Yliarvostetut leffat

Foorumin päävalikkoonLeffat yleisesti › Yliarvostetut leffat

29.09.03 klo 20:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

kun on topicci aliarvostetuille leffoille niin miksei yliarvostetuille leffoille oma topicci.

esim kaikkein yliarvostetuin raina lienee titanic. 11oscarin leffa saa multa vain kaksi tähteä. myös ken park on liian yliarvostettu, mukamas kertoo nuorten ongelmista ja tuollasesta, enimmänkin seksileffa se on, kahden tähden arvoinen.

29.09.03 klo 20:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

mä pidän myös kellopeli appelsiinia pienmoisena yliarvostettuna leffana. olen varmaan tehnyt historiaa antamalle kyseiselle leffalle huonoimman arvosanan - kolme ja puoli tähteä. kukaan ei ole antanut neljää tähteä huonompaa ja suurin osa on antanut viisi tähteä. leffa on hyvä ja järkevä mutta tylsä välillä, sori vaan

Cuomi

29.09.03 klo 20:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

Omasta mielestäni Apocalypse Now on perhanan yliarvostettu pätkä.
Kyllähän se nyt on hyvä elokuva mutta itse en luokittelisi sitä
mestariteokseksi. Leffahan on monissa kohtaa jopa tylsä. En nyt tarkoita sitä että leffassa olisi pitänyt räiskiä mutta sitä mieltä meikä on.

29.09.03 klo 21:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Cuomi kirjoitti:

Omasta mielestäni Apocalypse Now on perhanan yliarvostettu pätkä.

totta. onhan se hyvä pätkä mutta välillä liian pitkä, eikä se laajenna reviiriään. se pyörii kolmen ja puolen - neljän tähden rajamaissa.

29.09.03 klo 21:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

Titanichan tietysti. Myös Taru sormusten herrasta -leffat ovat erittäin yliarvostettuja. Ei tule nyt paljoa muuta mieleen.

Faith

29.09.03 klo 21:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

Titanic,Taru Sormusten herrasta elokuvat,American Beauty,Harry Potterit, Kyllä niitä muitakin on mutten tältä kädelta oikein muista.

Kapa

29.09.03 klo 23:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

No Titanic ainakin ehdottomasti,etoo koko elokuva.

30.09.03 klo 12:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

No niin, näitä kyllä riittää! Mutta Apocalypse Now on hieno elokuva, lukekaa mun tykitys niin ymmärrätte pointtini:

Mutta, yliarvostettua leffoja on PALJON enemmän kun aliarvostettuja, tässä listaa:

Manaaja
Stand by Me
Titanic
Sound of music
Star Wars episodet 1 ja 2
Gladiaattori, ei se loppujen lopuksi kovin kummone ollu
LÄHES kaikki kotimaiset elokuvat
LÄHES kaikki parhaan rainan Oscarin voittajat, onneksi akatemialle joskus suodaan järkeäkin.

Criiticco

30.09.03 klo 13:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

Stand by me! Tätä leffaa aina kehutaan, mutta itseeni se ei oikein kolahda. Onhan se titaniccikin ehkä yliarvostettu.

30.09.03 klo 13:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

mä voin melkein sanoa kaikkien suomalaisten leffojen olevan yliarvostettuja..niiden replat, näyttely, juoni = kauheata. turhapurot ja mitkä helvetin salainen agentti 00 ja spedet täyttä roskaa. ei mitään järkeä ja kohelletaan koko leffan aikana. kyllä muhun menee idioottileffat mutta ei niin idioottimaiset kuin suomalaiset leffat.

ji

30.09.03 klo 15:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Halloweenkin on melko yliarvostettu, vaikkakin minunkin mielestä kiitettävän tasoinen leffa. Tai no siis, Friday the 13th oli ensikerran kun sen näin: paska! (Maskiakaan ei näkynyt..kun vasta jatko-osissa...) Seuraava kerta olikin jo hieman avarakatseisempi ja kyllähän sille hyvä arvosanan suon.

Juhani Sementti

30.09.03 klo 15:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Titanic ei perustu näyttelijöihin vaan kaikkeen muuhun. Silti se on yliarvostettu leffa.
Casablanca - En tiedä johtuuko tämä mun silloisesta fiiliksestä. Minusta siinä ei ollut mitään liikuttavaa.
Porry Hatterit.

Kaiser

30.09.03 klo 16:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

Manaaja
Kaunis mieli
Pahat pojat

30.09.03 klo 16:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ainakin Titanic (saa minulta sellaisen 3 tähteä, kyllä sen kerran katsoo), Sormusten Herrat (sellaisia 3-3,5 tähden pläjäyksiä kummatkin mutteivät tosiaankaan mitään loistavia. Ihan hyviä), Kauriinmetsästäjä (hyvä leffa, 3,5 tähteä, tykitettykin on, ja jaksaa varmasti katsoa pariinkin otteeseen mutta joissain kohdin tosi tylsä. Kuten alussa.) Esim. tuollaisia tulee nyt mieleen.

30.09.03 klo 17:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ai niin, Perjantai 13. päivä on erittäin yliarvostettu. Varmaankin kaikkein huonoin näkemäni kauhuleffa.

Viljami

30.09.03 klo 18:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mollaaminen on aina hauskaa. Englantilainen potilas. Ei uppoa, ei millään.

Pingutyyppi

30.09.03 klo 19:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

Muistelen kirjoitelleeni jo tämmöistä viestiä, mutta topikin aihe saattoi erota tästä kai sitten jotenkin.

Yliarvostetuimmat top3:
1. Memento - Mikä ihme tässä on niin hienoa? Juoni menee takaperin, ja tekee leffasta ennemminkin sekavan kuin älykkään. Pah.
2. Eyes Wide Shut - Siitä vaan, kivittäkää minut. Yritin pitää tästä, ei onnistu. Tekotaiteellista sontaa. Muut Kubrickit on kyllä hyviä.
3. Manaaja - Nämä hernekeittokauhut ei kai vaan kolahda minuun. Meinasin nukahtaa. Hohto pieksee tämän ihan kuusnolla.

Memento on ihan katsottava leffa, mutta kiilaa ykköseksi huikean IMDB-sijoituksen takia.

ji

30.09.03 klo 20:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Englantilainen potilas -> se on kyllä kehunsa ansainnut - lajinsa paras...

Kuitenkin, Manaaja on kyllä juu yksi pahasti yliarvostettu elokuva. Ja mitä tässä eräs mainitsi kyseisestä leffasta:

"Manaajaa sanotaan kaikkien aikojen pelottavimmaksi leffaksi. Hahaha. Minä pelkäsin enemmän kun katsoin Komisario Palmun Erehdystä." - > Sama juttu täällä. Eikös Kirkot ainakin jossain Turussa yrittäneet estää ihmisä menemästä katsomaan Manaajaa! Se on niin paha...hui! :P

Faith

30.09.03 klo 21:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mä nauroin vatsani kipeäks sitä katsoessa.Parissa kohtaa tosin hätkähdin.

01.10.03 klo 10:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

Endlantilainen potilas ja Road to Perdition. Ihan tosi, verrattuna Perdition-sarjakuvaromaania, sen pohjalta tehty elokuva on TODELLA vaisu. Kuinka moni edes tiesi, että Road to Perdition on tehty sarjakuvan pohjalta?