Hiihtolomat!!

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Hiihtolomat!!

Kustaa
Ylläpitäjä
1875 viestiä

14.02.04 klo 23:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hiihtolomat pukkaa päälle, Milloin kukin viettää niitä ja mitä aiotte touhuta lomalla? Itse pidän lomani vasta viikolla 15. Menen Pyhätunturille laskettelemaan, leffojen tuijottelu jää hieman vähemmälle...

Low Rider
Käyttäjä
3321 viestiä

14.02.04 klo 23:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Samaa duunailen kuin Kustaakin,paitsi loma on hieman aikaisemmin 10-viikolla.Luostolle laskettelemaan ja katsomaan lapin maisemia :D .Leffat tosiaan jää vähän vähemmälle ja tykissä ei tule käytyä viikkoon :(

Pingutyyppi
Ylläpitäjä
1003 viestiä

14.02.04 klo 23:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Eipä ole vielä kummempia suunnitelmia, vaihteeksi on ihan jees olla menemättä mihinkään hiihtolomalla... Eli kait kaveriporukassa kouluprojektin (=lyhytelokuva) tekemistä, ja iltaisin tsiigataan leffoja. Mikäs sen parempaa :) Puhuttiin myös alustavasti jotakin 16-tuntisesta Simpsonit-maratonista...

OneNiceUser
Käyttäjä
2016 viestiä

15.02.04 klo 07:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hiihtoloma alkaa huomenna. Ei ole mitään muita suunnitelmia, kuin tarkotus ois kaverin tulla kylään ja luultavasti ite oon menossa toisen kaverin luo (huom. ei saman ihmisen).

JarkkoK
Käyttäjä
3402 viestiä

15.02.04 klo 08:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

Loma alkaa 19.2. ja työt jatkuvat sitten 1.3. Ensin pitää 20. päivä käydä yksi tentti tekemässä koululla ja jossakin vaiheessa sen jälkeen pitänee käväistä porukoita moikkaamassa Rovaniemellä. Mitään erikoisempaa suunnitelmaa ei ole lomalle.

Juhani Sementti

15.02.04 klo 12:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mun loma on heti Maaliskuun ekalla viikolla eli kahden viikon päästä. Lomaviikolle tilaan Evil Deadin ja Untold Storyn niin onpahan tekemistä.

Screwball
Käyttäjä
2932 viestiä

15.02.04 klo 13:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kai sitä vois hiuka suksia ja luistimia kuluttaa, tänää on mm. Jääkiekon peluuta

Kapa
Käyttäjä
793 viestiä

15.02.04 klo 13:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

Loma alkaa maaliskuun ensimmäisellä viikolla,voipi olla hyvällä tuurilla ajokortti taskussa loman loputtua 8) En ole mihinkään lähdössä joten leffoja tulee varmaan katsottua.

Ps.Matala Ratsastaja Luosto on hieno paikka ja ihan hyvät laskettelu rinteetkin siellä on.

Low Rider
Käyttäjä
3321 viestiä

15.02.04 klo 14:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kapa kirjoitti:

Luosto on hieno paikka ja ihan hyvät laskettelu rinteetkin siellä on.

Joo tiedän.On ollut tapana käydä siellä aina hiihtolomalla.

Raato-A
Tykittäjä
5294 viestiä

15.02.04 klo 18:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nyt on loma, enkä lähde mihinkään. Kotona katson leffoja... 8)

Cuomi
Tähtääjä
2684 viestiä

15.02.04 klo 18:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

Meillä alkaa hiihtoloma vasta viikon päästä :cry: No mutta kuitenkin meinasin enimmäkseen katella leffoja ja kaikkea muuta mukavaa.......

arska
Ylläpitäjä
3148 viestiä

15.02.04 klo 20:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pitää yhdistää hiihtoloma ja pääsiäisloma. Tuleekohan tuosta reilun 10 päivän lomaputki. Suunnitelmia ei vielä ole loman varalle muuta kuin että ottaa vähän iisimmin.

