Jess.. koulu loppuu ja loma alkaa

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Jess.. koulu loppuu ja loma alkaa

Viisas

19.12.03 klo 16:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Joululoma on aika stressaava kun ei ole oikeen mitään tekemistä (paitsi leffojen katsominen). Koulussa näkee eniten kavereita ja kun loma tulee, niin ne kaikki lähtee johonkin. Sitten nyhväät itseksesi pari viikkoa tekemättä mitään järkevää. Onhan se loma ihan hyvä olla olemassa, mutta omalla kohdallani en ole ainakaan vielä keksinyt mitään järkevää ajankulua. Kesälomalla tuo tylsistymis -ilmiö on yleensä pahimmillaan.

Faith

19.12.03 klo 16:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Joono.Toivotaan nyt että sieltä tulis uudet lumet tilalle.

19.12.03 klo 16:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Viisas kirjoitti:

No voi sun...? Minä ainakin käyttäisin ne loistavat pari viikkoa vaikkapa jonkin leffantapaisen tekoon... Hmmm. Pixoffiin voisi jotain kivaa tehdä. 8)

Kapa

19.12.03 klo 17:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nyt se on lomaa seuraavat 2.5 viikkoa 8)

terwapiru

19.12.03 klo 17:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

Viisas kirjoitti:

Ilmiö tunnetaan myös nimellä lomastressi.

edit. Niin, ja oikein hyvää ja rentouttavaa lomaa vaan itse kullekin.

JarkkoK

19.12.03 klo 19:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Onneksi ei lomaressi paina kun töitä on jokaisena arkena. Vapaata vain ne pakolliset joulun 3pv ja uutena vuonna 1 pv.

19.12.03 klo 21:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Juhani Sementti kirjoitti:

Huomenna pitää hakea tokari ja sitten keekoilla vielä kirkossa.

Olisittepa nähneet tämän koulun joulunäytelmän. Se oli Astrid Lindgrenin satuun pohjautuva Veljeni, Leijonanmieli. Siinä oli kyyhkynen. Kyyhkysellä tarkoitan naruissa roikkuvaa kyyhkysen näköistä mötikkää, jota kukaan ei saanut kiinni. Meidän biologian opettaja jäi eläkkeelle ja se sai varmasti raikuvimmat aploodit juhlassa. Jos se ei ole arvostuksen osoitus niin mikä on?

Meillä suurimmat aplodit sai miesmaikkojen Tiernapojat... kyllä mekin naurettiin. Se oli loistava... meidän joulunäytelmä oli Jouluilta (Saiturin Joulu). Kahdeksas luokka teki sen... jumamummo, klassikkoleimoja ei kumarrella kuten Arska totesi Huuliharppukostajan tykityksessä. Vaikka se on niin vanha ja niin arvostettu niin se on niin ylipaasaava ja sentimentaalinen ja itkuvirsi ja mitä kaikkea... "Jos et sinä Scrooge nyt tule kiltiksi niin sinä joudut harhailemaan maan päällä. Älä kerää maallista omaisuutta, ole kiltti. Ole kiltti. Älä kerää maallista omaisuutta.." Vaikka se oli englantilainen tarina niin mä odotin että loppuratkaisussa olisi taakse laskeutuvalle valkokankaalle heijastettu George W. Bush heiluttamaan suurta jenkkilippua. Ei tullut. Luettiin vielä se kirja luokassa... se ei sentään ollut yhtä luokaton, mutta aika huono kuitenkin... tylsä. En voi mitään.

Juhani Sementti

19.12.03 klo 21:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Raato-A kirjoitti:

Meillä oli viime vuonna Saiturin Joulu ja se kyllä voittaa tämän Veljeni, Leijonanmielen 67-0. Saituria näytteli sangen lahjakas heppu. Täälläpäin oli Tiernapojista sellainen rock-versio.

19.12.03 klo 21:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tiernapojista jaksaa aina vaan kuunnella Timo Rautiaisen ja Trio Niskalaukauksen versiota. Ja hei, Leijonamieli on tarinana ihan hyvä. Respect, mä pidin siitä kirjasta... mutta Saiturin joulu oli jo... suoranaista kakkaa. :cry:

Moviemaster

20.12.03 klo 20:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

aahhh....... loistavaa ei koulua 2 ja puoleen viikkoon. tämäkin päivä piti olla loistava mutta tunnelma lopahti leijonien pelin jälkeen täysin, alas tultiin ja ryminällä, mutta huomenna näytetään hurreille missä kaappi seisoo. yksi ikävä asia varjostaa loma tunnelmaa nimittäin heti ensimmäisenä koulu päivänä pitäs raahautua biologian korotuskokeisiin joten loma sujuu leffojen kattelun ohella solubiologiaa tutkien.
nooh... indy boxi lämmittää sydäntä kovasti 25 asteen pakkasesta huolimatta.

OneNiceUser
2016 viestiä

25.12.03 klo 17:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mitäs ootte tehnyt nyt lomalla?

Cuomi

25.12.03 klo 18:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mä en ainakaan mitään erikoista. Sukulaisilla ollaan tässä parhaillaan ja 28: päivä mennään kattomaan Kuninkaan paluuta.

25.12.03 klo 19:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

Katsonut elokuvia, ollut ulkona, häslännyt ystävien ja sukulaisten kanssa, ollut joulupukkina naapurissa, nukkunut pitkään... kaikkea hauskaa on tullut lomalla tehtyä.

Faith

25.12.03 klo 21:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pelannut konetta,katsonut leffoja ja ollut kavereiden kanssa.

Juhani Sementti

25.12.03 klo 21:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lihonut, sekoillut, lukenut, katsonut, repinyt, nukkunut, hyppinyt.

25.12.03 klo 22:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

Olen katsonut leffoja. Tänään katsoin yksitoista jaksoa simpsoneita. Olen myös lukenut Michael Mooren kirjaa.

Moviemaster

25.12.03 klo 22:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

sitä samaa kuin muutkin pelaillut ja kattonut leffoja, sekä hieman ylensyönyt :?

30.12.03 klo 23:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lihonut, lueskellut, sivistänyt itseäni elokuvaklassikoilla, lihonut, pelaillut, lihonnut..... hauskaa uutta vuotta kaikille!

Viisas

03.01.04 klo 11:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kaks päivää enää vapaata, sitten taas kouluun kuudeksi viikoksi, kunnes alkaa talviloma, ja kohta sen jälkeen onkin kesäloma...

ji

03.01.04 klo 12:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

OneNiceUser kirjoitti:

Mitäs ootte tehnyt nyt lomalla?

Olen kirjoittanut uuteen indie -leffaan käsikirjoitusta (suomenkielinen, muttasiihen tulee eng. subit sitten kun ne joku vääntää...projekti nimi on silti englanniksi: "...from delegation of violence"). Se tullaan kuvaamaan Salossa sekä Lahdessa... leffa on suurimmilta osin rikos/väkivalta pohjainen ja vaikutteita tullaan näkemään seuraavista leffoista: Scarface, Kummisetä, Goodfellas, Lahjomattomat, Heat, Reservoir Dogs. Kässäriä olen saanut aikaan jo muutaman sivullisen, näyttelijöitä haetaan koko ajan lisää, mutta tällä hetkellä veikkaamme näyttelijöiden saldoksi n. 10 ihmistä.

Minä käsikirjoitan itse leffan (mahdollisesti myös editoin). Kuvaajia tulee olemaan jossain paikoissa parikin kappaletta, ohjaajia on 2, minä ja eräs ystäväni.