Luuranko leffahyllyssä!?

Foorumin päävalikkoonLeffat yleisesti › Luuranko leffahyllyssä!?

Kustaa

24.09.03 klo 09:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

On varmasti jotain leffoja joista itse pidät, etkä oikein kehtaisi julkisesti tunnustaa tai niiden erinomaisuutta ei oikein viitsi suureen ääneen toitottaa. Tietyissä leffoissa on vaan jotain joka jaksaa viehättää, vaikka esim varsinaisesti mistään taiteellisesta hurmiosta voi puhua.

Nyt on tunnustusten aika.

JarkkoK

24.09.03 klo 10:18 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lasketaanko tähän "aikuisviihde" ? :-)

Kustaa

24.09.03 klo 11:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Whatever!! Oliko toi eka tunnustus :wink:

JarkkoK

24.09.03 klo 11:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

No oli tietenkin...

24.09.03 klo 12:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lasten eläindokumentti kotiloista. Ostin kalliilla. Kyllä nyt hävettää. Ja pirusti. :oops:

24.09.03 klo 13:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

DVD hyllystä:

Pako L.A:sta.

Firefox

Vanhassa VHS kokelmassa onkin sitten enemmän... Tämä johtuu siitä että toimintaleffat miellyttää meikäläistä aika paljon. Mutta katson myös leffoja joissa ei ammuta ketään jne. Laidasta laitaan... valitettavan paljon on myös huonoja actioneja, enemmän kuin hyviä. Mutta niitä ei hyllystä löydy.

Moviemaster

24.09.03 klo 16:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Get Carter on hyvä leffa (siis se stallonen) jotenkin tyylikäs mutta välillä pitkäveteinen ja toinen on antonio banderasin the body aika erillainen leffa nyky hollywoodissa.

tässähän on jo tunnustusta kerrakseen minä itse pidän näistä kahdesta leffasta muut saa haukkua niin paljon kuin haluaa (varsinkin kaverit) :x

terwapiru

24.09.03 klo 16:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

Monasti täälläkin mainostamani Psyko vuosimallia -98 taitaisi kuulua kenellä tahalla muulla vakiokeskustelijalla tähän osastoon, mutta koska olen jo aiemmin ilmoittanut siitä pitäväni, niin sitä ei kai voi oikein laskea. Independence Day taitaa olla toinen monasti parjattu leffa, jota itse kuitenkin pidän ihan onnistuneena. Loistavaa viihdettä popcornilla ja colalla höystettynä! Seuraavasta leffasta en taatusti julkisesti tunnustaisi pitäväni, mutta näin nimimerkin takaa menköön nyt tämän kerran. Titanic. Jep, juuri se Leonardon & Katen suuri rakkausstoori, joka kuitenkin on mielestäni täyttä neljän tähden laatukamaa.

Pilkkanaurut osoitteeseen terwapiru@jippii.fi

24.09.03 klo 18:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mä olen ylpeä kaikista lätyistäni, mutta telkkarista on tullut nauhoitettua roskaa.

John Travoltan Mikael
Niilin jalokivi
Scream 3
Scary Movie 2

Minä tunnustan nämä, mutta älkää tuomitko minua!

24.09.03 klo 18:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Minulla on tullut ostettua muutama leffa DVD:lle jotka todella kadutta ja nolottaa. Tässä ne tulee:

Mr. Magoo
Kyttä ja koira
Maissilapset
Elukka

Oho. Niitähän oli vain neljä. Sitten tulee muutama joista pidän itse, mutta monet muut eivät, kuten:

The Postman - Tulevaisuuden sanansaattaja
Oma pikku agenttini
Täysnuijat
Vanhemmat vaihtoon

Varsinkin kaverit tykkäävät pilkata leffamakuani, mutta en niistä välitä. Pääasiahan on se että itse pidän niistä.

24.09.03 klo 18:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Minusta Children of corn oli aika sweet leffa. Ihan mukavaa aivot narikkaan tai lisää tärpättiä leffa.

Faith

24.09.03 klo 19:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mulla Eraser ja Indipendence day on sellatteit leffoi josta pidän mutta muut mollaa niit :lol:

24.09.03 klo 20:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lisäisin vielä tuohon mustaan listaan Godzilla.

25.09.03 klo 09:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pearl Harbor
Harry Potter

Nämä tuli valitettavasti ostettua, kohdelkaa kiltisti...

25.09.03 klo 20:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jussi, tuo Mikaelhan on ihan kelpo komediaa. Ja Niilin jalokivikin toimii ihan ookoosti tietyssä mielentilassa... mutta et kai nyt puhu siitä uudesta Godzillasta? Kääk.

26.09.03 klo 13:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kääk, kääk, kyllä puhun. Mikael ei vain iske ja Niilin Jalokivi... eääh!

terwapiru

26.09.03 klo 13:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hmm, eikös tässä viestiketjussa pitänyt luetella leffoja, joista itse pitää, vaikka ne yleisesti olisi luokiteltu pelkäksi roskaksi? Vai olenko nyt tajunnut kaiken ihan väärin?

26.09.03 klo 13:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Katohan perkele! Mähän olen käsittänyt tän päin hevon... No ei siitä enempää. Eli leffoja, joissa on ihan ilman aivot-meininkiö, mutta jaksaa viehättää.

Orgazmo(Hot, hot, hot...)