Thoke
Tykittäjä
3449 viestiä

15.02.04 klo 20:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

Joo nyt on viikkoloma. Olekelen nyt täällä enoni luona Sveitsissä. Tänään kävin ranskalaisessa hiihtokeskuksessa lasketelemassa. Siellä onnistuin eksymään ja ajamaan yhden mummon päältä. Ainakin upeat maisemat oli. Olisin silti ehkä mielluummin kotona katselemassa telkkaria :wink: .

Cuomi
Tähtääjä
2684 viestiä

15.02.04 klo 21:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Thoke kirjoitti:

Joo nyt on viikkoloma. Olekelen nyt täällä enoni luona Sveitsissä. Tänään kävin ranskalaisessa hiihtokeskuksessa lasketelemassa. Siellä onnistuin eksymään ja ajamaan yhden mummon päältä. Ainakin upeat maisemat oli. Olisin silti ehkä mielluummin kotona katselemassa telkkaria :wink: .

Mitenkäs mummon kävi...? :wink:

Low Rider
Käyttäjä
3321 viestiä

15.02.04 klo 22:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

Thoke kirjoitti:

Olisin silti ehkä mielluummin kotona katselemassa telkkaria :wink: .

En ymmärrä sinua.En tiedä miten usein siellä käyt,mutta minä ainakin pitäisin varmasti Sveitsistä ja hienoista vuorista :wink: .Paitsi että Thoke:Varmaan saat The Killerin sillä aikaa kun olet siellä :( Ainut miinus.

Thoke
Tykittäjä
3449 viestiä

16.02.04 klo 20:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Low Rider kirjoitti:
Thoke kirjoitti:

En ymmärrä sinua.En tiedä miten usein siellä käyt,mutta minä ainakin pitäisin varmasti Sveitsistä ja hienoista vuorista :wink: .Paitsi että Thoke:Varmaan saat The Killerin sillä aikaa kun olet siellä :( Ainut miinus.

Toi oli lähinnä vitsiksi tarkoitettu. Tämä on siis toinen kerta kun olen täällä hja on varmaan viimeinen. Enää pari päivää täällä niin lähden Saksaan. Siellä on toivottavasti halvempia DVD:itä :wink: . Harmittaa kylläm ser Killer, mutta pääsenpä sen heti katsomaan kun pääsen kotiin. Ja mitä tulee noihin leffojen katsomiseen, niin onhan meillä täällä kannettava mukana ja enollani on DVD-soitin.

Cuomi
Tähtääjä
2684 viestiä

16.02.04 klo 20:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

Thoke kirjoitti:
Low Rider kirjoitti:
Thoke kirjoitti:

Toi oli lähinnä vitsiksi tarkoitettu. Tämä on siis toinen kerta kun olen täällä hja on varmaan viimeinen. Enää pari päivää täällä niin lähden Saksaan. Siellä on toivottavasti halvempia DVD:itä :wink: . Harmittaa kylläm ser Killer, mutta pääsenpä sen heti katsomaan kun pääsen kotiin. Ja mitä tulee noihin leffojen katsomiseen, niin onhan meillä täällä kannettava mukana ja enollani on DVD-soitin.

Saksassa on ihan mukavaa. Ikäväkseni en oikein löytänyt sieltä hyviä DvD leffoja (en varmaan edes ettiny kunnolla). Mihinkäs päin Saksaa olet menossa?

Gerba
Käyttäjä
654 viestiä

16.02.04 klo 21:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ihan kiva topicci, mutta inssityö pitäisi kuukauden sisään saada valmiiksi. Että lähinnä käyn matkustelemassa googlen sivuilla ja kirjastossa "hiihtoloman"...

Grr
Käyttäjä
188 viestiä

16.02.04 klo 21:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

Talvilomaa pariin otteeseen vko 12 ja 16. Ei suunnitelmia, mitä nyt laiskottelu.

Screwball
Käyttäjä
2932 viestiä

19.02.04 klo 15:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

AH, tämän päivän omistan elokuville, olen katsonut jo; REservoir Dogsin ja Shawshank Redemptionin. Vielä menee masiinaan Kummisetä I(ah, pitkästä aikaa!) ja joku Bond 8) . Jos sitä vielä jaksais kattoo pari Simpsonit jaksoo :)

Keskustelut