Yliarvostetut leffat

Foorumin päävalikkoonLeffat yleisesti › Yliarvostetut leffat

lintu^
Käyttäjä
412 viestiä

20.11.03 klo 21:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

jos tää kummisetä kiista jätettäisiin omaan rauhaansa ja ei enää puhuta siitä? :? keskustelu jatkukoon yliarvostetuista leffoista. :arrow:

ji
Käyttäjä
3800 viestiä

20.11.03 klo 22:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ei tässä kukaan ole enää Kummisedistä puhunut, vaan Bram Stokerin Draculasta, ohjaajahan on ihan sama... sitäpaitsi, minun mielestäni tällaisia keskusteluja ei ole mitään järkeä pitää minkään muun topicin alla, vaan tämä topic on sitä varten, että voidaan puida yliarvostettuja leffoja ei pelkästään listata niitä umpimähkään.

Kustaa
Ylläpitäjä
1875 viestiä

20.11.03 klo 23:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mua kans miellytti Coppolan Dracula aika paljonkin. Hommahan toteutettiinkin periaatteena kunnioittaa vanhoja kauhuleffoja efekteineen kaikkineen. Hieno elokuva joka todellakin kumartaa vanhoille kauhupätkille. Oldman on pääosassa loistava, samoin Hopkins Von Helsinginä.

Viisas
Käyttäjä
2454 viestiä

02.12.03 klo 17:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Raato-A, Armotonta katsellessa istuin epämukavassa tuolissa, johtuiskohan se siitä etten päässyt oikein mukaan. :roll: . Clint rulaa silti.

Lennonjohdolle ja muille tuosta Bluussareista: Hirveästi sitä on kehuttu, mutta ei millään voi antaa enempää ku kolme pojoo. Tosin musiikista pidin, vitsit ei uponnu.

John Lennonjohto
Käyttäjä
5265 viestiä

03.12.03 klo 14:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

Katsokaa Kahdeksan surmanluotia, katsokaa Kahdeksan surmanluotia, katsokaa Kahdeksan surmanluotiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh....... 8)

Ale
Käyttäjä
2246 viestiä

03.12.03 klo 15:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

John Lennonjohto kirjoitti:

Katsokaa Kahdeksan surmanluotia, katsokaa Kahdeksan surmanluotia, katsokaa Kahdeksan surmanluotiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh....... 8)

Tais tehä höpöä ton kattominen.

Raato-A
Tykittäjä
5294 viestiä

04.12.03 klo 09:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

Täytyy varmaan kohta katsoa. Olen kuullut leffasta kahden ihmisen mielipiteet. Sinun, ja erään toisen ei-foorumilaisen. Sinä sanot loistava ja hän sanoo huono. Pitää varmaan nähdä ja muodostaa mielipide.

John Lennonjohto
Käyttäjä
5265 viestiä

05.12.03 klo 14:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Raato-A kirjoitti:

Täytyy varmaan kohta katsoa. Olen kuullut leffasta kahden ihmisen mielipiteet. Sinun, ja erään toisen ei-foorumilaisen. Sinä sanot loistava ja hän sanoo huono. Pitää varmaan nähdä ja muodostaa mielipide.

KATSO IHMEESSÄ!!!!! Joka tuota ajatonta mestairtoeskulttiklassikkoa haukkuu ei kyllä tajua leffoista juuri mitään!!!!!!!!!!!!!!!! :) sorry... et innostuin taasen mut ku se on vaan niin hyvä.

JarkkoK
Käyttäjä
3402 viestiä

05.12.03 klo 14:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Joka tuota ajatonta mestairtoeskulttiklassikkoa haukkuu ei kyllä tajua leffoista juuri mitään!!!!!!!!!!!!!!!!

Sullon vähän äkkijyrkkiä nuo mielipiteet tänään... :-)

John Lennonjohto
Käyttäjä
5265 viestiä

05.12.03 klo 14:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jaqqe Nakuttaja kirjoitti:

Joka tuota ajatonta mestairtoeskulttiklassikkoa haukkuu ei kyllä tajua leffoista juuri mitään!!!!!!!!!!!!!!!!

