Päivän pulinat

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Päivän pulinat

IdigN1
Tähtääjä
4372 viestiä

28.10.04 klo 21:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jakke 29 kirjoitti:
Population1 kirjoitti:

Huomenna ensimmäiset treenit uuden 2.kitaristin kanssa. Nyt tämä meidän heavymättö alkaa pikkuhiljaa toivottavasti saada tuulta siipiensä alle. Kaksi kitaraa on kyllä ehdoton tällaisessa musiikissa, ei siitä pääse mihinkään.

Onnea matkaan! :wink:

Kiitos! Treenit tosin siirtyivät lauantaille, koska rummuista on basarikalvo tuhannessa osassa.

Migelo
Käyttäjä
2561 viestiä

28.10.04 klo 21:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nelisilmä kirjoitti:

http://www.mtv3.fi/uutise...html/19_06?2004/10/325556

Mitäköhän ne taas sekoilee siellä?

Florida hoitaa taas homman kotiin :lol:

DELETED

28.10.04 klo 22:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

DELETED

IdigN1
Tähtääjä
4372 viestiä

28.10.04 klo 23:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

FilmSanteri kirjoitti:

On vielä viikko ennen seuraavaa torstaita 8)

Juu tuo on mullakin aina joka viikko viikon kohokohta :? :lol:

Kebottaja
Käyttäjä
1369 viestiä

31.10.04 klo 13:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tätä olen ihmetellyt jonkin aikaa:

Miksi Arsin nimen alla ei komeile arvonimeä "moderaattori", vaikka hänen nimensä on kaikkien foorumien moderaattorilistassa?

Arsi T. Elokolikko
Ylläpitäjä
3248 viestiä

31.10.04 klo 13:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kebottaja kirjoitti:

Tätä olen ihmetellyt jonkin aikaa:

Miksi Arsin nimen alla ei komeile arvonimeä "moderaattori", vaikka hänen nimensä on kaikkien foorumien moderaattorilistassa?

Mä oon liian uusi moderaattorina. Moderaattorikilpi on vasta tilauksissa... piti tilata Bangladeshista asti, kun se perhana Malesian toimittaja painatti kilpeen tekstin "Paskaläjä/Terminaattori". :)

Eli en tiedä. Ja tämä oli ns. joutava vastaus. Eli kutsukaa moderaattori poistamaan tämä viesti. Eikun...

SpaceCadet1
Käyttäjä
3045 viestiä

31.10.04 klo 13:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

Puolitoista tuntia oman korismatsin alkamiseen; tuleekohan turpiin vai tuleeko oikein kunnolla turpiin? 8) Jännittää kuiteskin kun viime matsista on jo hyvät 3 kuukautta, joiden aikana on tullut treenattua kuin rääkätty hevonen :P

TheShining
Käyttäjä
1309 viestiä

31.10.04 klo 14:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sotalapset on näköjään lopultakin arvosteltu Leffatykkiin. Yksi niistä sotalapsista on vieläpä minun pappani (Jouko Lehtonen) ja en ole varma mutta hän saattaa olla juuri tuo lapsi kansikuvassa.

gggolem
Käyttäjä
1346 viestiä

31.10.04 klo 16:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ärsyttää kun ei voi vuokrata leffoja joka päivä koska ei ole rahaa. Ja jos olisikin, niin ei olisi tarpeeksi hyviä ja mielenkiintoisia leffoja joita katsoa. Meidän (Seinäjoen) Makuuni ja Filmtown ovat täysin hanurista. Kumpikaan paikka ei ole varmaan ikinä kuullut KLASSIKOISTA. Ei ne 10-15 leffaa vuosilta 1970-1980 ihan riitä. Jos saisin rahaa ja jonkun yhteistyökumppanin, niin heti perustaisin KUNNOLLISEN videovuokraamon, jonne todelliset elokuvaharrastajat voisivat tulla. Kyseisestä paikasta saisi myös leffajulisteita sekä lehtiä. Taustalla soisi aina eri elokuvien soundtrack. Vuokraamon leffat olisivat myös vähän harvinaisempiakin, ja niitä tilattaisiin ympäri maailmaa. Voih..... Kun nyt vaan saisi sitä rahaa jostakin....
Seinäjoella kukaan ei edes varmaan katso elokuvia. Ainakaan kovin intohimoisesti..... On se niin väärin.

SpaceCadet1
Käyttäjä
3045 viestiä

31.10.04 klo 16:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

SpaceCadet1 kirjoitti:

Puolitoista tuntia oman korismatsin alkamiseen; tuleekohan turpiin vai tuleeko oikein kunnolla turpiin? 8) Jännittää kuiteskin kun viime matsista on jo hyvät 3 kuukautta, joiden aikana on tullut treenattua kuin rääkätty hevonen :P

Hyvinhän tuo meni, tiukan väännön jälkeen kaadettiin vastustaja 5 pisteen marginaalilla, ja meitsi turvasi tämän kauden ensimmäisen voiton kahdella viimeisellä 2 pisteen korilla. Saldona 6 pojoa, kourallinen reboundeja, sekä 3 koriin johtanutta syöttöä. Jeh. 8)

Arsi T. Elokolikko
Ylläpitäjä
3248 viestiä

31.10.04 klo 16:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

SpaceCadet1 kirjoitti:

3 syöttöön johtanutta koria. Jeh. 8)

Mikäs toi nyt muka on? Onko tuossa virhe vai onko vähäinen koristietämykseni muka noin heikkoa. :)
Hienoa, että voitto kuitenkin tuli.

