Päivän pulinat

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Päivän pulinat

25.06.22 klo 17:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mitähän tästäkin vuodesta on tulossa? Ukrainan tilanne ensin ja nyt vanhat uskonnolliset miehet Usassa on saanut merkittävän voiton sodassaan naisia vastaan. Vaikutuksia tänne Suomeen voi nyt vain spekuloida. Mutta ruususten unta ei voi täälläkään nukkua. Ellet ole ignorantti imbesilli.

Hyvää juhannusta nyt kuitenkin kaikille. Se mitä tässä eniten kuitenkin odotan, on kesäloma viikon päästä. 10 päivän kesäloma jos laskee viikonloput ja pekkaset mukaan. Kiva kun vaihteeksi pääsee lomalla vähän pitemmäksi aikaa kuin viikonlopuksi.

25.06.22 klo 18:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

doomsdaymachine kirjoitti:

...vanhat uskonnolliset miehet Usassa on saanut merkittävän voiton sodassaan naisia vastaan...

Yhden hassun jutun olen muuten pannut ainakin itse merkille somen reaktioista tähän jenkkien loputtomaan aborttikiihkoiluun liittyen. Tässähän on ihan normina jo tungettu vaikka kuinka kauan ihan valtavirtamedioissakin tätä transhuttua siitä miten miehetkin voi nykyään synnyttää ja miten sukupuolia on olevaan niin kauhean vaikea määritellä, miehetkin voi saada kuukautisia, naisillakin on kyrpä ym. roskaa, mutta heti kun otetaan aborttioikeus keskusteluun niin yhtäkkiä miehet onkin taas miehiä ja naiset naisia, eikä miehet saakaan päättää abortista koska eihän ne miehet kuitenkaan voi synnyttää. Usein asialla ihan samat tyypit, jotka aina vaan vaihtaa sitä kantaansa tunteen ja tilanteen mukaan.

Kyllästyttää kaiken maailman vilpillisten törppöjen loputon tunnekuohu ja kiihkoilu muutenkin, tätä someajan meuhkaamista on nyt jo vuosikaudet saanut sietää milloin mistäkin nollatason asiasta. Menisivät huutelijat puolin ja toisin töihin niin kuin ketkä tahansa normaalit ihmiset. Jos on aikaa ja energiaa mölistä päivät pitkät jostain politiikasta twitterissä muiden todellisuudesta vieraantuneiden tyhjäntoimittajien kanssa niin luulisi pystyvän samalla vaivalla tekemään jotain oikeasti rakentavaakin.

26.06.22 klo 13:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kaikki johtuu sitä kun Amerikassa on kaikki ihan retuperällä, mielenterveysasioita ei saa hoidetuksi jollei ole rahaa ja rahaa ei ole jos ei ole töitä ja töitä ei ole jollei suostu tekeen viittä päiväduunia. Kuka jaksaa? Ja ultimate syy kaikkeen miks mikään ei toimi on poliitikkojen ja päättäjien loppumaton rahan- ja vallanhimo.

26.06.22 klo 13:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Joo, tuohon jenkkien terveydenhuoltokatastrofin päälle vielä joku some ja tiktok missä porukka kerää klikkauksia, huomiota ja rahaa esittelemällä niitä mielenterveysongelmiaan ym. mölyämisiään. Porukka vielä edelleen apinoi niitä ja koettaa esittää sitä touhua jotenkin trendikkäinä ja fantsuina juttuina, tuossa joku aika sitten oli esim. muotia feikata touretten syndroomaa tiktokissa ja kerätä myötätuntoisilta hölmöiltä rahat pois. Onneksi täällä ei sentään ole jenkkityyliin rynkkyjä jokaisella vastaan tulevalla teinillä, sen tietää mitä siitä seuraisi.

26.06.22 klo 21:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Joskus kyllä miettinyt pitäisikö jenkeissä olla aseita enemmän kanssa tuolla liberaalilla kansanosalla. Konservatiivit niitä hankkii tuvan täyteen.

Ehkä silloin vanhat konservatiiviukot alkaisi pelkäämään sen verran, että ei niin helpolla lähdetä sortamaan erilaisia kansanosia.

JuicyFruity

28.06.22 klo 14:18 - linkitä tähän kommenttiin: #

Huomasin, että tänä kesänä tulee yleltä Bruce Lee elokuvia.Ne äänitehosteet ja dubbaukset jaksaa hämmästyttää ja kummastuttaa vieläkin.