolla sen sijaan kylläkin... Ja sitten ihmetellään vielä kovasti, miksi satun olemaan homofoobikko... On tämä maailma oudoksi mennyt...

Heh, käsitin tämän keskustelun ensin näin. Hetken aikaa ihmettelin, että miksi kurkkuharja vetää antautuvaisen kauniimman sukupuolen edustajan roolia miesten suihkussa.

kurkkuharja

06.06.08 klo 12:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Harmonica kirjoitti:
kurkkuharja kirjoitti:

Heh, käsitin tämän keskustelun ensin näin. Hetken aikaa ihmettelin, että miksi kurkkuharja vetää antautuvaisen kauniimman sukupuolen edustajan roolia miesten suihkussa.

Herra jumala...

Keskustelut