Yliarvostetut leffat

Foorumin päävalikkoonLeffat yleisesti › Yliarvostetut leffat

01.10.03 klo 15:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Johnnyboy, minä tiesin mutta pidin myös elokuvasta.

02.10.03 klo 12:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Faith kirjoitti:

Taru Sormusten herrasta elokuvat

Yhdyn kantaan, noita palvotaan liiaksi. Ei niissä mitään kovin kummoista kaiken tehostehössön alla ole. Elämää suurempia niistä tekee vain elämää suurempi fanius.

02.10.03 klo 20:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Petyin todella pahasti LotR-> ykköseen, ja kakkosta nyt en ole jaksanut edes katsoa. Ihan paska ja ylihehkutettu nimi. Kirjana ehkä mahtava, mutta leffana tuollainen typerä fantsustoori...

Viisas

12.10.03 klo 13:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pearl Harbor

Onhan noita paljon enemmänkin,mutta Blues Brothers on ehdottomasti yliarvostetuin.

12.10.03 klo 17:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pearl Harbor

Come on, wise guy, mikä niissä sinisissä veljeksissä on niin kamalaa? Jatko-osa kylläkin oli aivan hirveää kamaa...

Kustaa

13.10.03 klo 09:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

Englantilainen potilas, se vaan ei uponnit millään. Ylipitkä, ylisliipattu jne.

Jakke 29
1934 viestiä

13.10.03 klo 19:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Rocky horror picture show.Jos se nyt on yliarvostettu? :?:

lintu^

17.11.03 klo 16:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

fight club - ei vaan iskenyt. (älkää itkekö) :o
manaaja - hyvä muttei mikään viiden tähden pläjäys. alku o todella puuduttava

Moviemaster

17.11.03 klo 16:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

lintu^ kirjoitti:

fight club - ei vaan iskenyt. (älkää itkekö) :o

nyyh :cry: mä pidin tosta leffasta todella paljon
x-men on yksi sellainen leffa josta en ole juurikaan välittänyt

17.11.03 klo 18:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pearl Harbor

Blues Brothers on oman luokkansa paras. Ei pidä katsoa sitä jos ei pidä Bluesista, tai muutenkaan jos ei ymmärä sen ideaa.

17.11.03 klo 19:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

ji kirjoitti:

Aivan. Aamen. Jepulis.

17.11.03 klo 20:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Viisas, ARMOTONKO yliarvostettu? Nyt mää suutun!! EEEEI kelpaa! Mahtava leffa... tämä ei ole edes mielipidekysymys!! :wink:

Juhani Sementti

18.11.03 klo 08:18 - linkitä tähän kommenttiin: #

Niinpä. Armotonta ei saa haukkua.

18.11.03 klo 13:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

18.11.03 klo 14:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

Viel oli joku muu mut unohtu.

GODFATHER!!!! SIIS KUMMISETÄ!!!!!! Pistäs selitystä Alen poiganen, täällä on sen verran Kummisetä-faneja että myö halutaan kyllä ihan varmasti kuulla mielipiteesi tuosta leffasta. En siis ollenkaan väitä että väärässä olisit mutta perusteleppa hiukan.

Zorge

18.11.03 klo 14:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

John Lennonjohto kirjoitti:

Viel oli joku muu mut unohtu.

Aivan! Voisitko perustella! :shock: Mikäs niissä nyt on niin yliarvostettua?

18.11.03 klo 14:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

Siis. Hmm. Minusta ei ole kovin yliarvostettavaa puhetta jos suurinpiirtein haukutaan lyttyyn esim. 3:nen. Ensimmäistä sekä toista Kummisetäähän ollaan kehutuu aika laajalti, mutta ei kolmostakaan ole juuri haukuttu. Ollaan kuitenkin osattu sanoa kovaakin kritiikkiä jne... elikkä tämä trilogia on kaikkea muuta kuin yliarvostettu, lähinnä liian vähän arvostettu!!

18.11.03 klo 15:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Joo, mää arvasin tän :lol: . Mun mielestä kummisedät nyt oli aika tylsiä ja kerronta turhan hidastempoista. Kuulostaa varmaan aika pöljältä, mutta leffa oli aika paha pettymys, kun sen katsoin. Odotukset olivat silloin luonnollisesti korkealla, kun pelkkiä kehujahan Kummisedistä on kirjoitettu.
Kakkosen olemassaoloa en ymmärrä lainkaan sen verran tylsä se oli ja sama pätee kolmoseen. Tosin vain kerran mie nämä oon kattonu ja onhan siitä vierähtäny jo aikaa pari vuotta joten täytyy kattoo uudelleen. Ehkä iskee paremmin.
Scarface on paras gangsteri-leffa ja juuri sen tyylistä menoa minä Kummisedistä odotin.

JarkkoK

18.11.03 klo 15:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ale kirjoitti:

Älä koskaan usko että joku toinen tietää sinun mielipiteesi paremmin kuin sinä itse, vaikka kuinka PÖLKKYKIRJAIMILLA huutaisi. Pidä vaan kiinni mielipiteestäsi.

18.11.03 klo 15:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pidä vaan kiinni mielipiteestäsi.
Ja vain varmana pidän 8) . Pitää vaan vähä pehmeästi kirjottaa ku fanit menee sekasi ku joku haukkuu niitte idolia tai lempileffaa. Mieki olin nimittäin hämmilläni ku Raimia haukuttiin.