Mikäs toimii soittoäänenä kännykässäsi?

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Mikäs toimii soittoäänenä kännykässäsi?

myggyra

07.08.12 klo 00:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mr. Pink

26.08.12 klo 11:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Selixi kirjoitti:

Halloweenin tunnusmusiikki on jonkin aikaa jo ollut. Alkuun tuli hieman kammottava olo jos joku vaikka soitti juuri kun nukun ja herään siihen, mutta nykyään olen jo tottunut kyseiseen musiikkiin.

Huh, rautahermot. Sen verran hyytävä kappale tuo on, että itse en pystyisi. Vaikka se taisi toimia minunkin soittoäänenäni joskus kauan sitten.

Itselläni on soittoäänenä tällä hetkellä jo joku kännykästä ennen löytyvä tilutus, mutta se pitäisi todennäköisesti vaihtaa mitä pikimmiten. Aina, kun kyseinen kappale alkaa soimaan ja laulaja nainen alkaa ähkimään niin menetän osan miehisyyttäni.

Godzilla

11.06.14 klo 22:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Iron Maidenin Stranger In a Strange Land. Mahtava biisi!

Braman

08.09.14 klo 22:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tällä hetkellä Despicable Me:n minionien laulama "Ring ring" ladattuna zedgestä. Saa hyvän fiiliksen ja herättää kanssaihmisissä hilpeyttä.

Ludil

09.09.14 klo 22:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mullapa on ysäri-Kummelien versio The Beatlesien "I am the Walrusista" eli soittarina kuuluu "Olen Mursu". Mielestäni tämä versio on menevämpi ja hauskempi suomeksi - ja huvittaa itseni lisäksi yleensä myös muitakin (ainakin jossain määrin).

Horsmankukka

20.06.15 klo 16:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pätkä Queenin Bohemian rhapsodysta.

Soittoääni on ollut sama suunnilleen yhtä kauan kuin puhelinkin, noin 7 vuotta.

Matalahiilihappoinen

21.06.15 klo 00:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kerran naureskelin kaverini kanssa mukapelottaville "creepypastoille" ja muille internetin kauhutarinoille, joissa kerrottiin esimerkiksi riivatuista videopeleistä/elokuvista; niissä mm. musiikki soi väärinpäin. Naureskelun seurauksena kännykkäni nykyisenä soittoäänenä on Mikko Mallikkaan tunnusmusiikki soitettuna väärinpäin, pahimman luokan sisäpiirivitsi siis kyseessä.

Villetys

20.06.22 klo 17:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

John Carpenterin legendaarisen Halloweenin tunnusmusiikki on nyt ollut muutaman vuoden käytössä.

JuicyFruity

20.06.22 klo 17:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kerran äänitin omia pieruja soittoääniksi.