Päivän pulinat

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Päivän pulinat

03.07.21 klo 23:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vähän samaa vikaa Rahikaisella. En ole kyllä itsekään ikinä ymmärtänyt tuollaisten laitteiden hienoutta, niihin mennään hetkeksi pyörimään ja kai siitä juuri muistijälki jää. Varmaan kouluikäiset lapset ja sellaiset kaupungissa asuvat ihmiset joilla ei oikein ole koskaan mahdollisuutta mihinkään suoraan toimintaan nauttii tuollaisista eniten.

Täällä väljemmällä maaseudulla porukka taas esimerkiksi vetää ihan sutena öisinkin metsurinhommia ja jotkut skouttaa vapaa-ajallaankin lähimetsistä jotain kylältä kadonneen mummon kalmoa. Aina välillä löytyy työmatkan varrelta jonkun pikkukylän nistin dumppaamat neulat, jotka tietysti lähetetään poliisille ja possen kautta lasku perään, heroiinin vetäminen on vähintään yhtä tuhmaa kuin metsien roskaaminenkin. Ei tule maalaisen mieleenkään mitkään huvipuistot tällaisilla arjen pienillä iloilla.

11.07.21 klo 20:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Brutus kirjoitti:

Tekeekö poliisi oikeasti asialle jotain, jos niille vie käytetyn huumeruiskun?

11.07.21 klo 21:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ilmeisesti tekee. Ei niitä tuollaiset roskaamiset muuten kiinnosta yhtään, mutta jos sieltä löytää käytetyn huumeruiskun niin ne on siellä vielä samana päivänä keräämässä ne talteen vaikka olisi missä perämetsässä, varmaan parin tuhannen ihmisen pikkukylissä on nistipiirit niin olemattomia että tuollaisista saa aika hyvin tietoa niistä kuvioista ja käyttäjistä, väkirikkaammissa kaupungeissa varmaan vähän eri geimit kun niitä piikkejä on joka kadunkulmassa ja viemärivedetkin virtaa piriä ja kokkelia.

Tästä maakunnan poliisin toiminnasta on ihan omakohtaistakin kokemusta.

15.07.21 klo 18:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tälläset löysin Infernon sivujen kautta:

Siisti video, mutta gorea pelkäävät älköön vaivautuko. Musiikki ei ollut huonoa mutta enemmän tykkäsin tämän käsillä tehdystä stop motionista. Kunnon high fantasy/gore-meininkiä :D

Pidin myös tästä:

Sekä videossa että musiikissa on kiva haikaileva, synkän melodinen kasarifiilis. Bändin muusta tuotannosta en tiedä mutta käsitin että tekevät normaalisti jotain muuta. Saisivat tehdä tällaista :D