Sullon vähän äkkijyrkkiä nuo mielipiteet tänään... :-)

Lueppas tuo mun kannanotto loppuun asti.. :wink: no, sorry mut mää vaan innostun kun puhutaan joistakin mun lempileffoista tiettyyn sävyyn. Ei niitä saa pilkata!!!!! ainakaan mun kuullen.. :)

Haxu
Käyttäjä
141 viestiä

05.12.03 klo 19:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ainakin ennen yliarvostettu leffa oli poika ja ilves, eipäs muute oo sen jälkee kauhiasti konstasta kuulunu

OneNiceUser
Käyttäjä
2016 viestiä

30.12.03 klo 08:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

Titanic on yks yliarvostetuimmista leffoista. Siitä puhuttiin aikanaan tosi paljon..

John Lennonjohto
Käyttäjä
5265 viestiä

31.12.03 klo 13:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

Shawshank Redemption. Älkääkä nyt käsittäkö väärin, pidin leffasta kyllä, en vain ymmärrä mikä siinä oli niin ihmeellistä. Kaikki tuo samahan oli nähty jo piljoonaan kertaan aikaisemmin.

Viisas
Käyttäjä
2454 viestiä

01.01.04 klo 17:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vuokrasin pari leffa, ja löysin joukosta pari yliarvostettua: Memento ja Housut pois.

JarkkoK
Käyttäjä
3402 viestiä

01.01.04 klo 20:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Viisas kirjoitti:

Memento ja Housut pois.

Kas kas, minusta varsinkin jälkimmäinen oli hulvattoman hauska. Parhaita komedioita koskaan. Mementon tarina taas oli muuten vaan mielenkiintoisella tavalla kerrottu ja siksi mielenkiintoinen.

Filmer
Käyttäjä
2897 viestiä

01.01.04 klo 20:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

Viisas kirjoitti:

Vuokrasin pari leffa, ja löysin joukosta pari yliarvostettua: Memento

Häh? Memento on ehkäpä 2000-luvun hienoimpia elokuvia. Juoni on erikoinen ja kiinnostava, ja leffa on muutenkin loistava. Ja varmaankin pidit leffaa hitaana? Leffa on yksi lempijännäreistä, ja se on 4 tähden leffa. Minä ainakin pidin leffasta ja voin sanoa ylpeänä omistavan sen.

Viisas
Käyttäjä
2454 viestiä

02.01.04 klo 10:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

Filmer kirjoitti:
Viisas kirjoitti:

Vuokrasin pari leffa, ja löysin joukosta pari yliarvostettua: Memento

Häh? Memento on ehkäpä 2000-luvun hienoimpia elokuvia. Juoni on erikoinen ja kiinnostava, ja leffa on muutenkin loistava. Ja varmaankin pidit leffaa hitaana? Leffa on yksi lempijännäreistä, ja se on 4 tähden leffa. Minä ainakin pidin leffasta ja voin sanoa ylpeänä omistavan sen.

Memento on ihan neljän tähden kamaa, mutta oli se hieman sekavahko joissakin kohtaa. Kyllä ostan sen jos löytyy jostain halvalla, niin hyvä se sentään oli. IMDB-sijaa kattelin lähinnä, ja se tuntu liiankin korkeelta, johtunee ehkä siitä. Loistava leffa silti, ja fiksu.

Housut pois oli kolmen tähden kamaa, muttei missään nimessä viiden, ei sentään niin hauska ollu.

Thoke
Tykittäjä
3449 viestiä

02.01.04 klo 21:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

Master And Commander: Far Side Of The World

Viisas
Käyttäjä
2454 viestiä

16.01.04 klo 19:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

Aika yliarvostetulta tuntui ainakin Tri. Outolempi.

Juhani Sementti

17.01.04 klo 11:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Viisas kirjoitti:

Aika yliarvostetulta tuntui ainakin Tri. Outolempi.

MITÄ!!! Kohta käynnistyy tuomionpäiväkoneet... Miten sä voi ajatella tuollaista!!! Siis sehän oli nerokas leffa!! Samalla pelottava ja hauska. Siis kukaan ei voi myöntää ettei olisi jännittänyt katsoessaan Outolempeä. Mä olin ainakin ihan paskat housussa, kun se perhanan lehmipoika lähti ratsastamaan sillä pommilla!!! Georhe C. Scott on hulvaton siinä elokuvassa ja samoin Peter Sellers.

Keskustelut