Kaurismäki bros.

Foorumin päävalikkoonLeffat yleisesti › Kaurismäki bros.

09.10.03 klo 22:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kolahtaako? minulla ja monella muulla kolahti: http://www.leffatykki.com...it=review&elokuva_id=1378

A.Kaurismäellä on tosiaan melkoisen pers-oonallinen tyyli, mika-veljen tuotoksiin en ole pahemmin perehtynyt. Onkos joku?

10.10.03 klo 11:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

No, minäpä tykkään enemmän Mikan tuotoksista. Ei Akinkaan leffoissa vikaa ole, hyvää huumoria. Kaurismäki-suosikkeihini kuuluu Rosso, joka nimestään huolimatta ei sijoitu ravintola-alalle. Kari Väänänen heittää hienon pääroolin italiaksi.

10.10.03 klo 11:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Joo, olen juttua kuullut. Eikös se esitä jotain italialaista palkkamurhaajaa?

10.10.03 klo 11:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

John Lennonjohto kirjoitti:

Joo, olen juttua kuullut. Eikös se esitä jotain italialaista palkkamurhaajaa?

Joo, esittää. Ei ainakaan näin maallikkona (kielen suhteen) tunnistaisi suomalaiseksi, ellei tietäisi. Tämähän ei tietenkään ole se asian ydin, vaan mukavasti luisteleva tarina. Aika hukassa ollaan koko ajan...

Pingutyyppi

10.10.03 klo 15:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kyllä vaan kolahtaa. Etenkin Aki. Jätkän parhaat leffat on Tulitikkutehtaan tyttö, Pilvet ja Mies vailla menneisyyttä. Musavalinnat on mainioita ja meininki niin... jämerää. Huumoria on onneksi messissä. Jostakin sivulta lukaisin, että loppuvuodesta lättynä julkaistaisiin nyt vihdoin lisää Akia... Toivottavasti pitää paikkansa.

Rosso on aukko sivistyksessä. Mikä ihme on muuten tuo Ten minutes older: The Trumpet, josta IMDB:ssä on sivu?

10.10.03 klo 20:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

Akin leffoista olen nähnyt vain Calamari Unionin ja se oli kyllä hervottoman hauska, ja muutenkin hiton hyvä. Harmi ettei saa DVD:nä... no onhan mulla nauhotettuna. Mikan pätkistä taas olen nähnyt vain leffan Zombie ja Kummitusjuna, joka oli ihan hyvä pätkä.