Foorumin päävalikkoonLeffat yleisesti › Leffablogeja, -vlogeja, -foorumeita, -saitteja ym. leffa-aiheisia juttuja netistä

08.03.18 klo 14:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

On tullut suurkulutettua elokuva/peliarvosteluita youtubesta todella paljon. Yksikään youtube arvostelija ei vituta minua niin paljon, kuin herra nimeltä Chris Stuckman. Herra ylistää ja nuolee jokaikistä mainstream marvel action elokuvaa munakarvoja myöten. Herra saa aivan varmasti lahjusta isoilta studioilta.

Chris pistää liukastevoidetta persreikäänsä, että marvelin setä voi penetroida ison rikkaan kätensä herran kehon läpi... herran päähän asti, jolloin herra on kirjaimellisesti mainstream paskaa suoltava nukke. Kaikki herrassa ärsyttää. Aivan kaikki. Saatatte huomata tekstistä kuinka paljon pidän hänestä.

08.03.18 klo 15:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

En hoksannut, että oliko täällä vielä seuraavaa kanavaa mainittu:

Nerdwriter1 [www.youtube.com]

Laadukkaita sekä aidosti yllättäviä ja kiehtovia huomioita elokuviin ja tv-sarjoihin liittyen. Alle kymmenessä minuutissa pysyttelevät minianalyysit on toteutettu myös todella hyvin. Aiheet eivät rajoitu pelkkiin elokuviin, vaan ruodinnassa on muutakin taidetta ja maailman ilmiöitä. Suosittelen tsekkaamaan.

08.03.18 klo 22:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

08.03.18 klo 23:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

Brutus kirjoitti:

Jos kunnon b-roska ja underground-höhä kiinnostaa niin Brandon Tenold [www.youtube.com]in leffakanava on hieno paikka tehdä kaikenlaisia löytöjä. Brandonin kuiva tyyli, sarkastinen huumori ja maanläheinen persoonallisuus on ainakin ollut aina omaan mieleeni.

No tämähän vaikuttaa kiinnostavalta. Kiitos ehdotuksesta. :)

24.03.18 klo 16:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

Minkä helvetin takia IMDB on ottanut pois erottelusysteemin pois elokuvien arvosteluista... siis nämä "Sort by: Positive. Negative" jotka siis tuovat sinulle silmänräpäyksessä haluamasi naamasi eteen. En rakastanut mitään muuta niin paljon kuin lukea negatiivisia arvosteluja elokuvista joita vihaan. Jotenkin haistannyt isot studiot ja marvelin tämän takana... todella vahva tunne.

Ja sit tietysti toisena rakastan katsoa BOX OFFICE tilastot... jossa näet elokuvan arvioidun budjetin ja mitä se on tuottanut. Nykyään et valtaosaa elokuvien tilastoja pysty edes katsomaan... kun sulla pitäis olla maksullinen IMDB PRO jota maksat joka kuukausi... siis voi helvetti.

10.10.18 klo 12:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Leffa Timppa

25.10.18 klo 15:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Eipä olla täällä vielä mainittu Filmentoa [www.youtube.com], joka puskee nykyään ulos todella mielenkiintoisia videoita. Aiheena on yleensä joku blockbuster-elokuva, kuten Star Wars, POTC, MCU tai Sherlock Holmes. Sitten käydään läpi miksi joku leffa mokasi tai siihen liittyviä teorioita. On videoita siitä, millainen elokuva on mahdotonta uudelleenfilmatisoida onnistuneesti, visuaalisesta toiminnasta ja siitä miksi Jack Sparrow on niin loistava hahmo, mutta niin tökerö Dead Men Tell No Talesissa. Ja kanavalla on vaan reilu 32 000 tilaajaa, joka on vääryys. Todella laadukasta sisältöä ja tyyppi on selvästi kehittynyt videoita duunatessaan.

05.11.20 klo 23:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

Joujoujou. Tuli tossa katteltua Mick Garrisin ohjaama Hohto -minisarja, ja tuli siitä mieleen että onko kukaan täällä tuttu miehen podcastien kanssa? Ite kuuntelin jossain kohtaa näitä vaikka kuinka monta, ja nyt ton sarjan myötä muistin taas, että ne on olemassa. Vieraana kaikkia kauhuleffamaailman tekijöitä Stephen Kingistä John Carpenteriin. Todella mielenkiintoisia jaksoja. Kesto n. tunnin verran yleensä per lätinä.

Tuolta löytyy kaikki jaksot. Suosittelen!