SpaceCadet1
Käyttäjä
3045 viestiä

31.10.04 klo 16:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Arsi T. Elokolikko kirjoitti:
SpaceCadet1 kirjoitti:

3 syöttöön johtanutta koria. Jeh. 8)

Mikäs toi nyt muka on? Onko tuossa virhe vai onko vähäinen koristietämykseni muka noin heikkoa. :)
Hienoa, että voitto kuitenkin tuli.

Njäägh, väsymys teki tepposet :lol: Kiinnostava statistiikka muuten, mitenköhän tuo luonnistuisi oikeassa tilanteessa...

Juhani Sementti

31.10.04 klo 18:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

gggolem kirjoitti:

Ärsyttää kun ei voi vuokrata leffoja joka päivä koska ei ole rahaa. Ja jos olisikin, niin ei olisi tarpeeksi hyviä ja mielenkiintoisia leffoja joita katsoa. Meidän (Seinäjoen) Makuuni ja Filmtown ovat täysin hanurista. Kumpikaan paikka ei ole varmaan ikinä kuullut KLASSIKOISTA. Ei ne 10-15 leffaa vuosilta 1970-1980 ihan riitä. Jos saisin rahaa ja jonkun yhteistyökumppanin, niin heti perustaisin KUNNOLLISEN videovuokraamon, jonne todelliset elokuvaharrastajat voisivat tulla. Kyseisestä paikasta saisi myös leffajulisteita sekä lehtiä. Taustalla soisi aina eri elokuvien soundtrack. Vuokraamon leffat olisivat myös vähän harvinaisempiakin, ja niitä tilattaisiin ympäri maailmaa. Voih..... Kun nyt vaan saisi sitä rahaa jostakin....
Seinäjoella kukaan ei edes varmaan katso elokuvia. Ainakaan kovin intohimoisesti..... On se niin väärin.

Kaikki jotka on haaveillu joskus tuollaisesta niin huutaa Hep! :wink: Minä tein jopa kaupallisten yritys-tehtävään juuri tällaisen putiikin ja sen nimi oli PopKorniPingviini 8)

Hush-hush
Käyttäjä
1031 viestiä

31.10.04 klo 18:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Juhani Sementti kirjoitti:

Kaikki jotka on haaveillu joskus tuollaisesta niin huutaa Hep!

Hep! Mutta haaveet kaatuu ja aaveet maatuu, eli heti kun olin miettinyt mitä kaikkia ihmefilmejä sinne tahtoisin, niin hoksasinkin että tuollainen ammatti ei luonteensa puolesta sopisi mulle olleskaan.

Äh, tänään tuli muuten pimeää tunnin aikaisemmin kuin eilen... Tosin samapa se, pimeyshän on vain tyylikästä. :shock:

Steambull
Käyttäjä
1039 viestiä

31.10.04 klo 20:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hei, mitä tapahtui käyttäjälle p0rn, joka vielä äsken oli uusin rekisteröitynyt? :) Poistiko joku?

JarkkoK
Käyttäjä
3402 viestiä

31.10.04 klo 20:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Steambull kirjoitti:

Poistiko joku?

Poisti (en minä, mutta olisin poistanut jos olisi ollut paukkuja tunnuksessa). ww@ww.ww tuskin oli validi mailiosoite...

arska
Ylläpitäjä
3148 viestiä

31.10.04 klo 21:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Minä poistin. Harvinaisen epäasiallista paskaa kaikki tiedot mitä oli profiiliin syötetty. Vastaisuudessakin poistan kaikki samantyyliset profiilit ja bloggaan ip:n samantien.

Steambull
Käyttäjä
1039 viestiä

31.10.04 klo 21:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Niin ja eihän sellaiset voi olla muuta kuin häiriköitä tai nollapostaajia.

Gerba
Käyttäjä
654 viestiä

31.10.04 klo 21:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

Arska kirjoitti:

Minä poistin. Harvinaisen epäasiallista paskaa kaikki tiedot mitä oli profiiliin syötetty. Vastaisuudessakin poistan kaikki samantyyliset profiilit ja bloggaan ip:n samantien.

Ihan mielenkiinnosta, että voiko käyttäjiä "blogata" MAC-osoitteen perusteella?

IdigN1
Tähtääjä
4372 viestiä

01.11.04 klo 02:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tulipa tuossa tehtyä jälleen oma henkilökohtainen ennätys. Lokakuun aikana 42 katsottua elokuvaa. Entinen ennätys oli 37. Eli tuollainen 80 tuntia leffaa. Siihen mahtuu jos jonkinmoista. Olisihan se tosin kiva jos olisi elämä... :wink:

Keskustelut